18.11.2013

Must Have #5

Chcę tylko podziękować za te 38 głosów ankiecie i za dalszą możliwość pisania tutaj dla Was!



1) Ringed Cutout Blouse | Original Future | 14sd - Śliczna transparentna koszula w kolorze miodu z ciekawymi wycięciami na ramionach. Cena może nie zachęca, ale za to koszula przyda się zarówno w letnich, jak i jesiennych stylizacjach.

2) Poppy Top Bag | Voile | 48sm -  Biało-koralowa kopertówka, która przez akcent kolorystyczny może ożywić białą stylizację. Kolejnym atutem jest cena- tylko 48sm!

3) Blue Grape Heels | It Girls | 76sm - Klasyczne szpilki w kolorze kobaltu idealnie nadają się do eleganckich setów, ale można wykorzystać je jeszcze na wiele innych sposobów.

4) Tulle Overlay Skirt | Wild Candy | 104sm - Czarna spódniczka z tiulem. Bardzo uniwersalna, każdy powinien ją mieć. No bo w końcu komu żal 104sm na takie cudeńko!

5) Chain Necklace | Fallen Angel | 36sm - Czarny naszyjnik ze srebrnym łańcuszkiem, noszony RACZEJ pod szyję. Ale przecież nie musi być tylko naszyjnikiem, można wykorzystać go też na inne sposoby!

Uwaga, trwa aktualnie wyprzedaż, więc ceny artykułów chwilowo spadły o 50%!




1) Wykorzystałam tu miodową koszulę, która idealnie pasuje do kolorów na kurtce. Dodatki również dobrane pod wzory na żakiecie.

2) Stylizacja biało-koralowa, trochę sportowa, ale szpilki i kopertówka dodają elegancji. Wybrałam też drobne czarne dodatki, żeby nie było tak "szablonowo".

3) Podoba mi się kolorystyka stylizacji, rzadko ją wykorzystuję. Wyżej już opisane szpilki pasują do całości, wszystko się ze sobą komponuje.

4) Strój z użyciem tiulowej spódniczki. Jest ostro i dziewczęco zarazem, wszystko przez połączenie skóry i srebra z fuksją i nieco rozkloszowaną spódniczką.

5) Mimo, że główną rolę w tej stylizacji gra spódnica, to bez naszyjnika (tu w innej roli) strój byłby niekompletny! Wisior w tej postaci wygląda ciekawie i oryginalnie.

Która stylizacja najbardziej przypadła Wam do gustu?
 Co myślicie o wybranych rzeczach?
Przepraszam, że w każdej stylizacji jest ta sama fryzura i kolor włosów, ale tak jakoś wyszło :)

25 komentarzy:

  1. Mam wszystkie rzecz. Stylizacje są prześliczne, a artykuł bardzo fajny i przejrzysty.
    domsot

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne stylizacje, wszystkie rzeczy posiadam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem trzeba koniecznie miec szpilki i torebke - posiadam obie rzeczy :) Bluzka jest takze ladna, ale ja mialabym trudnosc z polaczeniem jej z czymkolwiek.
    Soniass999

    OdpowiedzUsuń
  4. Miodowa koszula jest świetna! ;) Ciekawe użycie naszyjnika :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne stylizacje i ubrania! *.*

    Agatka_IS

    OdpowiedzUsuń
  6. O jejku jakie śliczne stylizacje :D a zwłaszcza 1 i 2

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej podoba mi się 2 i 3. :)))
    bad_lady123

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne rzeczy i stylizacje :) Chyba kupię tą torebkę i buty.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne stylizacje! Posiadam bluzkę, torebkę i naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Boski artykuł, niebiańskie stylizacje. Jestem pełna podziwu! Dobrze też, że wybrałaś większość artykułów za sm, nie przepłacę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny artykuł, jakoś koszula mi nie przypadła do gustu - moje widzimisię. Ciekawe stylizacje, 2 i 4 najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  12. Koszula mi nie pasuje na must have, bo trzeba mieć na nią pomysł. Z resztą rzeczy jak najbardziej się zgadzam, chyba wszystkie stylizacje mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacje cudowne. Większość rzeczy powiadam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. stylizacje całkiem ok, ale rzeczy, które wybieracie zupełnie mi się nie podobają :(

    OdpowiedzUsuń
  15. 2 i 3 wymiata, cudo *.*


    Szu_szu

    OdpowiedzUsuń
  16. stylizacje bardzo ładne :) mam tą czarną spódniczke :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie mam żadnej z rzeczy, które pokazałaś, ale wybieram się na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam tą pomarańczową koszulę ;) Stylizacje są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. najbardziej spodobała mi się stylizacja numer 4 :) - Jest "inna" niż cała reszta ;)
    Gabcia-Emma

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam kilka z tych rzeczy. Stylizacje bardzo fajne tak jak i rzeczy wybrane do nich. Najbardziej podoba mi się 2

    OdpowiedzUsuń
  21. 1 i 2 najlepsze! :) Bardzo mi się podobają. Mam buty i torebkę

    OdpowiedzUsuń