18.02.2015

Historia sklepów - Chloé - Harrods

Witajcie!
Dziękuję Wam za ciepłe przyjęcie mojego pierwszego artykułu w zeszłym tygodniu i cieszę się bardzo, że Wam się podobał. 
Dziś zajmiemy się kolejną kolekcją ze sklepu Harrods - Chloé. 
Zapraszam do czytania!

Sklep Chloé podobnie jak Rykiel Enfant pojawił się na Stardoll pod koniec października 2012 roku w ramach współpracy pomiędzy Stardoll i Harrods. Ubrania ze sklepu Chloé inspirowane były ubraniami z kolekcji dla dzieci Chloé na sezon jesień zima 2012-2013.

Tak wyglądał sklep na Chloé na Stardoll:

A tak kolekcja zdjęcia promujące ubrania z realnej kolekcji: 











Tutaj z kolei porównanie pomiędzy ubraniami ze Stardoll a ich realnymi odpowiednikami, zaczerpnięte z bloga miss-of-stardoll:













Jak widzicie, kolekcja ta bardzo się różni od tej, która pojawiła się na Stardoll pod szyldem Rykiel Enfant. Mimo, że realne pierwowzory ubrań zostały zaprojektowane dla dzieci, brakuje im tej figlarności, którą można było zaobserwować w kolekcji Sonii Rykiel. Całość utrzymana jest w dość spokojnych, stonowanych kolorach, co sprawia, że ubrania te są dość łatwe do wykorzystania w Stardollowych stylizacjach.

Z drugiej jednak strony, brakuje im "tego czegoś", co sprawiłoby, że wyróżniałyby się spośród setek innych ubrań na Stardoll. Kolekcja również nie należała do najtańszych, ceny wahały się od 14 do 28 sd, przy czym najdroższa była pozbawiona talii sukienka wzorowana na ubranku dla niemowlaka. Czy tylko ja mam wrażenie, że coś dziwnego jest w dopasowywaniu projektów ubrań niemowlęcych do ciał dorosłych kobiet?

Z tej kolekcji mam tylko beżowy trencz, do którego mam dość obojętne uczucia. Nie jest ani ładny, ani brzydki, nie powala jakością wykonania, ale też nie jest karygodnie zły. Ot, jest. I szczerze mówiąc podobne odczucia wywołuje u mnie cała kolekcja.

A oto przykładowa stylizacja z wykorzystaniem bluzki z kolekcji Chloé dla Stardoll, znaleziona przeze mnie na blogu The Stardoll Lookbook:


I to już wszystko, co chciałam Wam opowiedzieć o sklepie Chloé. 
Co sądzicie o kolekcji? Macie jakieś ubrania z tego sklepu? Uważacie je za przydatne? 
Znów proszę o szczere komentarze na temat artykułu, zwłaszcza krytyczne uwagi będą dla mnie bardzo cenne i ułatwią rozwijanie tego działu.
Przez kilka najbliższych tygodni będziemy kontynuowali omawianie sklepów Harrods na Stardoll, o którym chcielibyście przeczytać za tydzień?

6 komentarzy:

  1. Mam cztery najprzyzwoitsze rzeczy. Kolekcja średnia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam z jakieś 3-4 rzeczy i szczerze powiedziawszy nie miałam ich na dollce ani razu :/ są zwyczajnie nudne :(

    mandaryna7

    OdpowiedzUsuń
  3. jedyną rzeczą co bym nałozyła z tej kolekcji na swoja doll jest chyba sukienka. post mi sie podoba, czyta się lekko i przyjemnie :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Tutaj kolorystyka ubrań bardziej do mnie przemawia niż w Rykiel Enfant. Nie mam z tego sklepu nic, ale podobają mi się szmaragdowe spodnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. I po raz kolejny przejrzysty, przyjemny artykuł, zwięzły i na temat :p Chloe to chyba jeden z najlepszych sklepów z całego Harrods, chociaż niewiele w nim must-have. Mam chyba prawie całą kolekcję, ale jak na razie wykorzystałem może 3-4 ubrania, więc bez szału.

    OdpowiedzUsuń
  6. przyjemny artykuł, fajnie sie czyta. Niestety nie posiadam rzeczy z tej kolekcji, a na pewno na kilka bym sie pokusiła

    OdpowiedzUsuń