11.02.2014

Konkurs etapowy - Gladiatorki Stylu: grupa I


W poniższej ankiecie decydujecie, która para zrobiła lepsze stylizacje i jednocześnie 
awansuje do kolejnych etapów. Przypominam, że ich tematyką była KRATA.

UWAGA: Prosimy, aby grupa II (doda000, nivea11, kinkietkinkiet i oliwcia_paris) dodała swoje
zgłoszenia do następnego etapu pod TYM POSTEMMacie czas do 12.02godz. 24.00. Prace 
muszą być podpisane zalinkowane, jedyna dozwolona obróbka to "proste nogi". Pozostałe 
grupy mogą już tworzyć stylizacje z tym, że post na ich zgłoszenie będzie oddzielny.


79 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jeśli chodzi o głosowanie, to mam dylemat. I to duży.

      Usuń
  2. Wiecie co jest najśmieszniejsze? Że każdy z nas użył czarną kurteczkę do stylizacji z kratką :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zobaczymy, jak to się wszystko potoczy. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Głosuje na 2 :D 3 stylizacja powala wszystko *_* xddd

    mila1789

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo wyrównany pojedynek, nie wiem na kogo zagłosuję. Zastanowię się jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Głos jednak na 1 grupę, Jarusia mi się nie podoba :(
      http://pl.tinypic.com/view.php?pic=2h4fgc6&s=8#.UvuYVqPxLIU

      nivea11

      Usuń
  6. Jeszcze stylizacja nr.2 jest ładna : D

    mila1789

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, jaki trudny wybór. Świetne stylizacje (:

    OdpowiedzUsuń
  8. Walka jest bardzo wyrównana. Chciałam zagłosować na drugą parę, bo stylizacja Keshy jest cudowna, ale nie podoba mi się stylizacja Jarusia. W pierwszej obie stylizacje są cudowne, dlatego wybieram tą parę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. http://pl.tinypic.com/r/280tv79/8

    OdpowiedzUsuń
  10. Trudny wybór , po dłuższych przemyśleniach oddaję głos na pierwszą grupę .

    OdpowiedzUsuń
  11. proste nogi vs oryginalna poza

    OdpowiedzUsuń
  12. Zagłosowałam :) chociaż długo się zastanawiałam którą parę wybrać.

    OdpowiedzUsuń
  13. No to zgłaszam się

    http://www.bankfotek.pl/image/1668942.jpeg

    oliwcia paris

    OdpowiedzUsuń
  14. Hehe, jak dla mnie remis: podoba mi się stylizacja -Sweet-Girl-22 i jarus55, ale skoro rywalizują między sobą to dzięki odrobinę lepszej stylizacji kesha077 od Diana.Miss2 mój głos leci na drugą parę :)

    joy2189

    OdpowiedzUsuń
  15. + super prace, ale zestawienie stylistyczne pierwszej pary przypadło mi do gustu bardziej. Jako para się uzupełniacie

    OdpowiedzUsuń
  16. Głosuję na 2 parę. Miałam straszny dylemat bo spodobała mi się praca jarusa55 oraz -sweet-girl-22!

    OdpowiedzUsuń
  17. Trudno mi było wybrać, bo w jednej i drugiej grupie jest praca lepsza i gorsza. Ostatecznie oddałam głos na 2 grupę :P
    Szu_szu

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne prace, gratuluję pomysłu. Osobiście głosowałam na I parę.

    zuzi1506

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podoba mi sie praca kesha i jarusa i to na nich zaglosowalam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Odpowiedzi
    1. chyba jeden głos, bo nie zagłosujesz z dwóch kont :) dobrze przynajmniej, że nie napisałaś że na 1 bo byłoby dziwnie - z jednego konta napisała że na 2, z drugiego że na 1 :))))

      Usuń
    2. Nie rozumiem, jak coś ode mnie chcesz to napisz to na priv. Radziłabym się lepiej zająć swoją pracą, bo jeszcze nie wygląda na dopracowaną.

      Usuń
    3. Radziłabym się szybciej przelogowywać albo usunąć jedno z kont :)

      Usuń
    4. Tyle że ja mam jedno :(

      Usuń
    5. Niwea, strzeż się, dobrze Ci radzę!!! Czekoladkowy kotek odkrył Twoją tajemnicę o innym koncie!!!

      Usuń
    6. masakra!!!!!! a nawet dwie masakry!!!! kotek333 tudzież czekoladka717 mnie nakryła!!! no ok przyznaje sie gabisia9 to moje drugie konto :(((((

      Usuń
    7. okey, im_a_colecttttor!!! dis maj tu konto, dont kill mi!!

      Usuń
    8. No widzisz przyznanie się nic nie boli. Ale to chyba nie wszystkie twoja konta. Poza anonimkami na bloggerze masz ich jeszcze sporo.

      Usuń
    9. CZEKOLADKA717 NIE WIE JUŻ CO POWIEDZIEĆ, WIĘC OSKARŻA O COŚ INNYCH, SMUTNE ;(

      Usuń
    10. Nie oskarżam, to ty z nivea to robisz, nikt poza wami albo poza tobą. Smutne, chcesz mnie zmieszać z błotem na blogach, ale nikt nie reaguje. Może napisz posta o swoich przypuszczeniach na wszystkich blogach na jakich piszesz. Może wtedy będzie jakiś odzew.

      Usuń
    11. Spokojnie dziewczyny. Wszelki sarkazm jest zbędny - proszę mi się tutaj nie kłócić :)

      Usuń
    12. Afe, nie będę Cie wysławiała.
      Już kończę, gódbaj kotlatko! :*

      Usuń
    13. Papa dodo11. Mam nadzieje, że już skończysz mnie wysławiać.

      Usuń
    14. Hahaha, nigdy tego nie robiłam. DODA11, NAWET ŁADNIE, NIVEA000, TEŻ PASUJE. Szkoda tylko, że nie mamy podobnych nicków, inny styl, inną czcionką podpisujemy konkursy, mam inną twarz. A i jeszcze najważniejsze - nie założyłyśmy konta w tym samym dniu. Nie tylko my sądzimy, że jesteś tylko ty i nikogo więcej nie ma, dużo osób o tym gada. :) Musiałam to napisać, ale to już zakończenie, więcej tu nie zaglądnę, papa.

      Usuń
    15. Juz to pisałaś niveo00, a jednak zajrzałaś. Nicki, stylizacje, czcionkę, twarz macie tak samo podobne jak ja i kotek :'). Gadajcie, gadajcie między ,,sobą". Rozsławiacie me imię, dzięki za darmową reklamę :)

      Usuń
    16. dobra zamknij się już, każdy wie że ty to kotek717, czytacie te same blogi, macie takie same stylizacje, prezentacje, twarze, zawsze komentarze macie obok siebie, a ty jeszcze próbujesz twierdzić że nivea11 i doda000 to jedno konto :) trochę żałosne, tak jak twoja postać, leć komentować uz tekstami "aha" "racja" "nom" pamiętasz jeszcze? :)

      Usuń
    17. i nie próbuj zmieniać tematu, przyznaj się że kotek717 i czekoladka333 to jedna osoba, a ty po prostu jesteś zachłanna i tylko chcesz sd za komentatora :)

      Usuń
    18. Nie przyznam się do tego co mi zarzucacie, zarzucasz. Przykro mi, nie jesteś dobrym detektywem i nie wszystko będzie po twojej myśli. Radziłabym się wybrać do okulisty i kilku innych dobrych specjalistów. Poza tym nie szukaj sobie kogoś do pomocy, bo to trochę żałosne :) I nie, nie zamknę się. Będę robiła i pisała to co uważam za słuszne, a takich jak ty mam daleko gdzieś. Mam nadzieję, że domyślisz się gdzie :) Więc może zajmij się sobą, swoimi kontami, prezentacjami etc.

      Usuń
    19. Hihi, nie no, muszę się odezwać, bo jak widzę jak kłamiesz, to mnie coś trafia. Po pierwsze: my nie mamy takich samych twarzy, takich samych stylizacji, nasze stylki strasznie sie roznia - jeszcze nie zauwazylas? Polecam wizyte u okulisty. Ty se w sumie mozesz gadac co chcesz, ale prawie Wszyscy mowia jednakowo - jestes jedna osoba. Nie tylko ja i nivea tak sadzimy, musisz sie z tym pogodzic. Podobne niki, twarze i afera na Ocomie muszą chyba już cos znaczyc. Mozna powiedziec, ze zapracowalas sobie na taka opinie. Zalosne moze byc teraz tylko twoje zachowanie - jestes strasznie uparta (tak jak kotek, zbieg okolicznosci? nie sadze). Nawet jesli jestescie 'kolezankami' jak ty to sadzisz, to czemu sie nie odwiedzacie, nie opowiadacie na swoje komentarze pod postami ipt? nie chcesz wzbudzac emocji i to widac. jestes znana z tych dwoch kont, wiekszosc sie z ciebie nabija, niestety.

      Usuń
    20. Nicki są strasznie podobne...tylko nie wiem z której strony. Afera? Przypominam sobie tylko z twoim udziałem. Z kotkiem się spotykam w realu. Poza tym nie będę pisać do kotka na blogu, żeby były ,,emocje". Żałosne. Mi stardoll, w porównaniu do ciebie nie zabrał jeszcze prawdziwego życia i przyjaciół. Zastanów się nad tym co robisz. Piszesz komentarze zamiast zająć się prawdziwym życiem. Na prawdę aż tak ci się nudzi, czy masz takie kompleksy. Niestety cały czas kłamiesz. Miałaś tutaj nie wchodzić, a jednak weszlas. Wypominasz mi te same blogi, z tym to już zupełnie nie masz racji. To ty z nivea piszecie na podobnych blogach. I przestań pisać w imieniu innych. Niestety ale sympatii to tym zachowaniem nie wzbudzasz.

      Usuń
    21. "Z kotkiem się spotykam w realu." no tak, są też lustra

      Usuń
    22. Są, posiadam kilka w domu, z tego co wiem kotek też :) Szybko się przelogowujesz. Masz juz w tym wprawe.

      Usuń
    23. Oj kochanie, afera z udzialem twoim i kotkiem. Czepiali sie, ze macie takie same twarze, podobne outfity oraz taka sama czcionke i jej kolor. Aha i jeszze jedno - taka sama zla jakosc zdjecia. Jak znajde tego posta to z przyjemnoscia ci go pokaze. Heh, wiesz co sie dzieje z moim realnym zyciem? Ja na ogol nie komentuje - ty i kotek macie przewaznie pierwsze komentarze. Chyba wam sie nawzajem nudzi. A tu cie zdziwie - wlasnie wrocilam z macdonalda, bylam tam z przyjaciolmi. Wiesz co to znaczy slowo przyjaciel? Ciesze sie, ze w realu mi sie 'powodzi' podobnie jak na stardoll. To takie miejsce do wyluzowanie sie i do zrobienia stylizacji, pogadania z kims etc. Ty chyba nigdzie nie masz przyjaciol - na to wychodzi.

      Usuń
    24. Ty sie zawsze szybko przelogowujesz - masz juz wprawe. Czasami komentarz pojawia sie minute od poprzedniego. Nasi przyjaciele wiedza, jakie naprawde jestesmy - ty nie wiesz, wiec nam nic nie wmawiaj, co?

      Usuń
    25. Przynajmniej nie mamy tego samego poziomu i dnia zalozebia konta - to juz mocny argument.

      Usuń
    26. ,,Ty nie wiesz, więc nam nic nie wmawiaj, co?" Na prawdę zajmij się prawdziwym życiem. Widzę, ze chcesz mieć zawsze rację i nie znosisz sprzeciwu. Więc myśl sobie co chcesz, pisz co chcesz, ja już mam dosyć odpisywać na twoje komentarze. W porównaniu do ciebie chodzę do szkoły i nie mam na takich jak ty czasu.

      Usuń
    27. Ale mocny argument, normalnie spadlam z krzesła. Po co się tłumaczysz? Ja tego nie chce czytać. Papa po raz drugi. Może tym razem juz ba prawdę się pożegnamy.

      Usuń
    28. jestes cholernie dziecinna. gdybys nie wiedziala, KAZY NASTOLATEK MUSI chodzic do szkoly, wiec po co piszesz takie bzdury? tak racja, masz juz dosc bronienia sie. idz teraz nagadaj, ze mam 28463820 kont, racja! juz pol sd ma wyrobione zdanie na twoj temat, z niejedbym sie o tb pisala. papa, dovrej nocki

      Usuń
  21. Ja głos oddałam na grupę pierwszą. Ogólnie te stylizacje w ogóle nie zachwycają, są bardzo banalne, jednostajne, nudne i to jest skierowane głównie do keshy i Piotrka, bo stać ich na pracę o lepszej jakości. Piotrek nie popisał się w ogóle, widać że kompletny brak weny. Kesha kurtką odebrała stylizacji całą oryginalność, a złotymi dżetami na kopertówce przyćmiła wszystko. Jeśli chodzi o dziewczyny z pierwszej pary. Jestem zadowolona, szczególnie z pracy Sweet Girl. Może gdyby zamiast cekinowej kurteczki pojawiła się jakaś matowa kurteczka, wyszłoby to jeszcze lepiej, albo gdyby oko było nieco bardziej uwydatnione. U Diana.Miss wyszło super, ale zbyt szeroki rozstaw nóg zrobił z niej kaczuszkę. Gdyby nogi były bliżej siebie i nieco dłuższe, byłoby bardzo sportowo!

    Głos na 1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaka ty jesteś strasznie obiektywna, hue heu hue hue hue hue! ♥

      Usuń
    2. Wiem, przepraszam Piotrek, ale jak masz ładną stylkę, to ci tak słodzę, że niemal wchodzę ci w tyłek :D

      Usuń
  22. Trudny wybór :) Ale po namysłach zagłosowałam na pierwsza grupę :3

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. W pierwszej podoba nam się jedynie stylka Patrycji, a w drugiej dwie, więc głos leci na Piotrka i Jaśminę ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. http://www.bankfotek.pl/view/1668875
    doda000

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aww, ta kolorystyka!

      Usuń
    2. Nie! Właśnie śliczne, tylko przerobione. Chcesz to ci pożyczę czegoś na szybko

      Usuń
    3. Emo-niunia- się zgodziła na taką przeróbkę, chodziło jej bardziej o coś typu wklejanie tła, obracanie rąk, głowy itp. :3
      A swoją drogą dzięki za propozycję, ale jestem sobie na telefoniku, leżę sobie w łóżeczku, i za cholerę mi się nie chce już wstawać, by robić od nowa. XD

      Usuń
    4. A no to w porządku w takim razie. To będę wiedziała też na przyszłość, żeby sobie uwydatnić kolorki ;)

      Usuń