17.02.2014

Poradnik Makijażu - Czerwony

  Dzisiejszy makijaż nie będzie ani trudny, ani długi. Użyjemy dosłownie dwóch cieni, 
jednej szminki, eyelinera i pudru. Jednak będzie on bardzo wyrazisty. Zapraszam do czytania :)
 ~*~
Do wykonania dzisiejszego makijażu użyłam:

-Szminki-
- Fire Brick Lipstick (8sd) Dostępna w Starplazie
(podgląd)
-Cieni-
 - Fire Brick Shadow (6sd) Dostępny w Starplazie (podgląd)
 - Crimson Eyeshadow (6sd) Dostępny w Starplazie (podgląd)
-Pudru-
- Brone Blush (10sd) Dostępny w Starplazie (podgląd)
-Eyelinera-
- Black Fluid Liner (4sd) Dostępny w Starplazie
(podgląd)
~*~
Pamiętajcie, że jeśli nie jesteście w posiadaniu któregoś z kosmetyków i nie macie możliwości jego zakupu 
(nie jest w sprzedaży lub po prostu brakuje Wam stardollarów) możecie zamienić go na inny podobny lub taki, 
który według Was będzie odpowiedni. Pole do popisu jest duże, a każdy pomysł dobry,
liczy się Wasza kreatywność.

~*~
 Etap I - Oczy

Usuwamy cały poprzedni makijaż. Jeśli chcecie, możecie
zostawić pomalowane brwi, bo w tym makijażu nie są one ważne.

~*~
Zanim przejdziemy do cieni, nakładamy czarny eyeliner
(Black Fluid Liner) na górną powiekę. Wyjeżdżamy tylko troszkę.

~*~
* Ten krok nie jest obowiązkowy!
Jeśli macie ochotę na bardziej wyraziste spojrzenie, to można nałożyć kredkę brązową lub czerwoną
na górną powiekę i najechać troszkę na dolną. Musimy pamiętać, żeby nie różniła się bardzo od cieni.

~*~
Fire Brick Eyeshadow przejeżdżamy wzdłuż górnej powieki.
Dwa kliknięcia wystarczą, cień jest dość mocny.

~*~

Bierzemy drugi cień (Crimson Eyeshadow) i niżej 
podkreślamy tylko miejsce, gdzie znajdują się kreski.

~*~
Etap II - Usta i policzki
Tutaj znowu pozwoliłam sobie połączyć etapy w jeden

Malujemy czerwoną szminką całe usta (Red Brick Lipstick).
Zaraz po tym brązowym pudrem (Bronze Blush) raz podkreślamy kości policzkowe.

~*~

~*~

Jak Wam się podoba nowa szata graficzna?

26 komentarzy:

  1. ładne oczy, ale za mocne usta

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się, ale też dałabym jakieś łagodniejsze usta :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny, podoba mi się tak jak jest.

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny! forma graficzna tez przyjemna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, cudowny, taki elegancki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny wygląd posta jak i makijażu. :)

    Agatka_IS

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny makijaż! Doskonale nadaje się do eleganckich stylizacji (i nie tylko). Na pewno kiedyś użyję :)

    zuzi1506

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak na razie jest to jeden ze słabszych makijaży jakie tu pokazałaś. Uwielbiam Twoją twarz, makijaże, wszystko, ale ten nie podoba mi się tak żeby zwalał z nóg (kilka dosłownie zwaliło mnie z nóg). Usta lekko za mocne, dla mnie zbyt nijako, może z tego powodu, że nie przepadam za czerwienią i elegancją :) Czekam na następny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Szału nie ma, usta za mocne ogolnie słabo jak na ciebie :/

    mila1789

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się dość podoba. Kojarzy mi się z walentynkami, z jakąś romantyczną kolacją.. Jest bardzo elegancko, widzę że właśnie taki efekt chciałaś uzyskać. Wszystko to kwestia gustu. Mnie się podoba:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny, podoba mi się, ale na ogół niezbyt lubię czerwone makijaże.

    BritnejGirl

    OdpowiedzUsuń
  12. Makijaż bardzo ładny, wyrazisty. Usta mogłyby być jaśniejsze, ale te też są niezłe.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też nie za bardzo lubię czerwony bardzo często twoje makijaże bardzo mi się podobały ja lubię elegancję ale ten makijaż troche nie w mim stylu

    OdpowiedzUsuń
  14. szata graficzna posta bardzo staranna i przemyślana, ale sam makijaż nie specjalnie mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  15. Makijaż podoba mi się tak pół na pół , usta jak dla mnie zbyt wyraziste .Kolorystyka jak najbardziej mi się podoba i układ cieni , coś jednak mi tu jeszcze nie gra .Szata graficzna jest ciekawa i przejrzysta , bardzo miło się na nią patrzy .

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny *.* poza tym twoja doll jest taka perfekcyjna
    nikiwi2468

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny makijaż! Jednak dałabym różowe usta.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładny makijaż <3

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się, bardzo elegancki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładny makijaż, ale jak dla mnie usta za mocne :p

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładny makijaż C:
    .Emma.Gilbert.

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny makijaż i wszystko tak starannie wykonane

    OdpowiedzUsuń