21.02.2014

Limited Edition

Kontynuujemy dziś temat Limited Edition. Przypomnę, jesteśmy obecnie w 2010 roku, a kolekcja, którą dziś podziwiamy, to...
KOLEKCJA DZIEWIĄTA





Kolekcja, można by powiedzieć wręcz walentynkowa. Ale to tylko zmyłka - do starplazy weszła 16 listopada 2010. Biel, czerń i czerwień, podbijane gdzieniegdzie ecru oraz fioletem. Wielkiego szału nie wzbudziło tu chyba nic. Moim skromnym zdaniem najmocniejszym punktem kolekcji są dwie koronkowe, przejrzyste bluzki - czarna i czerwona. Śliczne.

A w życiu, jak to w życiu, różnie:
sukienka ADAM

sukienka Versace

sukienka Lanvin

sukienka Versace

top Stella MacCartney

sukienka Topshop Unique

spodnie Marc Jacobs

sukienka Versace

top Marc Jacobs

szpilki Christian Louboutin

top Marc Jacobs

sukienka Jason Wu

top Marc Jacobs

spodnie Marc Jacobs

torebka Phillip Lim

kurtka + top Sass & Bide

sukienka + bolerko Sass & Bide

sukienka Sass & Bide

top + rękawiczki Sass & Bide

top Sass & Bide

sukienka + kołnierz Sass & Bide

komplet Sass & Bide

sukienka Sass & Bide

botki Versace

torebka-kieł Sass & Bide

KOLEKCJA DZIESIĄTA






18 kwietnia 2011 roku admini "uszczęśliwili" nas jubileuszową, dziesiątą kolekcją LE. Yhm, yhm, cudowna. Kicz, neonowe kolory w najgorszym możliwym wydaniu, plastikowe wykończenie artykułów, tandetne, przymałe bikini, niezgrabne buciory... No, może po prostu nie mój gust i jest to kogoś ulubiona kolekcja, nie wiem. Może się czepiam.

kapelusik Betsey Johnson

top + spódnica Betsey Johnson

sukienka + szpilki Betsey Johnson

sukienka + szpilki Betsey Johnson

bikini Victoria's Secret

bikini Victoria's Secret

bikini Victoria's Secret

kolczaste okulary Virgin Black

top Versus

naszyjnik Proenza Schouler

sukienka Versus

torebka Jean Paul Gaultier

koturny Loeffler Randall

torebka Jean Paul Gaultier

torebka Armani Prive

szpilki Armani Prive

 komplety Betsey Johnson
 gorset Betsey Johnson
 top Betsey Johnson
 sukienka Betsey Johnson
 sukienka Betsey Johnson
 gorset Betsey Johnson
 getry Betsey Johnson
 sukienka Chanel
 naszyjnik Fenton
 kurtka Jean Paul Gaultier
 sukienka Jean Paul Gaultier
 naszyjnik/bransoletka Aurelie Bidermann
 rękawiczki Michael Kors
naszyjnik Michelle Roy

 sukienka Proenza Schouler + tańszy niemarkowy odpowiednik niżej (dziękuję Patrycji i Piotrkowi):

sukienka Versus

To jak, polujecie na coś? Pozbywacie się czegoś? Co wam się najbardziej podoba?

(źródła: seenonstardoll, usd, lucidnewyork, talkingwithtami,polyvore, blogi, nie chce mi się pisać, dużo)

28 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi sie ta 2 kolekcja miałam z niej nawet kilka rzeczy ;)

    mila1789

    OdpowiedzUsuń
  2. Z dziewiątej kolekcji mam jedynie biało-czarną sukienkę w azteckie wzory, nieśmiało schowaną za bluzką na trzecim manekinie, drugie piętro. Jeśli chodzi o 10 kolekcje, to mam krótki top, leginsy i różową tutu, jeśli ktoś jest chętny na cokolwiek, chętnie się pozbędę!
    Sukienka z przedostatniego screena ma swój jeszcze realniejszy odpowiednik, identyczna była kiedyś w BB.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, mogłabyś podesłać linka do obrazka? zamieszczę w artykule :>

      Usuń
    2. http://bankfotek.pl/image/1674640.jpeg

      Masz :)

      Usuń
    3. Chętnie kupię rozowe tutu :)

      Usuń
  3. Pamiętam kolekcję dziewiątą. Wtedy miałam jakieś tam stare konto na stardoll. Oczywiście ceny straaasznie mnie zdziwiły i do tego były przekreślone. Pierwsza moja myśl - błąd luc pewnie dlatego, że ceny są za wysokie i mnie na to nie stać. Minął jakiś tam odstęp czasu, doładowałam SS, miałam nadzieję, że z tym stasumem będę mogła bynajmniej przymierzyć te ubrania. Do tego to zdziwienie, czemu dalej nie mogę tego "czegoś" przymierzyć. Ahh... Te dawne czasy stardoll i zero obeznania :) LE zaczęłam kupować od 10 kolekcji :>

    Szu_szu

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się ten kolorowy naszyjnik (Fenton).

    BritnejGirl

    OdpowiedzUsuń
  5. Z dziewiątej kolekcji mam tylko czerwona koronkową koszulkę z bufiastymi rękawami. A z 10 mam czarną koszulkę z różowym akcentem, różowe spodenki, trzy (jeden czarny i dwa neonowe naszyjniki ♥), różową torebkę z ćwiekami i jakiś kostium :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Były ładne rzeczy, ale niestety nic nie mam i raczej niczego nie szukam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolekcja 9 całkiem ładna, było w niej kilka perełek. Byłam już wtedy na sd, ale LE uważałam za sklep dla snobów :D Teraz żałuję, że kiedyś nie kupowałam rzeczy z tego sklepu, ale cóż, młoda i głupia byłam. Kolekcja 10 okropna, jeden wielki kicz.
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  8. Z dziewiątej mam tylko bluzkę i sukienkę (tudzież bodycon) :)
    Aaa, o ile pamiętam, to się jeszcze jakąś przywieszkę dostawało, tylko nie wiem, za co, Posiadam takową.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak kolekcja nie była zachwycająca, ale było w niej kilka perełek. Mnie nie było wtedy na stardoll, więc nie mam z niej żadnej rzeczy, a szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolekcja piękna, ale nie kupiłam z niej nic. Najzwyczajniej w świecie nie było mnie na nią stać.

    zuzi1506

    OdpowiedzUsuń
  11. 10 kolekcja ,pierwsza którą pamiętam. Pamiętam,też że dziwiły mnie wtedy te ceny i to że jest kupowana,bo wyjątkowo mało mi się podobała.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam wtedy jeszcze konta na stardoll, więc nic nie pamiętam. Dziewiąta kolekcja bardziej spodobała mi się niż kolejna.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nic nie mam, 9 kolekcja mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  14. Obie kolekcje należały raczej do gorszych, a podobają mi się lalki z reklamy o 9tej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie pamiętam tych LE bo mnie jeszcze wtedy na stardoll nie było podoba mi się kolekcja 9 ale nie mam nic z tych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie kupywałam LE bo albo było mi szkoda kasy, albo już się wszystko wyprzedało, więc z LE mam tylko jedne spodnie z najnowszej kolekcji

    OdpowiedzUsuń
  17. ooo, pamiętam te kolekcje

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  18. Strasznie podoba mi się pierwsza kolekcja. Niestety nic nie mam :C
    .Emma.Gilbert.

    OdpowiedzUsuń
  19. Niestety nie posiadam niczego z tej kolekcji, a szkoda, bo rzeczy są świetne :)

    OdpowiedzUsuń