20.02.2015

Limited Edition


Wyczekiwane przez (chyba) wszystkich Limited Edition w końcu nadeszło! Szczerze mówiąc, prawie cała kolekcja jest godna uwagi i gdybym tylko miała możliwość, wykupiłabym cały asortyment jaki oferuje sklep. Sporo czarno-białych rzeczy, butelkowej zieleni, skóry, koronki i minimalistycznych krojów, czyli dla mnie dostawa ideał. Ceny? Zróżnicowane. Sporo ciekawych rzeczy można było dostać za ok. 60 sd, oczywiście nie obyło się bez droższych rzeczy (kombinezon, sukienki, niektóre narzutki, płaszcze i futerka).

Ja sama kupiłam jedynie trzy rzeczy, mianowicie czarno-biały sweter z dekoltem w serek, sukienkę w tych samych kolorach z równie dużym dekoltem i efektem narzutki oraz fryzurę. Ania bardziej zaszalała na zakupach, zdecydowała się na czarny kombinezon, wełnianą narzutę, dwa swetry, dwie spódniczki, żakiecik i fryzurę. 


Ja przez ograniczenie spowodowane małą ilością ciuchów wykonałam tylko trzy stylizacje. Pierwsza z użyciem sukienki, druga i trzecia swetra. We wszystkich outfitach dużą rolę pełni fryzura.


1) sukienka LE | torebka The JetSet | buty Royalty | kapelusz Bratz | bodychain Riviera
2) sweter LE | spodnie Pretty n'Love | torebka Special Offer | buty Special Offer | kapelusz Bratz
3) sweter LE | sukienka Stardesign + Young Hollywood | buty Nelly.com | torebka PIX | kapelusz Bratz

Ania w swoich stylizacjach postawiła na czerń. Więcej jej stylizacji z innymi ubraniami będziecie mogli zobaczyć w nadchodzących artykułach. W pierwszej użyła zestawu adminów i dobrała eleganckie dodatki, druga jest bardziej luźna a trzecia cechuje się sportową elegancją za sprawą świetnej marynarki z dzisiejszej dostawy.


1) okulary LE | top LE | spódnica LE | torebka D&G Tribute | sandałki Young Hollywood
2) okulary LE | sweter LE | szorty Noname | torebka Voile | sandałki Young Hollywood
3) okulary LE | marynarka LE | bluzka Basics | spódnica Basics | torebka RIO | obcasy MM Fashion

Co myślicie o tej dostawie? 
Podoba Wam się artykuł i nasze stylizacje?

7 komentarzy:

  1. Stylizacje jak zawsze na poziomie , dzisiaj nie umiem wybrać najlepszej.
    Jeśli chodzi o dostawę, jak dla mnie jedna z lepszych, może najlepsza .Liczyłam, że kupie większość sweterków ( szczególnie sweterek z dekoltem v , gdyż mam identyczny realnie i go uwielbiam :D ) i narzutek oraz kombinezon Niestety dziś byłam poza domem i zdążyłam na ostatki, ale mam przynajmniej 4 rzeczy : spodnie , kamizelkę , buty i sukienkę *.*
    natusia_182

    OdpowiedzUsuń
  2. Tym razem żałuję, że nie miałam możliwości jakichkolwiek zakupów. Kolorystyka kolekcji jest cudowna, dzięki temu ubrania są uniwersalne i praktyczne. Sukienka z głębokim dekoltem według mnie jest genialna i to stylizacja z nią podoba mi się najbardziej. Ze outfitów Ani do gustu przypadł mi najbardziej pierwszy, bo jest tak jak lubię - klasycznie i elegancko. Zresztą, wszystkie są ładne. c:

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne stylizacje. Osobiście nic nie zakupiłam, bo to, co chciałam zostało wyprzedane.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie to była dostawa prawie idealna :D Wszystkie stylizacje mi się podobają, chociaż jeśli chodzi o ten szary sweterek, to chyba wolę go w wersji sweter a la kiecka, bez żadnych szortów xd

    OdpowiedzUsuń
  5. dostawa była piękna, oczywiście nie załapalam się na najlepsze, dorwałam tylko kilka rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  6. zazdroszczę... ja mam tylko marynarkę, ale i tak jestem zadowolona, ze coś kupiłam mimo niskiego budżetu.

    OdpowiedzUsuń
  7. 3 pierwsze stylizacje idealne! Teraz zaluje ze nie kupilam tej pierwszej sukienki, pieknie wyglada :)

    mandaryna7

    OdpowiedzUsuń