30.11.2013

Sobotnie wyzwanie - ankieta

Przepraszam bardzo za spore opóźnienie. Przypominam, że zwycięzca zgarnie 50sd, a wyróżnienie 15sd.
Możecie oddawać głosy na kilku faworytów. Wyniki w poniedziałek (2 grudnia).

1.                                                                    2.


3.                                                          4.

5.                                                        6.

7.                                                                                8.

9.                                                                    10.

11.                                                          12.


27 komentarzy:

  1. Głos oddany. Dziękuję za umieszczenie w ankiecie. Wszystkie stylizacje są świetne.
    domsot

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyniki raczej 2 grudnia :)
    Zaglosowalam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepsza 1,3,5,6 :D

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  4. Zagłosowałam i dziękuję za umieszczenie w ankiecie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki :)
    Od początku spodobała mi się praca nr 7 i to na nią głosuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zagłosowałam na swoje faworytki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia. Nie mam szans ale dzieki za umieszczenie mnie. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zagłosowałam na 4 :)
    LandyGlamour11

    OdpowiedzUsuń
  9. Zagłosowałam na 5. Choć wszystkie są ładne

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki za umieszczenie w ankiecie. Zagłosowałem :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje. Potem zagłosuję.

    Agatka_IS

    OdpowiedzUsuń
  12. doda, patrycja i kesha :)

    zuzia023

    OdpowiedzUsuń
  13. Zagłosowałam na 4 osoby! Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń