14.02.2014

Konkurs etapowy - Gladiatorki Stylu: grupa II


W poniższej ankiecie zadecydujecie, która para zrobiła lepsze stylizacje i jednocześnie 
awansuje do kolejnych etapów. Przypominam, że ich tematyką były ZWIERZĘCE WZORY.

UWAGA: Prosimy, aby grupa III (-carolla-, dominikadomcia, GeminiRei i MissYesebell) dodała swoje
zgłoszenia do następnego etapu pod TYM POSTEMMacie czas do 15.02godz. 24.00. Prace 
muszą być podpisane zalinkowane, jedyna dozwolona obróbka to "proste nogi". Pozostałe 
grupy mogą już tworzyć stylizacje, z tym, że post na ich zgłoszenie będzie oddzielny.



WYNIKI PIERWSZEJ BITWY
Do kolejnego etapu trafiają jarus55 i kesha077, natomiast Diana.Miss2 i -Sweet-Girl-22 dostały się do 
dogrywki - oczekujcie na dalsze informacje, które pojawią się po wynikach wszystkich pojedynków.

47 komentarzy:

  1. Zdecydowanie doda i nivea c;
    .Emma.Gilbert.

    OdpowiedzUsuń
  2. KESZA, PRZECHODZIMY DALEJ!♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie lepszą stylizacją jest praca Uli i Oliwci. Na nie wędruje mój głos.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zagłosuję z dwóch przeglądarek. :D

    Agatka_IS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie możesz z dwóch przeglądarek, ponieważ przeglądarki mają taki sam jeden IP :)

      Usuń
    2. O.o ;.;
      Tyle lat w kłamstwie...

      Usuń
  5. Gratulacje!
    Głos na 2 grupę. Ma o niebo lepsze stylizacje. Wszystko idealnie dopasowane i przemyślane w najdrobniejszych szczegółach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje i czekam na dogrywke. :))
    Nie mogę sie zdecydować, obie grupy zrobiły świetne stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dlaczego moja doll jest taka gigantyczna? :( c: Dziewczyny mają świetne prace!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozmiar wszystkich ustawiony jest identycznie. Najprawdopodobniej zrobiłaś trochę innego screena (zostawiłaś mniej białego miejsca po bokach i od góry/dołu) i praca automatycznie się powiększyła. Mam nadzieję, że mnie rozumiesz :)

      Usuń
    2. Tak, tak. Mój komentarz był bardziej z wyrzutem do mnie, nie do Was :)

      Usuń
  8. Pierwsza praca jest świetna ;p Głos na grupę nr 1
    Szu_szu

    OdpowiedzUsuń
  9. Szykuję się już na dogrywkę, stylizacja Uli jest boska! :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Się pogodziłyśmy, nie gadaj że na marne! Nie traćmy woli walki (haha, przegrałyśmy) :D

      Usuń
  10. Wszystkie stylizacje są świetne, zagłosowałam na drugą grupę. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zagłosowałam na 2 grupę, chociaż wszystkie prace są świetne i długo zastanawiałam się na kogo zagłosować.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojć, trudny wybór. Ostatecznie zagłosowałam na drugą grupę, w sumie nie wiem czemu, bo wszystkie prace są świetne i najchętniej zagłosowałabym na obie grupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie stylizacje ładne, ale głos na grupę 1. Dodzia świetnie dopasowała kolory (booskoo), a Ania cudnie połączyła wszystko w całość.

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam dylemat, ale ostatecznie zagłosowałam na grupę II :) Piękne stylizacje!

    zuzi1506

    OdpowiedzUsuń
  15. Mój głos na 2 stylizacje
    AgnesMagnes99

    OdpowiedzUsuń
  16. http://oi59.tinypic.com/qxlawg.jpg

    MissYesebel

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie musiałam się długo zastanawiać. Zdecydowanie grupa 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uuu, wysoki poziom, musiałam się troszkę zastanowić, ale jednak pierwsza para. W drugiej strasznie mi się podoba stylizacja oliwcia_paris, ale podszewka w płaszczu u kinkietkinkiet nie pasuje wzorowo, już lepsza byłaby czarna. W pierwszej parze po prostu nie mam się do czego przyczepić :)

    joy2189

    OdpowiedzUsuń
  19. Głosuję na Nas, bo w sumie to zgrałyśmy z Ulą fajny duet bez wspomagaczy graficznych na ubrankach :).

    Ale dziewczyny dały świetne prace! Praca Dody odciąga pastelowym, przyjemnym różem od reszty, poza tym zebrą :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nivea i Doda .

    OdpowiedzUsuń
  21. Głosuje na grupe I. chociaż widać ,ze kazda z was się postarała ;)

    mila1789

    OdpowiedzUsuń
  22. http://pics.tinypic.pl/i/00499/f6oe54erv1gx.png

    dominikadomcia

    OdpowiedzUsuń
  23. Głosuję na grupę 2 :)

    KlaudiaRockin1

    OdpowiedzUsuń
  24. Oliwcia i Kinkiet bezkonkurencyjnie! Świetne stylizacje, super duet.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę i dlatego też na tę parę zagłosuję! :)

      Usuń
  25. https://imagizer.imageshack.us/v2/628x1420q90/37/sxk9.jpg

    -carolla-

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję i powodzenia następnym :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Czy terminy w dalszym ciągu są takie same? Grupa IV miała zgłosić prace do 17.02, ale jeśli dobrze zrozumiałam, pod oddzielnym postem. Ale tak jakby ani postu pod którym się zgłaszać, ani innych prac z mojej grupy... stąd mój łopatologiczny mindfuck: zachrzaniłam sprawę i gdzieś przegapiłam zgłoszenia?

    OdpowiedzUsuń