23.11.2013

Czy tańsze oznacza zawsze gorsze?

Oto nowy cykl naszego bloga. Za pomysł chciałabym podziękować naszej wspaniałej redaktorce Zuzelek_8 :) Jeżeli spodoba Wam się - zostanie na blogu. Naszą inicjatywą było prezentowanie stylizacji wyłącznie za Starmonety z elementów dostępnych w Starplazie. Żeby było ciekawiej dołożyłam coś od siebie - wszystkie części stylizacji muszą pochodzić z tego samego sklepu. Poniższe kompozycje, które stworzyłam mają przede wszystkim nakłonić Was do rozmyślań typu; czemu zamiast sm wydaję tylko sd? (superstar) oraz: dlaczego narzekam na swój niższy status mając duże pole do popisu? (niesuperstar)

Pierwsza stylizacja "Classic and green" to klasyczne połączenie bieli z czernią oraz dodatkiem zieleni/mięty. Druga delikatna, pastelowa "Spring Feeling" przywołuje mi na myśl świeże, wiosenne powietrze.

Tak jak wspomniałam wcześniej, wszystkie elementy pochodzą z jednego sklepu 
(w tym przypadku VOILE), na screenie umieściłam również przybliżony koszt look'ów.
Co sądzicie o takim pomyśle? Podoba Wam się nowa inicjatywa?



29 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł na taki dział. Przecież zawsze każdemu z nas brakuje sd. Podoba mi się druga stylizacja, pierwsza troszkę mniej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Druga stylizacja jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli ograniczasz się tylko co do jednego sklepu to co to by było gdyby w jednej stylizacji były ubrania z dowolnego sklepu ze starplazy :) Gratulacje pomysłowości!

    Szu_szu

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny artykuł. - podoba mi się, że tworzycie takie coś. Niestety na stardollu liczą już tylko stardollary i status... a za sm też można zrobić coś wspaniałego. :)
    bad_lady123

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ciągle narzekam na brak starmonet, bo ciągle coś kupuję za nie w Starplazie.
    Stylizacje świetne!

    OdpowiedzUsuń
  7. O Bosz Dominika świetny artykuł, koniecznie go kontynuuj!
    Wybieram się teraz do starplazy i kupuję wszystko co zaprezentowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, dzięki! :D
      Pisałam go na szybko, dosłownie kilka minut temu :3

      Usuń
  8. Fajny artykuł :) i bardzo ładne stylizacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Już bardzo podoba mi się ten dział, jestem NSS i często miewam brak weny. Podoba mi się druga stylizacja :) Jest urocza.

    OdpowiedzUsuń
  10. mam wykupiony cały starmonetowy asortyment, który jest obecnie dostępny :D niestety admini mocno zaniedbują ten fragment starplazy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak, starmonetowa część Stardoll jest mocno zaniedbana...

    Agatka_IS

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny dział. Mam nadzieję, że dział zostanie na blogu. :)
    domsot

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne stylizacje, bardzo pomysłowe- zwłaszcza, że artykuły pochodzą z jednego sklepu! Idę kupić spódniczkę z pierwszej stylizacji, wcześniej jej jakoś nie zauważyłam...:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się tylko druga stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne stylizacje! Na pewno kupię kilka rzeczy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Druga stylizacja o wiele lepsza, aczkolwiek pierwsza tez jest całkiem niezła, ma w sobie to COŚ, co można zarzucić wielu osobom i ich stylizacjom :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda, ze admini czasami się nie starają przy rzeczach za sm. Brakuje mi funkcji wymiany ich na sd.
    Druga stylizacja jest cudowna!
    LandyGlamour11

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny artykuł. I bardzo przydatny dla takiech jak ja. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie :) Pierwsza jest lepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny pomysł na dział. Cudowne stylizacje w szczególności druga <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Obie stylizacje są dobre. Nie tylko Ty musisz kontynuować ten dział :) Nasze stylistki tez by mogły. I proszę, nie ograniczaj się do jednego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Druga stylizacja śliczna (:
    Podoba mi się ten dział, oby tak dalej

    OdpowiedzUsuń
  23. Mi zawsze brakuje sm. Stylizacje świetne, kocham ten dział! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. 2 stylizacja bardzo ładna

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  25. Mi dużo rzeczy za sm wpada w oko. Przymierzam, choć nawet nie wiem, że te ubranie jest za sm :) I kupuje

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow naprawdę podoba mi się pomysł na ten dział. Będę dalej śledziła notki na ten temat :)

    OdpowiedzUsuń
  27. naprawde fajny i przydatny artykul *.* chetnie bede sledzila posty na ten temat <3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Druga stylizacja - śliczna. A artykuł z pewnością potrzebny i przydatny. Czekam na następny

    OdpowiedzUsuń