11.02.2015

Perfekcyjna Pani Konta: Prezentacja (część I)

Cześć wszystkim! Oto jest - nowy dział w formie poradników, którym mam zaszczyt zająć się wraz z Anią. Pokaże Wam Life Hacki, czyli triki, ułatwiające nam wszystkim życie na Stardoll, a ja zajmę się elementami konta, które zazwyczaj schodzą na drugi plan, czyli prezentacją, albumem itd. Posty z tej serii będą publikowane co dwa tygodnie. Nie pozostaje mi nic innego, jak tylko życzyć Wam miłej lektury! :)
_________________________________

Zanim przejdziemy do samego tworzenia prezentacji (to dopiero w następnej części), 
sądzę, że warto byłoby zapoznać się z krótką treścią teoretyczną:


 1. Co to tak właściwie jest prezentacja?
Szukając informacji w internecie natknęłam się na definicje takie jak wystąpienie publiczne z udziałem słuchaczy, technika podczas niego wykorzystywana, czy też dokument elektroniczny. Ale żadna z wyżej wymienionych rzeczy nie dotyczy tej stardollowej prezentacji. W jej nagłówku widnieje napis O mnie - czyli możemy wywnioskować, że nasza prezentacja to nic innego jak nasza mała autobiografia.


2. Jaki jest cel stardollowej prezentacji?
Przede wszystkim prezentacja ma na celu przedstawienie(zaprezentowanie) danego użytkownika, a więc zawiera informacje na jego temat. Co za tym idzie - poznajemy tę osobę. Często w prezentacji umieszczane są także projekty, które użytkownik projektuje i zaprasza do ich kupna, i czasami... prezentacja zamienia się w pseudoreklamę.


3. Co powinna zawierać prezentacja, a czego nie?
Właściwie, w prezentacji można zamieścić cokolwiek, co według nas jest istotne na nasz temat i czym możemy podzielić się z innymi: imię, zainteresowania, zdjęcia naszej doll, osiągnięcia, może nawet życiowe creda czy ulubione cytaty. Natomiast teraz będę musiała trochę pozrzędzić: według ogólnych zasad one-stop - cytuję - nie powinniśmy umieszczać informacji osobistych (linków do Skype, Facebook, Twitter, Tumblr, Instagram), haseł, adresów e-mail, wulgaryzmów itp.


Macie już swój zarys "idealnej" prezentacji?
Co sądzicie o tym poście?

Prezentacja (część II) >>

6 komentarzy:

  1. Właśnie ostatnio nad swoją pracuję, ale stawiam na minimalizm. Czekam na następny post! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezentacji nie zmieniałam od dwóch lat. Może kiedyś się za nią wezmę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli mam być szczery to przywiązuję małą uwagę do prezentacji, albumu etc.; bardziej się skupiam na prowadzeniu bloga i stylizacjach, ale sam pomysł i wykonanie pierwszego posta mi się podoba - rzeczowo i schludnie, super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. moja prezentacja jaka była taka jest, nie przywiązuje zbytnio dużej wagi. Chyba, że miałabym talent w projektowaniu to bym umieściła w niej co robię ;) Post konkretny, fajnie i przejrzyście zrobiony. Czekam na kolejny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Post fajny, ale prawda jest taka, ze my tam prezentacjom sie nie przygladamy. Kiedys byl na nie mega szal, teraz bardziej interesuje nas doll :D

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny post :) juz od dłuższego czasu zastanawiałam się nad ogarnięciem mojej chaotycznej prezentacji, ale nie wiem jak się za to zabrać :p czekam na następny post!

    OdpowiedzUsuń