14.02.2014

Walentynki! + loteria specjalna ♥

Witajcie po dłuższej przerwie! Na początku chciałabym przeprosić za brak kontynuacji Kalendarza Walentynkowego. Niestety było to spowodowane problemami technicznymi. W zamian postanowiłam przygotować dla moich najwierniejszych czytelników atrakcję zastępczą - Loterię Walentynkową. Dzisiaj obchodzimy Walentynki, czyli mówiąc potocznie dzień zakochanych. Uważam, że miłość powinno okazywać się zawsze, a nie tylko od święta, jednakże czasami fajnie jest poczuć się docenioną/docenionym przez kogoś choćby poprzez drobny upominek czy gest. Moja postawa co do tego jest raczej neutralna.
A jakie jest Wasze zdanie? Jak spędziliście dzisiejszy dzień?

LOTERIA
Zgłoś się w komentarzu pod tym postem, obserwuj tego bloga 
i ewentualnie napisz co masz bądź co chciałbyś posiadać.

76 komentarzy:

  1. Nie przywiązuje do Walentynek dużej wagi, ale trudno XD
    Zgłaszam sie, mam 5

    -SWEET-GIRL-22

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe, ja w walentynki podchodzę do randomowych ludzi w szkole i w ramiona, życiowe ;_;
    Mam 5, chciałabym 1, 2 lub 6 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również uważam Tak jak ty. Miłość powinno okazywać się na codzień, a nie tylko w walentynki.

    Chciała bym nr 2 lub 4.
    shariSweet

    OdpowiedzUsuń
  4. zg się/ chciałabym 2 lub 10 :3

    tiaraaiwlys

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się
    Chce 5
    pinia18

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie obchodzę walentynek i też uważam że miłość powinno się okazywać na codzień a jeśli chodzi o loterię to nic z tych rzeczy nie mam a chciałabym 3 albo 9 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię walentynek, wiec ich nie obchodze.
    Zgłaszam się
    Chciałabym 4 lub 9
    Czekoladka333

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam tylko 10

    almondcake

    ofc obserwuję, ale ostatnio blogger nie pokazuje tego w moim profilu, nie wiem czemu. Screena?

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie obchodzę walentynek, dla mnie to zwykła komercja. (:

    zgłaszam się. Mam numer 5. c;
    .Emma.Gilbert.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się.
    Nie obchodzę Walentynek tak oficjalnie, spędzam ten dzień jak każdy inny.
    Posiadam 1, 3, 4.

    OdpowiedzUsuń
  11. mam buty nr 9
    Badscere
    Wszystkiego najlepszego! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam sie
    Mam 10
    chciałabym 6
    kotek717

    OdpowiedzUsuń
  13. Chciałabym 9 ;)
    Wesołych walentynek ^^
    kejt05

    OdpowiedzUsuń
  14. Walentynki ... W innych klasach dziewczyny podostawały kwiatki, lizaczki, kartki. U nas chyba stwierdzili, że nie ma takiej potrzeby, trudno :/

    Zgłaszam się, byłabym zadowolona z każdej rzeczy.
    olcia12328

    OdpowiedzUsuń
  15. ja do walentynek też podchodzę raczej neutralnie, bo nie mam tajemniczych wielbicieli xD

    OdpowiedzUsuń
  16. Walentynki spędziłam jeżdżąc na nartach ;3
    Zgłaszam się

    BritnejGirl

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się.
    Mam 9 i 10.
    painfulHUG

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie obchodzę walentynek w tym roku, za to jutro dzień singli :D
    Zgłaszam się, mam 3 i 5

    Emma2325

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się :) Chciałabym 4 :)

    OdpowiedzUsuń
  20. zgłaszam sie ;3
    obojetnie który nr :D

    barbariba12

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja lubię Walentynki, ale również uważam, że miłość powinno okazywać sobie codziennie. Dziękuję za zorganizowanie loterii :*

    Zgłaszam się :) Nie mam żadnej rzeczy, chciałabym obojętnie którą (może oprócz 5, 7 i 10, ale jak już nic nie będzie to może być któraś z nich), a najbardziej 9, 3 i 2 *.*

    zuzi1506
    zuzi1506

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się :) Niestety nie mam nic :(
    Pozdrawiam, natala2476

    OdpowiedzUsuń
  23. zg się obojętnie który nr :)
    AgnesMagnes99

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się. Chciałabym 5, nie mam nic ;>

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  25. zg się
    Nic nie mam chciałabym 8 i 6.
    loloSrebro

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja w tym roku walentynek jakoś nie czuję...
    Chciałabym 8

    BlackLilou

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam się, nie mam niczego i przygarnę cokolwiek ♥
    DzikaNaomi

    OdpowiedzUsuń
  28. Lubię walentynki bo zawsze robimy kartki walentynkowe na angielskim. :D

    Chciałabym 1 lub 6, resztę mam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Też myślę, że miłość powinno się okazywać przez cały rok. Walentynki to może być jednak jakiś wyjątkowy dzień.

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam; 3 i 2
    Chciałabym; 5 lub 9

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam się, nie mam 5,7, 9
    minerwaaa

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja jakoś specialnie nie obchodzę walentynek, ale np. co roku moje przyjaciółki i ja robimy sobie jakieś drobne upominki na walentynki :)
    Zgłaszam się :*
    Mam : 4 7 8 10.
    Bardzo chciałabym 9, ale każda inna nagroda też mnie ucieszy :)

    Klamar33

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam się i mam nr 3 :)
    Gabusia32107

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgłaszam się i mam nr 3 :)
    Gabusia32107

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgłaszam się i mam nr 3 :)
    Gabusia32107

    OdpowiedzUsuń
  36. Zgłaszam się!Chcę 10 i 3.
    olimandra89

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgłaszam się
    Mam 3,4,5. Najbardziej to bym 9 chciała :)
    _Carolciaaa

    P.S: Wczoraj był dla mnie wyjątkowy dzień, bo w końcu przyszły upragnione ferie :)))

    OdpowiedzUsuń
  38. Zgłaszam się :)
    Chciałabym nr 8, resztę mam .

    Karolkaa33

    OdpowiedzUsuń
  39. Co jak co, ale ja wolę tłusty czwartek. :D
    Zgłaszam się. :)
    Screen: http://www.tinypic.pl/pvx73qwc4nty
    Agatka_IS

    OdpowiedzUsuń
  40. zgłaszam się :) mam nr 5

    joy2189

    OdpowiedzUsuń
  41. zg się Chciałabym dostać coś z tych bluzek :)
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  42. Zgłaszam się ;)
    Chciałabym 4

    Avril_EmoPunk

    OdpowiedzUsuń
  43. ZG się, chciałabym nr pięć

    oliwcia paris

    OdpowiedzUsuń
  44. lewa0702
    Mam 10
    Chciałabym 5 lub 9

    OdpowiedzUsuń
  45. Zgłaszam się! :)
    Mam 10, a proszę o 6 lub 9

    walentynkaxx

    OdpowiedzUsuń
  46. zg się

    chciałabym posiadać wszystko xdd
    a szczególnie 5 :)

    mila1789

    OdpowiedzUsuń
  47. Nagrodzy są śliczne :):):) Wszystko mi się podoba, ale tak najbardziej 3 i 9.

    OdpowiedzUsuń
  48. Śliczne nagrody :)
    Zgłaszam się, niczego nie mam ;p
    miley1001s

    OdpowiedzUsuń
  49. Zgłaszam się.

    Chciałbym mieć tylko Wild Child ;D

    jarus55

    OdpowiedzUsuń
  50. zgłaszam się :)
    Seventh_Heaven
    a Walentynki... nie obchodzę, dzień jak co dzień, tyle że dostaję słodycze od rodziców xd

    OdpowiedzUsuń