25.11.2013

Co warto kupić: Original Future

Spoilery z instagrama tym razem były nową dostawą do Original Future, która prezentuje się dużo gorzej od realnych wersji. Ceny wahają się od 5 sd do 26 sd, rzeczy są kiczowate i brzydko wykonane. Mi najbardziej do gustu przypadła czarna sukienka na szelkach, ma piękny dół. Warto też kupić kolczyki-piórka, kosztują jedynie 40 sm, a mogą być ciekawym dopełnieniem stylizacji. Szara spódnica jest starannie wykonana, chociaż bez ciemnego pasa na środku lepiej by się prezentowała. Kolekcja jest obfita w swetry, za sm i sd, więc każdy znajdzie coś dla siebie. Czarna torebka w kształcie serca jest urocza, a dzięki ćwiekom wpasuje się też do ostrzejszych zestawów. Znajdziemy tu też żakiet na krój czarnego z ELLE, ale kolory i futerko odrzucają od zakupu.
1. naszyjnik - Velvet Orchid, bluzka - Decades, spódnica - Original Future, pasek - Apres Ski+Bonjour Bizou, botki - Callie's Picks, torebka - Miss Sixty
2. sweter - Original Future, kamizelka - Bonjour Bizou, torebka - Original Future, spodenki - Decades, buty - nelly.com, zegarek - RIO

3. kurtka - Limited Edition, top - laia_fergusson_, sukienka - Original Future, torebka - Supertrash Girls, buty - Giambattista Valli 
4. bluzka - Evil Panda, sukienka - Original Future, torba - Original Future, pasek - Apres Ski, botki - Callie's Picks

5. sweter - Original Future, naszyjnik - Cheap Monday, torba - Voile, spodnie - Nelly.com, buty - Vivienne Tam
6. blazer - Elle, top - Bonjour Bizou, pasek - Callie's Picks, spódnica - Original Future, torba - Chanel, buty - Young Hollywood
Jak Wam się podobał artykuł, co kupiliście? :)

19 komentarzy:

  1. Kupię wszystkie rzeczy z tego artykułu i jeszcze kilka dodatkowych, które sobie upatrzyłam. Ładne stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnia stylizacja najlepsza :)) Ja jeszcze zastanawiam się nad kupnem kilku rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne stylizacje, na pewno się obkupię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolekcja jest na prawdę bardzo fajna. Na pewno kupię wszystkie zaprezentowane w tym poście rzeczy. Co do stylizacji - świetne :D Bardzo staranne i ciekawe ;)

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupiłam to co jest za sm + kilka rzeczy mam w liście życzeń :)) Wszystkie stylki super. *-*
    bad_lady123

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacje boskie! Kupiłam na razie rzeczy za sm ;)
    LandyGlamour11

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnia stylizacja - mistrzostwo ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie najbardziej podoba się 2 i ostatnia stylizacja. Chyba kupię wszystko z wymienionych rzeczy. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnia stylizacja śliczna, ale reszta bardzo przeciętna i widać, że robiona na szybko :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi się właśnie ostatnia najmniej podoba, cóż xd

      Usuń
  10. Ostatnia stylizacja świetna, reszta średnia, ale to mój gust :) Za to uwielbiam tą grzywkę!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kilka rzeczy na pewno niebawem trafi do mojej wirtualnej szafeczki :D
    Druga i ostatni najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacje ładne. Na pewno pójdę coś kupić.

    OdpowiedzUsuń
  13. Podobają mi się :)
    Zamierzam kupić trochę rzeczy, ale sama jeszcze nie jestem pewna co:)
    Gabcia-Emma

    OdpowiedzUsuń
  14. Na pewno kupię swetry, które są naprawdę ładne. Zresztą wszystkie przedstawione rzeczy są warte zakupu. Zostałam przekonana dzięki stylizacją, są bardzo fajne

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne stylizacje, 3 i 5 najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zastanawiałam się czy kupić ten czarny sweter ze złotymi paskami, ty mnie przekonałaś do kupna :) Bardzo ładne stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nic nie kupiłam a najlepsza stylizacja to 5 :)

    OdpowiedzUsuń