22.11.2013

Lottery Dresses

Tym razem to nie jest sklep. To nie jest nawet kolekcja. Chodzi o 20 unikalnych sukienek. Pomimo tego, że wprowadzono je ponad pięć lat temu, nadal wzbudzają spore emocje. A o co właściwie w tym wszystkim chodzi?

Otóż chodzi o to, że w roku 2008 Stardoll zbliżał się do magicznej liczby 20 milionów użytkowników. 
W związku z tym niesamowitym wydarzeniem administracja postanowiła uhonorować dwa tysiące/dwadzieścia tysięcy (różne źródła różnie prawią, 20x100, 20x1000) losowych użytkowników. Rozdali też po 20 stardolarów, co w ówczesnych czasach było sumą astronomiczną.

Sukienki są właściwie bezcenne, zdobycie ich graniczy niemal z cudem. Nie wiadomo ile dokładnie są warte, nie wiem, czy ktoś je w ogóle sprzedaje... A wyglądają one tak:










Co do wersji realnych, było je cholernie ciężko znaleźć, ale coś tam mam:


Kylie Minogue


Jennifer Lopez


Lindsay Lohan


Bai Ling


Christina Millian


I jeszcze mała ciekawostka sprzed trzech lat: klik!

No to jak, macie coś? A może chcielibyście? Znacie nicki osób posiadających te sukienki?



(źródła: usd, lita1995, stardollfashionforward, zimbio, newsbbc, coolspotters)


24 komentarze:

  1. Nie mam żadnej z powyżej pokazanych sukienek.
    domsot

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic nie mam, a ich właścicielki pewnie szczęśliwe...
    bad_lady123

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie, nie wiedziałam o tym.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kiedyś jedną - białą, długą, z falbanami, ale ja głupia sprzedałam nawet nie wiem komu :c Ale artykuł fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe, pierwsze słyszę :o
    Kiedyś chyba jedną widziałam. Sama nie posiadam i raczej bym nie chciała, może kiedyś były godne uwagi, ale na teraźniejszy czas ich grafika do mnie nie przemawia :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście wtedy miałam przerwę od sd.... ;p
    W każdym razie pamiętam później, jak ludzie ogłaszali się w transmitkach czasem "Lottery dresses! Hurry up!!!" (albo "DKNY! Not orange!" ;D). "Na żywo" widywałam je rzadko i tylko kilka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ze zdjęć widziałam tylko 3, a tak u kogoś na sd to chyba nigdy :)

    Szu_szu

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienki niezbyt zachwycają :( ale chciałabym je mieć XD

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiem że Andrzelikag (czy jak jej/jemu tam) miała/ma zieloną sukienkę, tą taką brzydką plastikową xd

    OdpowiedzUsuń
  10. No mimo wszystko ładne nie są :/ Nigdy chyba żadnej nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nic nie mam, ale kilka z nich widziałam, między innymi u andrzelikag.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie widziałam o tym:) Żadnej na oczy, nie widziałam *.*

    klamar33

    OdpowiedzUsuń
  13. Słyszałam o nich, niestety nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie posiadam ich, a szkoda, bo sa bardzo cenne ;)
    LandyGlamour11

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie słyszałam o tym , ale chciałabym mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem,głupa i to bardzo bardzo widziałam jedną sukienkę w bazarze jak zdobyłam 17 poziom po prostu plądrowałam bazar(jakimś cudem sd miałam,nie pamiętam skąd) trafiłam na jedna sukienką tą czarno białą z pierwszego obrazka,drugiego rzędu(ostatnia w rzędzie)I teraz normalnie idę powiesić się na skakance,pomyśleć że miałbym z jej sprzedaży bite 2 tysiące sd.Żebym wcześniej wiedziała.
    asklas11

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie mam żadnej i nie żałuję żadna z nich mi się nie podoba .
    lewa0702

    OdpowiedzUsuń