16.02.2014

Inspiracje: w stylu Alexy

Dzisiejszy post będzie trochę inny niż zwykle - nie typowo stardollowy, a o realnej ikonie mody. Myślę, że zainspiruje Was choć trochę do tworzenia stylizacji - nie tylko wirtualnych :)
Alexa Chung urodziła się w Anglii w 1983 roku. Karierę modelki rozpoczęła w wieku szesnastu lat, pozowała głównie dla magazynów młodzieżowych. W 2006 roku zaczęła się jej telewizyjna przygoda w brytyjskiej stacji Channel 4. Ojcem jej medialnej kariery jest Gok Wan - znany stylista, któremu asystowała podczas programu o metamorfozach. Jej charyzma została szybko doceniona przez producentów telewizyjnych i po niedługim czasie Alexa dostała swój autorski program w MTV, gdzie przeprowadzała wywiady z gwiazdami. Jako pasjonatka muzyki, co jakiś czas grywa w londyńskich klubach jako DJ'ka, wystąpiła też w serialu - „Gossip Girl” - gdzie, zagrała samą siebie. Pod koniec minionego roku wydała książkę o swoim stylu i modowych poradach. 
Do grona jej fanów należą Marc Jacobs, czy nawet Karl Lagerfeld.
Co ją wyróżnia? Alexa nie podąża ślepo za modą, nosi to co trafia w jej gusta. Jej brytyjski styl to niewymuszone, ale też niebanalne stylizacje, miks zupełnie odmiennych ubrań z sieciówek, secondhandów, z tymi od najlepszych projektantów.  


(rysunek - Cindy Mangomini)



(źródło zdjęć - tumblr, AP/Matt Dunham tekst m.in. - http://chung-alexa.tumblr.com/tagged/about)

Co myślicie o jej stylu? Chcielibyście jeszcze kiedyś podobny artykuł? Piszcie co sądzicie! :)

27 komentarzy:

  1. Ma bardzo ciekawy styl :) artykuł fajny, oby więcej takich ^.^
    .Emma.Gilbert.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam jej styl. Czekam na więcej postów. :)
    Rysunek jest śliczny, aż go dodam na mojego tumblra. Widzę szorty z wysokim stanem, mi się udało upolować śliczne Levis'y za ok. 40 zł na allegro, mikroskopijny rozmiar idealny na mnie- przechodziłam w nich całe lato i nie tylko. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ej pokochałam ją i jej styl! XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny artykuł. Nie urzekły mnie jakos jej stylizacje nie widze w nich nic takie ,,czegoś" owszem są ładne ale moim zdanie nie wyróżniają sie....

    mila1789

    OdpowiedzUsuń
  5. 2 i 4 stylizacja jest genialna!
    Fajnie, ze postanowiłaś dodać post o realnej modzie i pokazać taką osobę.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny artykuł i bardzo ładne stylizacje

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podobają mi się jej stylizacje. Kilka jest trochę dziwnych, ale za to oryginalnych. Niektóre stylizacje nieszczególnie przypadły mi do gustu, ale większość jest świetna.

    zuzi1506

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny artykuł i genialne stylizacje. Bardzo podoba mi się jej styl. Czekam na kolejne takie posty!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ma świetne stylizacje, więcej tego typu artykułów! :D

    BritnejGirl

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Alexę i jej stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny artykuł. Ma świetne stylizacje i styl.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ma fajny styl i supet stylizcje :) chciałabym więcej takich postów.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ma wyczucie, figurę, urodę. Podoba mi się post.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ma jakieś tam wyczucie smaku, stylu i mody, ale równie dobrze tak można powiedzieć o każdym, kto choć trochę bawi się modą ;) Ogólnie, jakąś wielką fanką jej nie jestem, ale post na plus

    OdpowiedzUsuń
  15. Poodoba mi się jej styl :) Post bardzo fajny, oby takich więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Znam ją, bardzo lubię jej prostotę i połączenia klasyczności i nowoczesności, o których wspomniałaś. Jest ciekawą osobowością, jednak dla mnie nie wyróżnia się jakoś gigantycznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się jej styl! Ciekawy ten artykuł :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Styl Alexy bardzo mi się podoba. Ubiera się bardzo nowocześnie:) Bardzo spodobał mi się ten artykuł.

    OdpowiedzUsuń
  19. Faktycznie można się nią zainspirować. Ma fajny styl, niby klasyczny, a jednak odrobinę niecodzienny.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ma bardzo fajny styl, może mnie zainspiruje ;)
    nikiwi2468

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne stylizacje .Zdecydowanie więcej postów z taką tematyką , bardzo przyjemnie się ten czytało .

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znałam jej, ale warto będzie się przyjrzeć.
    Bardzo fajny post. :)

    Agatka_IS

    OdpowiedzUsuń
  23. nie znam jej ,a z tego co przeczytałam tu to za jakiś czas może się okazać produktem reklamowym stacji TV

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie zmam jej ale jest ładna

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń