21.11.2013

Callie's Picks issue#3

Wczoraj w starplazie pojawiło się trzecie wydanie sklepu Callie, którego tematem przewodnim są czarne sukienki. Ubrania tak jak w ostatnich kolekcjach nie są nowe - znajdziemy tu tylko kopie, przeważnie tribute. Ciosem dla wielu okazały się platformy. Buty wcześniej były warte grubo ponad 600 sd - teraz każdy może je mieć za 20 sd. Ze sklepu kupiłam tylko dodatki, jako że jest ich dużo pokażę tylko perełki. Sukienki nie prezentują się dobrze, są drogie, niektóre rodem z Paint'a. Z kolekcji zdecydowanie opłaca się kupić czarne bransoletki, kosztują jedynie 5 sd. Warte uwagi są też torby. Biała ze złotą klamrą jest perfekcyjnie wykonana i sprawdzi się w eleganckich zestawach. Dwie czarne są uniwersalne, na brązowa z frędzelkami nada charakteru najnudniejszej stylizacji. Sandałki z piórkami nie pasują do wielu rzeczy, ale urzekły mnie ciekawym wykonaniem. Szpilki mają ładny kolor i zdobienia. Pasek jest dziwny, ale może kiedyś ciekawie go wykorzystam.


od lewej (dół): torba - 15 sd (wcześniej DVF), torba - 84 sm, torba - 12 sd (wcześniej Givenchy), bransoletki - 5 sd/szt.(wcześniej Givenchy), sandałki - 13 sd, szpilki - 18 sd (wcześniej Lavin), wiązane sandałki - 15 sd; góra: torba - 16 sd (wcześniej Givenchy), pasek - 14 sd (wcześniej Lavin)


pierwsza: naszyjnik - Lavin, top - Basics, spodnie - Desades, torba - Callie's Picks, buty- Callie's Picks
druga: kolczyki - PPQ, sweter - nelly.com+Bonjour Bizou, spódnica - Bonjour Bizou+Wild Candy,
torba
- Chanel, buty - Callie's Picks


Jak Wam się podobał artykuł? :)

22 komentarze:

  1. Obie stylizacje są świetne i oryginalne. Nie mogę się zdecydować, którą wolę. :))
    bad_lady123

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie są ładne, kupiłam kilka rzeczy ze sklepu. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 1 stylizacja jest cudowna, druga mniej ale i tak świetna. Bardzo podobasz mi się w grzywce :) Artykuł świetny, trochę mało stylizacji + chciałabym z ubraniami, bo bardzo lubię Twoje outfity.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza stylizacja nie do końca do mnie przemawia, to nie mój styl. Za to druga, mimo że mało wymyślna i raczej klasyczną, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet nie zauważyłam tych "super" platform. Nie zakupię ich, podobnie jak innych rzeczy, ale stylizacje ładne. c;

    OdpowiedzUsuń
  7. druga stylizacja mi się bardziej podoba

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam twoje artykuły. Druga stylizacja urzekła mnie najbardziej.
    domsot

    OdpowiedzUsuń
  9. Zastanowię się nad zakupem tego paska :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy artykuł - dobrze napisany :)
    G-B

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobry artykuł, ale mogłaś jeszcze pokazać jakieś ciuchy, chociaż jeden. :D
    A jeśli nie, to chociaż z cztery stylizacje z dodatkami. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. było dużo stylizacje - źle, mało - źle
      jak tu wszystkim dogodzić xd

      Usuń
  12. Fajny artykuł, ładne stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie to wszystko opisalas, stylizacje sa fajne :)
    LandyGlamour11

    OdpowiedzUsuń
  14. I tak nic nie kupię. :) Stylizacje ładne. :3

    Agatka_IS

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się druga stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Obie są ładne jednak bardziej do gustu przypadła mi druga stylizacja :)

    Szu_szu

    OdpowiedzUsuń