18.11.2013

ZŁOTO - ankieta

Na początku tradycyjnie kilka słów wstępu. Dziękuję ślicznie za mnóstwo prac (powyżej 40)! :) Miałam naprawdę trudne decyzje do podjęcia, ponieważ wszystkie prace były cudowne. I uprzedzam, wcale nie piszę tego po to, aby "słodzić" - jak niektórzy. Decydowały drobnostki takie jak: makijaż, fryzura, kolor paznokci, estetyka obrazka, podpis. Teraz Wasza kolej, musicie wybrać najfajniejsze stylizacje z poniższych i zagłosować w ankiecie. MOŻNA ODDAWAĆ WIĘCEJ NIŻ JEDEN GŁOS, WYNIKI 21.11 - W CZWARTEK

1.                                  2.


3.                                4.


5.                                   6.


7.                                  8.

9.                        10.                          11.

12.                          13.

14.                           15.

31 komentarzy:

  1. Pierwszy raz pojawiłam się w ankiecie ze swoją stylizacją :3 Jeszcze nwm na kogo zagłosuję, stylizacje rzeczywiście bardzo ładne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oddałam swój głos na numer 12. :)
    domsot

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie wiem na kogo zagłosuję. :)

    Agatka_IS

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję :) zagłosowałam już :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoooda że się nie dostałam, ale no cóż bywa :P Głosuje na Wiki z kompa, a na Piotrusia z fona <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Zagłosowałam, ale nie powiem na kogo. ;3
    bad_lady123

    OdpowiedzUsuń
  7. Zagłosowałam, chociaż ciężko było wybrać tą która podobała mi się najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej podoba mi się ostatnia stylizacja. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Klusia03 - świetna stylizacja, głos na ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję! :)
    Podobają mi się 3, 6, 13 :)

    OdpowiedzUsuń
  11. 3, 12 i 15

    Dziękuję za miejsce w ankiecie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zagłosowałam, życzę powodzenia ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Zagłosowałam, na dwie prace, które mnie urzekły :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zagłosowałam na: 3, 6, 9, 12, 15 :)

    zuzia023

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze nie wiem na kogo zagłosuję, wszystkie stylizacje mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeju, jak miło, że tu jestem *_* Wiem, że i tak nie wygram, ale i tak sprawia mi dużo radości to, że jestem w ankieciee :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. wow dostałam się do ankiety :) Głos oddałam na.. ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Mój głos trafia do Sei.Chan jest śliczna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem tu. I ktoś na mnie zagłosował. Awww ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. mam 3 faworytki, wszystkiego najlepszego i oby Wam się udało :*:*:*
    Pozdrawiam, Gabccia-Emma ! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Już zagłosowałam. Jakoś przypadła mi do gusty 7

    OdpowiedzUsuń
  22. Trudno zdecydować :) Najbardziej mi się podobają: 2, 3, 6, 12, 13

    OdpowiedzUsuń