18.02.2014

Konkurs etapowy - Gladiatorki Stylu: grupa III


WAŻNE: Cała trójka przechodzi dalej, ponieważ jedna z osób biorących udział w trzeciej "bitwie"
nie oddała pracy (mowa tu o GeminiRei). Ta uczestniczka musi pożegnać się z konkursem.

Tak prezentują się stylizacje pozostałych (Sporty Chic):


UWAGA: Prosimy, aby grupa IV (888kamila, landyglamour11, yukimi, Magdusia500) dodała swoje
zgłoszenia do następnego etapu pod TYM POSTEM w jak najkrótszym terminie - od tego będzie zależał termin Waszej walki. Prace muszą być podpisane zalinkowane, jedyna dozwolona obróbka to "proste nogi". Pozostałe grupy mogą już tworzyć stylizacje, z tym, że post na ich zgłoszenie będzie oddzielny.

WYNIKI DRUGIEJ BITWY

Do kolejnego etapu trafiają kinkiekinkiet i oliwcia_paris, natomiast doda000 i nivea11 dostały się do 
dogrywki - oczekujcie na dalsze informacje, które pojawią się po wynikach wszystkich pojedynków.

32 komentarze:

  1. Gdyby bitwa się odbyła, zagłosowałabym na carolle i dominikadomcia :)
    Gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Carolla ma najlepszą stylizację z całej trójki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Carolla zdecydowanie!
    No i cieszy mnie fakt, że różnica między mną i donią a dziewczynami nie była miażdżaca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. http://bankfotek.pl/image/1673161

    Yukimi

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja Yese jest cudowna!
    Gratuluje wszystkim dziewczynom dostania się do dalszego etapu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja carolli, zdecydowanie najlepsza, czekamy na kolejne bitwy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne stylizacje! Powodzenia :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie najbardziej podoba się stylizacja Miss Yesebel :) jest po prostu przepiękna, jak tak patrze sobie w różnych konkursach na stylizacje zawsze jej są jak dla mnie jedne z lepszych, jej styliki są genialne i bardzo trafiają w mój gust.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://i60.tinypic.com/dyxfs8.png

      Magdusia500 :)

      Usuń
  10. Chyba -carolla-.
    Gratuluję. :)

    Agatka_IS

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne prace, ale nie podobają mi się stylki naszej zagranicznej koleżanki. Niestety nie w moim guście :( Jednak gratuluję dziewczyny, bo spisałyście się świetnie! Carolla miażdży wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. http://oi62.tinypic.com/2iuonsx.jpg
      ;___________;
      LandyGlamour11

      Usuń
  13. Strasznie mi się podoba 2 stylizacja *u*
    .Emma.Gilbert.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna stylizacja Yese i carolla.
    Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. podoba mi się środkowa stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo spodobała mi się praca MisYesebel i -carolla- *.*

    zuzi1506

    OdpowiedzUsuń
  17. Serdecznie gratuluję :) Wszystkie stylizacje są świetne, jednak najbardziej spodobała mi się praca Miss Yesebel.

    OdpowiedzUsuń
  18. http://bankfotek.pl/view/1673654
    888kamila

    OdpowiedzUsuń