24.11.2013

Stardoll in the city? - zapowiedź

Na oficjalnym koncie instagramowym Stardoll oraz w naszych skrzynkach odbiorczych ukazała się 
zapowiedź The Stardoll City/Stardoll in the City (co po przetłumaczeniu na polski oznacza: Miasto Stardoll/Stardoll w mieście). Domyślam się o co może chodzić. Moje przypuszczenia to: możliwość 
spotykania się w tzw. "mieście" ze znajomymi użytkownikami, nowy sklep i ogólny wygląd strony. 
Zmiany pojawią się w przyszłym tygodniu (jutro).
Co o tym myślcie? Macie jakieś pomysły na wyjaśnienie zapowiedzi?


30 komentarzy:

  1. kojarzy mi się z "sex and the city", tak z nazwy

    OdpowiedzUsuń
  2. 15 tys. SD o.O Znając adminów, nie przewidzimy tego co chcą zmienić. Miejmy nadzieje, że nie będą to kolejne... wpadki?
    Hill88

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa co to będzie... Oby Admini pozbyli się tego okropnego różowego koloru.
    bad_lady123

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, kompletnie nie wiem co to może być :o czekam z niecierpliwością :o
    Gabcia-Emma

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że zmienią wygląd. Nie mogę się doczekać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oby zmiany były na lepsze, nie na gorsze.Ta lalka ma zdumiewająco dużo kasy...

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam, zobaczę. Ewentualnie ponarzekam jak zwykle.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieje, ze będzie lepiej, a nie gorzej. Też bym chciała mieć tyle SD.

    OdpowiedzUsuń
  9. Będzie jak na fb, klikniesz w tło w tyle i pojawi się downtownowe miasto.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oni pewnie i tak wszystko spaprają...
    Agatka_IS

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam nadzieję, ze to nie będzie nic w stylu tego co jest na fb.
    LandyGlamour11

    OdpowiedzUsuń
  12. Przecież nie można mieć więcej niż 1000sm... ciekawe co to będzie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekam z niecierpliwością mając nadzieje, że będzie to udana zmiana :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Może to będzie coś takiego jak na fb? I chodzące dollki.. Nie wiem, czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam nadzieję, że będzie to coś w stylu facebookowego Stardoll

    MajkaKolorowa

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem strasznie ciekawa co to będzie

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie mogę się doczekać :)) Oby to były zmiany na lepsze, może admini nas zaskoczą.

    OdpowiedzUsuń
  18. A jak to jest na fb? Bo nie zauważyłam Facebook in the city XD

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi się wydaje, że Stardoll zamieni się w takie jakby miasto. Może coś w stylu Facebook'a.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wygląd jest okej, tylko żeby to nie było kolejne Downtown - dla jakiegoś tam super kraju. :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Zobaczymy. Jakoś nie łudzę się, że będzie to coś wspaniałego.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja wiem jak bedzie wygladal nowy stardoll ale nie jestem pewna czy to bedzie zmiana na lepsze.. ;c

    OdpowiedzUsuń
  23. Oby to były zmiany na lepsze... jednak obawiam się,. że będzie gorzej ;__;
    Hm.. ta dollka ma tyle kasy .. ;OO

    OdpowiedzUsuń
  24. Nic nowego, zmiany są serio małe.

    OdpowiedzUsuń