18.11.2013

Poradnik Makijażu - Brąz

Cześć Wam :) z góry przepraszam, że w poniedziałek nie ukazał się poradnik. Nie było mnie w domu, nie miałam okazji tam być, sprawa rodzinna. Dzisiaj niestety bez strzałek, ponieważ mój laptop jest na wyczerpaniu i nie mogę za bardzo go przeciążać, a używając Photoshopa natychmiast odmawia posłuszeństwa. Postaram się dokładnie i szczegółowo wszystko omówić.

~*~
Do wykonania dzisiejszego makijażu użyłam:

-Szminki-
- Blush Pink Lipstick (8sd) Niestety już niedostępna (podgląd)
-Cieni-
- Bronze Eyeshadow (19sd) Dostępny w Starplazie (podgląd)
 - Midnight Gray Eyeshadow (6sd) Niestety już niedostępny (podgląd)
 
Taupe Eyeshadow ma podobny odcień i można go jeszcze zakupić
(3 strona w sklepie Transform, górna półka)

-Pudru-
- Bronze Blush (10sd) Dostępny w Starplazie (podgląd)
-Eyelinerów-
- Quest Brown EyeLiner (4sd) Po zaliczeniu zadania w Akademii (podgląd
- Black Fluid Liner (4sd) Dostępny w Starplazie (podgląd)
~*~
 Pamiętajcie, że jeśli nie jesteście w posiadaniu któregoś z kosmetyków i nie macie możliwości jego zakupu (nie jest w sprzedaży lub po prostu brakuje 
Wam stardollarów) możecie zamienić go na inny podobny lub taki, który według Was będzie odpowiedni. Pole do popisu jest duże, a każdy pomysł dobry.


Etap I - Oczy

Usuwamy makijaż.

~*~

Na samej górze poprawiłam linię rzęs czarnym Eyelinerem (Black Fluid Liner). Jeśli nie
chcecie użyć tego kosmetyku, można też po prostu pomalować górne rzęsy tuszem.

~*~

Brązowym Eyelinerem (Quest Brown EyeLiner) kontynuujemy nasze "kreski".
Starajmy się, aby nie były za długie. Wewnętrzne kąciki oczu również zaznaczamy!

~*~

Brązowy cień (Brown Eyeshadow) nie jest "mocny" więc można nim
spokojnie poprawiać oko kilka razy. Malujemy całą górną powiekę.

~*~

Midnight Gray Shadow nakładamy tuż nad kreskami i
malujemy do końca. Na chwilę obecną starczy tylko raz.

~*~

Teraz nieco wyżej poprawiamy oko tym samym cieniem co wcześniej. Znów
używamy go tylko raz, ponieważ nie wygląda za dobrze przy dużych ilościach.


Etap II - Usta

Nie posiadałam żadnej pasującej szminki do tego makijażu. Użyłam więc
takiej w kolorze skóry. Sądzę, iż jest ona uniwersalna i pasuje do wszystkiego.


Etap III - Policzki

Tylko raz nałożyłam puder (Brown Blush), żeby nie przesadzić. Fakt, pojawia się dosyć często w poradnikach,
ale tak samo jak w przypadku cielistej szminki pasuje on praktycznie do większości kolorów :)

~*~

Efekt Końcowy



Jak Wam podobał się dzisiejszy makijaż? :)
Pozdrawiam, LandyGlamour11
P.S.: Dziękuję za wszystkie głosy w ankiecie <3

13 komentarzy:

  1. Bardzo ladnie, tak delikatnie. Mnie sie podoba :)
    Soniass999

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się. Nie wyobrażam sobie użycia w tym makijażu innej szminki. Przy ciemnejszych oczach jasne usta i policzki wyglądają ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny i estetyczny makijaż. Kolorystyka bardzo nawiązuje do obecnej pory roku. :)
    domsot

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kolory i wykonanie! :)

    Agatka_IS


    OdpowiedzUsuń
  5. ŚLICZNY !!!!!!!!!!!!!!!! jest on taki delikatny a również elegancki

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny, delikatny makijaż. Dodam że bardzo podoba mi się twarz :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny, uniwersalny, fajnie komponuje się z fryzurą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny, delikatny makijaż, który idealnie pasuje do koloru włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny, delikatny w moim stylu ^^

    OdpowiedzUsuń