15.11.2013

Co warto kupić?: PPQ

Nowa kolekcja PPQ ukazała się w starplazie wczoraj i należy do wyjątkowych - jest limitowana na czas. Na zakupy ubrań mamy tydzień. Ubrania są inspirowane realną kolekcja PPQ (s/s 2013) i zostały bardzo starannie wykonane. Najtańszy artykuł został wyceniony na 8 sd (bransoletka), a najdroższy na 40 sd (sukienka). Rzeczy są utrzymane w przyjemnej dla oka kolorystyce, jest tu dużo kwiatów, marynarskie paski, czerwień, pudrowy róż i limonka.Większość dodatków można założyć jedynie w Salonie Piękności, co zniechęca do zakupu.
Na pierwszym piętrze sklepu są ubrania w kwiaty i we wzorek z logo sklepu. Warto kupić pudrowy kardigan i kwiatową torbę. Idealną podszewką do długiego swetra będzie spódnica z następnego piętra. Torba na ramię ma ciekawy deseń i ożywi każdy banalny outfit.
Na drugim piętrze, do kwiatowych ubrań dołącza marynarski wzór - biało-niebieskie pasy. Warto wydać sd na bladą spódnicę, czarny, błyszczący pasek, sukienkę i kwiatowe bolerko, które dobrze leży na sukience. Pasek jest uniwersalny i może się przydać w nie jednej stylizacji.
Trzecie piętro kryje falbankowe ubrania, zwiewne sukienki i odważne kolory. Rzeczy są tam najdroższe, bo nawet po 40 sd. Na czwartym manekinie są trzy perełki - czarne, zwiewne spodenki, limonkowa koszula i czarna torba na ramię. Koszula jest jedyna w swoim rodzaju, ma ciekawe zdobienia i kolor. Spodenki są urocze i dobrze leżą na doll. Ceny tych trzech ubrań są całkiem przyzwoite jak na ten sklep.
od lewej: spodenki - 16 sd, kostium - 16 sd, spódnica - 18 sd, kurtka - 15 sd, sukienka -25 sd, 
torba do ręki - 18 sd, torba na ramię - 19 sd
od lewej: czarna torba - 20 sd, koszula - 15 sd, koszula w kwiaty - 15 sd, spódnica - 16 sd, 
pasek - 14 sd, kardigan - 26 sd, torba w kwiaty - 18 sd 

 realne odpowiedniki:
 http://www.ppqlondon.com/uk/collections.html?collection=SS2013
pierwsza: koszula, spódnica, torba - PPQ, pasek -Decades, szpilki - Archive
druga: sweter - Moschino Tribute, pasek -PPQ, torba -nelly.com, spódnica - PPQ, buty - Young Hollywood
trzecia: kardigan - PPQx2, bluzka - Apres Ski, spodnie - Pretty 'n Love, kopertówka - Miss Sixty, 
buty - Young Hollywood, okulary - Hot Buys Weekly
czwarta: koszula - PPQ, pasek - It Girls, spodnie - Denim & Supply, torba - Mr., baletki - Archive, kapelusz - Bonjour Bizou
piąta: narzutka, sukienka - PPQ, golf - Archive+Basics, torba - Supertrash, buty - Archive
szósta: koszula, spodenki, pasek, torba - PPQ, buty - Young Hollywood


Jak Wam się podobał artykuł?

21 komentarzy:

  1. Podoba mi się tylko trzecia stylizacja.
    Kupiłam kilka rzeczy, ale nie podobają mi się te kwiatowe wzory.

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzecia i ostatnia stylizacja ładne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. 2,3 i 4 to najładniejsze stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  4. wcześniej nie zwróciłam uwagi na tę zieloną koszulę

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupiłam kilka rzeczy stąd :)
    Ostatnia stylizacja najlepsza! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie kupiłam za dużo rzeczy, w sumie tylko dwie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnią stylizację ułożyłaś sama czy zainspirowałaś się realnym odpowiednikiem? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a nie widać? xd

      Usuń
    2. Chciałam się upewnić czy miałaś ustaloną jakąś koncepcję twórczą co do wszystkich stylizacji xd

      Usuń
    3. Odnoszę wrażenie że strasznie się lepisz do każdego, żeby tylko znaleźć jakieś błędy.

      Usuń
    4. Nie rozumiem... Tylko zapytałam, a Ty już to tak odbierasz.

      Usuń
  8. Jejku, podobają mi się praktycznie wszystkie :) Najmniej ta z żółtym swetrem, ale reszta jest naprawdę świetna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolekcja ciekawa, stylizacje też :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej z nowej dostawy podoba mi sie chyba yyyyyyyyyy ta zielowa koszula

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne stylizacje. Sklep jest nawet ok. :)

    Agatka_IS

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne stylizacje, jak do tej pory najlepszy artykuł. 1 podbiła moje serce, genialna jest jeszcze 4. Składam wyrazy podziwu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzeczy bardzo fajne. Już kilka jest w mojej szafie min. oliwkowa koszulka którą uważam za przepiękną. Ze stylizacji moje serce podbiła 2 i 4. Trzecia trochę przypomina mi sypialniany outfit.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie podobają mi się stylizacje :c

    OdpowiedzUsuń
  15. Najbardziej podoba mi się czwarta stylizacja. Kupiłam kilka ubrań z tej kolekcji.
    domsot

    OdpowiedzUsuń