16.11.2013

Pomysł na - frędzle

Frędzle, frędzle, frędzle... Czy rzeczywiście są one tak niepraktyczne jak ludzie mówią? Osobiście nie raz spotkałam się z taką opinią i wręcz w każdym przypadku, z mojego punktu widzenia była ona błędna. Moim zdaniem posiadają one taki "dar", który potrafi urozmaicić większość stylizacji. A jak z ich użyciem? Jest
bardzo proste, co sprzyja w ułożeniu ciekawego, lecz nie nudnego stroju.

W dużej ilości szaf znajduje się pokaźna ilość ubrań oraz dodatków wzbogaconych o frędzle:

 

Przykładowe stylizacje:
 
 

Stylizacja banalna, lecz moim  zdaniem jest naprawdę ładna. Połączenie spódniczki ombre z białym 
topem daje zniewalający efekt. Niby pusto, niby nic się nie dzieje, ale torebka i buty wszystko dopełniają. 
Minimalizm robi jednak swoje.


Kolejna stylizacja. Główną rolę odgrywa tutaj narzuta, którą zauważymy na pierwszy rzut oka. Do tego 
spodnie oraz biały top w siatkę. Myślę, że pomimo tych "ciężkich" butów stylizacja nie daje takiego wrażenia.

 
Ten strój od poprzednich zdecydowanie różni się utrzymaną kolorystyką. Dominują żywsze barwy. Dzięki dość wąskiemu dekoltowi marynarki, kolorowy naszyjnik daje wrażenie topu, Torba w pewien sposób tworzy z nim zestaw dzięki zachowanej kolorystyce.


Myślę, że większość z was rozpoznaje tę kurteczkę. W większości wariantach, była ona łączona z czernią 
oraz złotem. Ja postanowiłam ożywić stylizację jaskrawą spódniczką. Myślę, że spełnia swoje wymagania. Dodatkowo zakryłam te w pewien sposób "szpecące" odkryte rękawy topem w tym samym kolorze.

A Wy co sądzicie o frędzlach? 
Czy macie problem z wkomponowaniem ich w stylizację?

25 komentarzy:

  1. Lubię frędzle. Piękna 1 i ostatnia stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne stylki, 3 najbardziej mi się podoba ;)

    kejt05

    OdpowiedzUsuń
  3. Outfity są świetne, frędzle jakoś źle mi się kojarzą... :3

    Agatka_IS

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam w swojej szafie kilka rzecz z frędzlami. Trzecia stylizacja jest przecudna!
    domsot

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie frędzle. 3 i 4 stylizajce są super.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za frędzlami, ale czasem i tak ich używam. Stylizacje są ładne, ale czasem mam wrażenie, że trochę zbyt puste. W pierwszej stylizacji nie widzę minimalizmu, a zwykły brak dodatków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za radę, postaram się zwracać większą uwagę :)

      Usuń
  7. Pierwsza i trzecia stylizacja najbardziej mnie urzekły :))
    Osobiście nic do frędzli nie mam, ale jakoś szczególnie ich też nie używam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne stylizacje, 1 i 3 najładniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. 2 ostatnie stylizacje najlepsze.
    asklas11

    OdpowiedzUsuń
  10. "ciekawego, lecz nie nudnego stroju." - przecież zawsze jak jest ciekawy, to nie nudny. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne stylizacje. Tylko jak zwykle się czegoś doczepię. W pierwszej i trzeciej stylce w ogóle nie widzę frędzli. A oto chyba chodziło, by pokazać, że frędzle są fajne, ciekawe i warte ubierania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to w trzeciej bardziej chodziło o ich ciekawe wykorzystanie :)

      Usuń
  12. 3 i 4 stylizacja to prawdziwe cuda. Ja nie wiem jak można robić tak boskie stylizacje. Padłam. Cuda po prostu cuda.

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się 1 stylizacja, ale tam są pióra a nie frędzle, ale można przymknąć na to oko :)
    Artykuł jest ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dwie ostatnie stylizacje są boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Artykuł wydaje mi się trochę krótki i na pierwszym obrazku, zamiast takiego nieładu, ułożyłabym te rzeczy na jakimś wieszaku i podpisałabym z jakiego sklepu są :) Twoje stylizacje są z każdym artykułem coraz lepsze, chociaż te nie zaskakują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Układając je w taki "nieład" chciałam pokazać ich różnorodność ;) W sumie każde oko widzi inaczej. W każdym razie dziękuję.

      Usuń
  16. Ostatnia stylizacja bardzo mi się podoba, kocham tą kurteczkę :* Osobiście nie za bardzo umiem wykorzystać frędzle.

    OdpowiedzUsuń
  17. Stylizacje mi się nie podobają, przepraszam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podobają mi się wyżej pokazane stylizacje. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Doskonały pomysł na artykuł :) nie spotkałam się jeszcze z takim albo po prostu owy przeoczyłam, post zasługuję na 6+! A co do stylizacji do miałabym kilka uwag, ale to już moje wyolbrzymianie daje się we znaki :) Oby tak dalej, piszcie takie artykuły, a zostanę u was na pewno na dłużej :)
    Pozdrawiam, Gabcia-Emma ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Przyznam, ze sama miewam z tym problemy :)

    OdpowiedzUsuń