15.11.2013

Casting na redaktora dziennego

Jedyne warunki do spełnienia to:
- regularność w pisaniu postów,
- znajomość bloggera,
- dużo wolnego czasu,
- poprawna pisownia,
- umiejętność robienia screenów.

Posada obejmuje posty o nowościach, zmianach, nowych sklepach, darmówkach itp.
Nie ma ograniczeń co do wieku/poziomu/statusu. Poszukuję kilku fajnych osób, jeżeli spełniasz powyższe 
kryteria - nie czekaj, zgłoś się! Czekamy na Ciebie :) Wyniki najprawdopodobniej w tę niedzielę.

+ jeżeli ktoś jest chętny do dodawania spoilerów, również zapraszam do napisania zgłoszenia

34 komentarze:

  1. Hej !!! Z wielka checia bym chciala byc redaktorka :) Oczywiscie speniam wszystkie warunki :) Mysle, ze mnie kojarzysz ? A przynajmniej powinnas ;)

    kadaer010

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale wiesz, że warunkiem jest poprawna pisownia? :)

      Usuń
    2. pisze poprawnie !!! gdzie tu widzisz blad ? zawsze jak cos napisze to sprawdzam kilka razy

      Usuń
    3. Więc tak:
      -przed znakami interpunkcyjnymi nie stawiaj spacji
      -nie pisz więcej niż jednego wykrzyknika
      -pisz z polskimi znakami
      -Stawiaj kropki na końcu zdania
      -Nie używaj tylu emotikonek
      -Nie rób literówek, w tym przypadku *spełniam

      I Ty niby piszesz poprawnie?

      Usuń
    4. Po znakach interpunkcyjnych, gdy zaczynamy nowe zdanie, stawiamy spację. Wyjątkiem jest myślnik. Trzeba zrobić przerwę przed i po nim.

      Usuń
    5. No niestety, dziewczyny mają rację.

      Usuń
    6. Tak wszystko sprawdzałaś to czemu zamiast spełniam jest napisane SPENIAM?

      Usuń
    7. +zamiast napisać "bym chciala byc" powinnaś napisać "chciałabym być" - wygląda i brzmi to o wiele lepiej, co sprzyja czytaniu

      Usuń
  2. Popraw na "tę niedzielę" :)

    Szu_szu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A właśnie wczoraj miałam poprawić, ale coś mi nie pasowało. Od zawsze mam problem z końcówkami :D
      + dzięki, poprawione :)

      Usuń
  3. Cześć. Spełniam wszystkie warunki i liczę na druga szansę. Mam nadzieję, że znów będę mogła tu pisać.

    Pozdrawiam całą załogę bloga i Dominikę.
    corny.pl (Paulina)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia, niestety nie skorzystam z tej ogromnej okazji :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie nadaję się do pisania na blogu. No cóż, życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam, nazywam się Oliwia i mam 14 lat. Na stardoll znajdziecie mnie pod nickiem: Wandosz, mam nadzieję, że kojarzysz, ponieważ pisałam już na uzależnionych i ty również. Najchętniej zajęłabym się działem "spoilery". Myślę, że wszystkie warunki jak najbardziej spełniam, tylko, że czasu nie mam aż tak ogromnie wiele, dlatego zgłaszam się tylko i wyłącznie do spoilerów.

    Pozdrawiam i życzę powodzenia innym! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie zgłoszę się, ale życzę powodzenia innym :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Więc znowu spróbuję swoich sił. Jestem Zuza i mam 13 lat. Na stardollu kryję się pod nickiem zuzelek_8. Każdegio wieczorku sprawdzałabym czy nic sie nie działo na stardollu. Jestem w stanie poświęcić też na to swój portfel (np. zrobić konkurs na stylizacje z rzeczą z dostawy). Zdaje mi się, że spełniam warunki. Popraw błąd "tą niedzielę" na "tę niedzielę". Pozdrawiam i powodzenia innym. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha, już poprawiłaś błąd :-)

      Usuń
    2. A tak się składa, że już 5 minut temu poprawiłam :3

      Usuń
    3. Wyprzedziłaś mnie z komentarzem, heh :C

      Usuń
    4. Każdego* Wybacz jak jest błąd w zgłoszeniu, piszę na telefoniezl.

      Usuń
    5. No widzisz. :D telefonie* -.-

      Usuń
  9. Zgłaszam się :) Mam na imię Ewa i mam 15 lat na stardoll jestem smile1155. Wszystkie warunki spełniam a co do regularnego pisania to mam na telefonie bloggera więc mogę pisać o każdej porze, wolnego czasu mam dużo bo mam cudownych nauczycieli ^.^ Mogłabym być od nowości,darmówek itp. lub co jakiś czas spojler jakiejś wystawy.
    Pozdrawiam!
    smile1155

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałabym pisać na blogu, ale mam zbyt mało czasu.
    domsot

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się. Nazywam się Nikola, a na stardoll kryję się pod nickiem karolinasz333. Mam 14 lat, a stardoll aktywna jestem od ponad roku (możliwe ,że nawet dwa lata). Interesuję się blogowaniem. Piszę na kilku blogach stardollowych (w tym na swoim własnym) oraz na kilku o innych tematykach, mimo to dysponuję dużą ilością czasu, jednak gdy zdarzą się przypadki w ,których mój komputer np. się zepsuje mogę dodawać wpisy z telefonu. Oprócz blogowania i stardoll interesuję się informatyką, muzyką oraz pisaniem opowiadań. Pisanie na tym blogu początkowo nie było dla mnie marzeniem ani niczym podobnym, ale coraz bardziej zaczynam uwielbiam tego bloga i dlatego chcę pomóc przy dodawaniu nowości. Życzę powodzenia innym i niech wybiorą najlepsze osoby!

    karolinasz333

    OdpowiedzUsuń
  12. A co mi szkodzi? ;D Zgłaszam się, wiem o mnie chyba wszystko. Mam dużo wolnego czasu, a już od paru chwil myślałem, aby zgłosić się na jakiś casting. Nie wiem czy dam rade długo tak pisać, i czy nie znudziłoby mi się szybko, ale chyba warto spróbować.

    filus4444

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się.Mam na imię Aldona,mam 23 lata.Interesuje się modą,fotografią,muzyką.Na stardoll jestem aldona.m.Mam woly czas,zawsze jestem na bieżąco ze stardollem więc nie mam problemu z opóźnieniami postów.Kiedy poznałam bloga od razu chciałam tu pisać,ale cóż to już było po Castingu na redaktora.To chyba na tyle,życzę powodzenia innym.

    OdpowiedzUsuń