25.11.2013

Must Have #6



1) Charlotte Purse, Fallen Angel, 13 sd - Czarna, skórzana torebka na ramię. Każdy powinien ją mieć ponieważ jest uniwersalna i łatwo zrobić z nią stylizację.
2) Thrill Hat, Nelly, 11 sd - Myślę, że tego artykułu nie trzeba przedstawiać. Świetna czapka beanie z ćwiekami, absolutny must have.
3) Turquoise Moto Jacket, Original Fututre, 12 sd - Prześliczna niebieska, skórzana ramoneska z OF. Ma bardzo ładny kolor, pięknie łączy się z sukienkami.
4) Layer Boot Hide, Nelly, 13 sd - Genialne wypastowane buty z nelly, mają świetne sznurowania i pięknie połyskują. Są bardzo ładne.
5) Saigon Skirt, Evil Panda, 12 sd - Niektórzy twierdzą, że w Evil Panda są same kiczowate leginsy. Tu się nie zgodzę. Znajdziemy tam świetną, miętową spódnicę którą każdy powinien mieć.



1) Jestem zachwycona tą stylizacją. Bazuje ona na niebieskim, żółtym i różowym - kurtkę wcisnęłam pod białą spódnicę maxi.
2) Połączenie mięty i różu. Chciałam dodać lekkie wstawki żółci, ale nie za bardzo wyszło. Całość robiona pod spódnicę i plecaczek.
3) Stylizacja kompletnie nie w moim stylu. Ostro, ciemno, ze skórą. Aby nie było nudno dodałam tutaj kaptur ze swetra.
4) Tu jest jesiennie, z największym hitem tego sezonu - kratą. Połączyłam spódnicę w kratę z wełnianym swetrem, potem poszło jak z górki.
5) Czapka od razu kojarzyła mi się z butami. Buty ze spodniami. Spodnie z bluzką. Na górę narzuciłam kurtkę, aby nie było pusto. Torebkę dodałam zwykłą, również uniwersalną.

Która stylizacja najlepsza? Jest lepiej niż zeszłym razem? :)

36 komentarzy:

  1. Mi popszednio sie chyba bardziej podobalo :( najmniej mi sie podoba 1 stylizacja a najbardziej 4

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się najbardziej podoba ta pierwsza, rozbieżność gustów :) Dziękuję za opinię.

      Usuń
  2. Wszystkie stylizacje są świetne! Niektórych artykułów nie posiadam i chyba je kupie :]
    LandyGlamour11

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie stylizacje śliczne. ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę kupić te buty, są świetne! Resztę rzeczy posiadam.
    Ze stylizacji podobają mi się dwie pierwsze, genialne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nic nie mam z rzeczy. Stylizacje takie sobie. Najlepsza 4 ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny artykuł. Każda stylizacja jest ciekawa.
    domsot

    OdpowiedzUsuń
  7. ostatnia i 2 stylizacja skradły mi serce, pomimo, że są tak od siebie różne :) ale popracowałabym trochę nad uboższym słownictwem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem zakres słów sam jest narzucony, do niektórych wyrazów jest niewiele zamienników; tak czy inaczej postaram się i dziękuję za opinię na temat stylizacji, starałam się :)

      Usuń
    2. Proszę, nie pomyśl, że oceniam jakoś surowo i uważam się za kogoś idealnego, tylko po prostu moim zdaniem lepiej czyta się "rozbudowane" artykuły :)
      Pozdrawiam ciepło, Gabcia-Emma :*:*

      Usuń
    3. Jasne, rozumiem ;)
      Postaram się na przyszłość bardziej się popisać, a Ty masz mi powiedzieć czy jest lepiej - będę czekała na Twój komentarz :)

      Usuń
    4. +Skoro już o tym mowa, to piszemy raczej "popracuj nad bogatszym słownictwem", a nie nad uboższym - to tak jakbyś dostała piątkę a nauczycielka powiedziała, żebyś popracowała nad trójką - nielogiczne :)

      Usuń
    5. wiem co chciałam przekazać tym słowem więc wydaje mi się, że to jest też ważne ;) + skomentuje następny must have, jeśli Ci to w czymś pomoże ;)

      Usuń
    6. +mam trochę wrażenie, że nie umiesz się pogodzić z tym faktem, że ktoś popatrzył na Twoją prace nie przez różowe okulary ;)

      Usuń
    7. Nie, coś przeczuwałam że tak mnie zrozumiesz. Ogólnie to trudno mi się oddaje sens wypowiedzi, nie musisz od razu tak oceniać :) - tu była zaczepka, ironiczny uśmieszek

      Usuń
  8. Boskie stylizacje, serio. Najlepsza chyba druga i ostatnia, chociaż wszystkie mają w sobie to coś :D Super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ubrania jak artykuł - świetne! A drugą i pierwszą stylką zabijasz. ;)♥
    bad_lady123

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne stylizacje ,te dwie pierwsze są supciowe!!! boskie

    OdpowiedzUsuń
  11. 1 i ostatnia stylizacja bardzo ładne

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  12. Posiadam chyba wszystko (nie jestem pewna spódnicy - czy ją mam), stylizacje ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podobają mi się wszystkie stylizacje oprócz 4. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. trzecia ładna, chociaż bez przeróbki byłaby dużo gorsza :) z artykułu mam 3 trzy rzeczy, z czego jak dla mnie tylko jedna to must have

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak z ciekawości, jaka rzecz z tych do dla Ciebie MH? :)

      Usuń
    2. torba ♥ właściwie to glany też

      Usuń
    3. Wiedziałam że torba, ale chciałam się upewnić, na dodatek dziwiłam się że nie dwie (torba i te buty).

      Usuń
  15. Artykuł świetny, jak zawsze. Stylizacje ładne.

    OdpowiedzUsuń
  16. Faktycznie rzeczy warte uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawy post i stylizacje. Uwielbiam Twoje "Must have". Te posty są takie staranne, przejrzyste. Co do stylizacji, najlepsze to 2 i 5 *.*

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  18. Stylizacje są piękne. Mam czapkę, buty i torebke.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ze stylizacji najbardziej podoba mi się 1 i 2, a tej spódnicy nie zauważyłam. Muszę ją kupić, choć te frędzle mnie denerwują. Glany i torebka są świetne i na 100% must have

    OdpowiedzUsuń
  20. Podoba mi się 2 i ostatnia :)

    OdpowiedzUsuń