14.11.2013

Poradnik makijażu - Odcienie niebieskiego

Potrzebujemy:



błyszczyk - Glod Lipgloss
puder - Melon Madness Blush
tusz do rzęs - Mint Green Mascara
2x eyeliner - Teal Eyeliner + Mint Green Eyeliner
2x szminka - Quest Lipstick Makeup kit Rose + Coral Lipstick
2x ołówek do brwi - Tijana Eyebrow Pencil + Crimson Eyebrow Pencil
4x cień do powiek - Blondi Blue Eyeshadow + Moss Green Eyeshadow
+ Limelight Shadow + Mint Green Eyeshadow

KROK I

Pierwszy cień nakładamy od najwyższego punktu oka, do granicy, 
w której nie można używać kosmetyków. Powtarzamy to 2 razy.


KROK II


Teraz nakładamy najciemniejszy cień. Nieco niżej, również do końca.
podpowiedź


KROK III

Jasny cień nakładamy przy wewnętrznej części nałożonego
przez nas wcześniej kosmetyku. Robimy to 2 razy.


KROK IV

Ostatni cień służy do rozjaśnienia kolorów. Nakładamy go raz.


KROK V


Na dole rysujemy kreskę ciemno turkusowym eyelinerem.


KROK VI


Teraz bierzemy miętowy eyeliner. Dodajemy go u
góry i na dole, przy wewnętrznej części oka.
podpowiedź


KROK VII


Ponownie użyjemy ciemno turkusowy eyeliner.
Rysujemy zwyczajną kreskę.
podpowiedź


KROK VIII


Tuszem malujemy tylko dolne rzęsy. Ten krok nie jest konieczny.


KROK IX


Następnie nakładamy puder 2/3 razy. Od razu przepraszam że wyszło
nierówno. Robiłam to w nocy i nie koniecznie było to widoczne.
podpowiedź


KROK X


Malujemy szminką całe usta. Nie przesadzajmy z dokładnością,
ponieważ może nie starczyć ruchów na następne kosmetyki.


KROK XI


Środek ust malujemy złotym błyszczykiem.


KROK XII


Wszystko zamalowujemy koralową szminką.


KROK XIII


Ołówkiem w kolorze włosów malujemy wewnętrzną stronę brwi.
Może tego nie widać, ale przy kolejnym kroku rozjaśni nam brązowy ołówek.


KROK XIV


Na koniec używamy brązowego ołówka. Tak jak napisałam
wyżej teraz przy malowaniu wygląda na jaśniejszy.

EFEKT KOŃCOWY



Co sądzicie o makijażu? Macie jakieś życzenia co do kolejnego? :)

Chciałabym również w podziękowaniu za tyle głosów, zorganizować małą loterię.
Udział w niej weźmie każda osoba, która skomentuje ten post.

Oto nagrody:

24 komentarze:

  1. Świetny makijaż, w szczególności spodobały mi się usta.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam twoje makijaże, ponieważ są zawsze dopracowane i estetyczne.
    domsot

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny, a najbardziej podoba mi się sposób pomalowania ust. :)
    bad_lady123

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny makijaż. Delikatny a zarazem wyrazisty. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekny makijaz. Jak ty to robisz? Ja nawet prosto polczkow nie umiem pomalowac. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Makijaż cudowny, chyba jak wielu innym, najbardziej podoba mi się sposób wykonania ust.

    OdpowiedzUsuń
  7. Makijamż jest prześliczny!@ Kocham niebieski *.*


    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  8. OJEJEJEJEJEJEJJEJKU. Ale cudne usta. Jejciu chce umieć takie zrobić :)) Oczy tez pięknie wyszły :D

    swiadomosc

    OdpowiedzUsuń
  9. Usta boskie! Oczy z resztą też. CUDO! *.*

    Agatka_IS

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny makijaż, podoba mi się sposób, w jaki malujesz oczy.
    Ładnie wygląda efekt końcowy, a usta są pięknie pomalowane!

    -SWEET-GIRL-22

    OdpowiedzUsuń
  11. Na początku myślałam że to jakieś kolejne miętowe bagno, ale jest świetnie. Podziwiam za staranność i dokładność - usta są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zwylke cudowny makijarz, jaki ty masz talent kobieto !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba twój makijaż. Wszystko w nim takie dopracowane :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka ty jesteś kreatywna.
    Aż miło patrzeć, piękna..

    Zuzelek_8

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zawsze.. -> CUDO. Innych słów nie ma by to opisać :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny makijaż ♥♥♥ Zazdroszczę takiego talentu, ja nie jestem zbyt dobra w malowanie twarzy:/

    klamar33

    OdpowiedzUsuń
  17. Też chciałabym umieć tak malować moją doll. Makijaż bardzo ładny.
    AgnesMagnes99

    OdpowiedzUsuń
  18. Makijaż rewelacyjny. Taki delikatny, a te usta są świetne!

    Gratulacje!


    Szu_szu

    OdpowiedzUsuń
  19. Też chciałabym umieć tak malować moją doll
    marysiajula

    OdpowiedzUsuń