14.02.2014

Limited Edition

Na blogu, na którym kontynuowałam pracę poprzednika, zostało już zanalizowanych sześć kolekcji LE. Wpisy już nie istnieją, ja niestety nie mam za bardzo czasu, żeby zrobić sześć kolekcji od nowa, więc zobaczycie odpowiedniki poczynając od siódmej kolekcji. Zapraszam.

KOLEKCJA SIÓDMA






Pojawiła się 7 czerwca 2010 roku, obejmując cztery piętra. Dominujące kolory to szarość, fiolet, biel i czerń, róż, błękit. Najcenniejsze obecnie są ćwiekowane szpilki, czarna kurteczka, transparentny top i czarna sukienka na ramiączkach. Jako ciekawostkę podam, że według mojej pamięci czarna sukienka wyprzedała się jako pierwsza.

A tak bardziej realistycznie?


spodnie Sass & Bide

koszulka Sass & Bide


sukienka Sass & Bide

naszyjnik Chanel
spodnie Chanel


buty Proenza Schouler + Alexander Wang
koturny Marc Jacobs
szpilki Christian Louboutin

szpilki Giusepe Zanotti
koszulka Alice + Olivia


sukienka Alice + Olivia
torebka Diane Von Furstenberg
spódnica ADAM

spódnica Cynthia Steffe


KOLEKCJA ÓSMA







30 oraz 31 sierpnia 2010 roku dostaliśmy kolejną kolekcję. Tu ludzie zabijają się obecnie o dwie pary szortów, szare oraz brązowe. Kolekcja w ogólnym wyrazie jesienna, kolorystyka spokojna i wygaszona, dość jednoznacznie skierowana w stronę kolorów ziemi.

Real Life Versions (Prawdziwe Życie Wersje):

 

spodnie Miu Miu sukienka Victoria Beckham

 

czapka Topshop Unique top Yigal Azrouel

 

chyba żakiet Tracy Reese zakolanówki Topshop Unique

 

marynarka Wayne spodenki Tommy Hilfiger

 \

czapka i kurtała Topshop Unique top Vivienne Tam

 

szal Tracy Reese spódnica Rodarte

 

portki Wayne rękawiczki Yves Saint Laurent

 

torba Tommy Hilfiger sukienka Vanessa Bruno

 

spódnica Alexander Wang torba Tommy Hilfiger

 

sukienka Zac Posen czapka i rajstopy Topshop Unique

 

spódnica Alexander Wang botki Christian Louboutin

 

botki Thakoon kołnierz Yves Saint Laurent

 

kołnierz, koturny Yves Saint Laurent

 

buty Christian Louboutin breloczki LouisVuitton

 

pasek Rag&Bone spodenki Tommy Hilfiger


buty Yves Saint Laurent


Nie płaczemy, że długi post! Macie, nie macie, chcielibyście mieć?
(źródła obrazków: USD, seenonstardoll)

23 komentarze:

  1. Chciałabym mieć kilka rzeczy, ale wiadomo, kasy brak, a kolekcje LE są dosyć drogie.

    zuzi1506

    OdpowiedzUsuń
  2. Są rzeczy, które mnie urzekają i chciałabym je mieć. Realne wersje są bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Siódma kolekcja:
    Jeszcze jasna kurteczka z czarnymi paskami też jest jedną z najcenniejszych ubrań w tej kolekcji, mówię o tej, która wisi na 3 manekinie na 1 obrazku. Pamiętam, że czarna sukienka na ramiączkach była przez kilka dni darmówką dla początkujących użytkowników i z tej okazji Gosia (I_am_collector) zorganizowała wtedy loterię z tą sukienką.
    Właśnie w tej kolekcji kupiłem moje pierwsze LE, a to była szara tunika z kwiatkiem, która jest jedną z moich ulubionych LE. Jeszcze posiadam gladiatorki (kupione za 18 sd kilka lat temu! ♥), fioletowa bluzka do pępka, niebiesko-czarny gorset (wygrana w loterii ♥) oraz czarna kurteczka (zakupiona za 2 sd!!!!!!! ♥)! :D
    Bardzo chciałbym mieć sukienkę w panterkę, jasną kurtkę, sukienkę maxi, naszyjnik od Chanel, czarną torebkę oraz czarną spódniczkę ze złotymi kropkami.

    Ósma kolekcja
    Pamiętam doskonale, że ta kolekcja była dla wszystkich użytkowników wielkim szokiem, a dlaczego? Dlatego, że ósma kolekcja pojawiła się strasznie wcześnie, czyli rano się pojawiła. Z tej kolekcji mam futrzanego szalika, czarną bluzkę z jakimś dodatkiem w górnej części bluzki, dwie maski, szarą torebkę, szarą spódniczkę w kratkę, fioletowego breloka oraz 2 zakolanówek, a chciałbym mieć wszystkie szorty, zwierzęce czapki, niebieską marynarkę z futrem, 2 kołnierze, bluzkę na 3 manekinie na 3 obrazku oraz granatowe buty.

    Reklamy 2 kolekcji są genialne, nie to co teraz nam pokazują. Strasznie tęsknię za starymi czasami.

    PS: Mogłaś zrobić post z 2 kolekcją LE specjalnie na dzisiejsze święto! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałam zrobić, ale tak się niemile złożyło, że nie mam wcale ferii, bo dzisiaj (no, półtorej godziny temu skończyłam go pisać, biofizyka pozdrawia) miałam ostatni egzamin i dzisiaj jest też ostatni dzień sesji, czyli od poniedziałku mam nowy semestr. Więc niestety, brak czasu :c

      Usuń
  4. Nie zawsze podabają mi się rzeczy z LE,ale czasem natarfi się ładna rzecz
    loloSrebro

    OdpowiedzUsuń
  5. Z siódmej chciałabym dwie tuniki - z twarzą i z jakimiś plamami. Z ósmej wiele rzeczy musi zawitać w mojej szafie. No i reklama siódmej, cud miód.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niektóre rzeczy ze stardoll są podobne do realnych, niektóre są zupełnie inne. Nic z tych rzeczy nie mam, chyba nawet wtedy mnie jeszcze na stardoll nie było.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dlatego, że na sd pojawiły się odpowiedniki inspirowane prawdziwymi kolekcjami, nie ich dokładne kopie :P czasem zmienili kolorystykę, dodali lub odjęli długość albo zainspirowali się tylko jakimś konkretnym motywem :>

      Usuń
    2. Dzięki za wyjaśnienie :)

      Usuń
  7. Niestety nic nie mam z tych kolekcji .Marzy mi się kurteczka i dwie sukienki z siódmej , niestety mogę wyłącznie pomarzyć.

    OdpowiedzUsuń
  8. chciałabym pasek z ósmej, nigdy go nie widzę w bazarku eh :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Niektóre rzeczy są bardzo ładne i chciałabym je mieć.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mam nic z tych rzeczy chociaż niektóre mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  11. Z siódmej kolekcji posiadam jedną rzecz, z ósmej dwie. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie było mnie jescze wtedy na stardoll. Całkiem ładne ubranka, chyba jak każdy chciałabym coś mieć z tych kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  13. z siódmej kolekcji mam tylko sandałki, a było dużo perełek. Z ósmej kolekcji mam dwie bluzki (obie kocham <3) i pończochy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne kolekcje :) Z siódmej podoba mi się koszulka z motywem szkieletu

    OdpowiedzUsuń
  15. Chciałabym mieć kilka rzeczy ale wiadomo ,ze LE nei nalezy do najtańszych....
    Kilka rzeczy bardzo mi się podoba

    mila1789

    OdpowiedzUsuń
  16. Chciałabym naszyjnik inspirowany Chanel z 7 kolekcji!

    OdpowiedzUsuń
  17. Średnio pamiętam te kolekcje, bo dopiero zaczynałam zabawę na Stardoll ;) Ale ogólnie to rzeczy bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie było mnie wtedy na stardoll,ale ciuszki bardzo ładne :))

    OdpowiedzUsuń