22.11.2013

Pomysł na - sukienka (?) HB

W dniu dzisiejszym dosyć głośno zrobiło się o jakże fatalnym HB. Większość osób nie potrafi nawet tego nazwać. Tiulowa sukienka w połączeniu z szortami? Chyba nie brzmi to zbyt zachęcająco. Do tego te niepraktyczne rękawy. Muszę przyznać, że admini zaskoczyli nas nie tylko wyglądem, ale również ceną. Bo kto chce płacić aż 18sd za ten jakże "uniwersalny" ciuch. Hmm... Wszystko w jednym? Czemu nie! Ale wszystko ma swoją granicę, a admini najwyraźniej dzisiaj ją przekroczyli. Jednak dla chcącego nic trudnego. Z wielkim bólem straciłam moje ostatnie wirtualne monety na zakup ciuszka, do którego nie byłam przekonana. Jednak to, co można z nim zrobić jest niewyobrażalne. Sami zobaczcie.

 Na pierwszy rzut oka wygląda fatalnie:


Oto stylizacje, jakie można stworzyć z powyższym ubraniem:


I. Pierwsza stylizacja, w której dzisiejszy HB wykorzystałam jako top. Jak widać można zakryć to i owo, a efekt nie jest aż taki zły. Do tego spódniczka w tym samym kolorze oraz narzuta z niedawno wycofanego ze Starplazy sklepu.

II. Kolejna stylizacja. Jak widać,  nie wyeksponowałam w niej dzisiejszego HB, jednak pokazałam jak można wykorzystać jego górę jak i dół. Stylizacja utrzymana w dwóch barwach. Czarne zakolanówki, naszyjnik oraz kopertówka stanowią kontrast dla kremowego płaszczyka, który kiedyś był darmówką.

III. Ostatnia stylizacja, w której rolę topu gra znowu HB. Ponownie zakryłam te okropne wcięcia na ramionach płaszczykiem oraz użyłam czarnej spódniczki. Dlaczego? Jej długość idealnie pokrywa się z długością szortów. Kto by pomyślał, że pod nią kryje się takie coś.


Dzisiaj z pewnością mogę stwierdzić, że "nie ocenia się książki po okładce". Ten pozornie bezużyteczny ciuch można wykorzystać na wiele sposobów. Wystarczy trochę pokombinować, a efekt może być zniewalający.


A Wy co sądzicie o dzisiejszym HB? Kupiliście go?

22 komentarze:

  1. Nogi okropnie szeroko rozstawione, artykuł fajny. Ładne stylki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I tak uważam, że jest obrzydliwy. :')
    Nogi, jak już mówiła Ania, strasznie rozstawione. Stylki są ok, ale nie podoba mi się ostatnia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się, ale jest za drogi.
    Najbardziej podoba mi się 2. stylka. W 1. i 3. przeszkadzają mi pojedyncze mocne akcenty. :)
    bad_lady123

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że pokazałaś to coś w ładnym wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I tak mi się kojarzy z tandetną bielizną.
    Stylizacja druga mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nikt mnie nie zacheci do kupienia tego czegos !!! Ale swietny pomysl na artykul :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś niezbyt mnie przekonałaś.. :C

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie kupię, ale ciekawie zapisałaś sobie na komputerze obrazek "gunwo".. ;D

    Mima1234567890

    OdpowiedzUsuń
  9. W sumie we wszystkich przypadkach to po prostu użycie sukienki jako topu ;p Co nie zmienia faktu, że całkiem nieźle się to prezentuje, ale jak dla mnie nie jest to zaskoczeniem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Druga stylizacja jest mega! :3
    LandyGlamour11

    OdpowiedzUsuń
  11. We wszystkich stylizacjach uzylas sukienki jako bluzki. :/ Jednak stylizacje są fajne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Druga stylizacja wygląda najlepiej. Ja jednak nie zdecyduje się na jej zakup.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgadzam się z Klarą.
    Stylizacje nawet ładne. :-)

    Agatka_IS

    OdpowiedzUsuń
  14. Druga stylizacja najbardziej mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładne stylizacje, ale i tak tego nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesteś geniuszem, każda stylizacja mi się bardzo podoba, ale 2 jest najlepsza

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  17. Druga stylizacja jest najlepsza! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. W tych stylizacjach prezentuje się naprawdę dobrze

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawie użyłaś HB, ale i tak się do niego nie przekonam.
    domsot

    OdpowiedzUsuń
  20. Dobrze go wykorzystałaś, ale i tak go nie kupię.

    OdpowiedzUsuń