22.02.2015

Best Of The Best

Ten tydzień zdecydowanie należał do Limited Edition! Mimo, że to ostatnia kolekcja, jaka pojawiła się w tym tygodniu, to od niej właśnie zacznę. O samym sklepie bardziej rozpisałam się tutaj, dzisiaj bliżej przyjrzymy się temu, co najbardziej zwróciło uwagę stardollowiczów. Dużą popularnością cieszyły się wszelakie swetry, cardigany i narzutki, szczególnie sweter z dekoltem w serek, wełniany cardigan, kremowy płaszcz i swetry w kratkę z logo sklepu. Zauważyłam też, że chętnie kupowaliście czarno-białe bluzki o ciekawych krojach i niektóre sukienki. Podróż w czasie, wracamy do początku tygodnia i dostawy do Evil Panda. Jak zwykle najbardziej popularne okazały się rzeczy za sm, szczególnie torba i te nieszczęsne creepersy. Artykuły za sd również cieszyły się sławą, ale nie aż tak jak te za sm. Jakoś w środku tygodnia do Starplazy doszła nowa kolekcja Pals dostępna tylko dla SS. Osoby NSS- nie macie czego żałować. Postacie jak zwykle słabo wykonane, drogie i raczej bezużyteczne. Warte uwagi były jednak elementy wyposażenia sklepu, czyli samo wnętrze i ewentualnie kanapa, podłoga, nawet pluszowe misie. Osobiście nic jeszcze nie kupiłam, ale jeżeli już, to najbardziej skłaniam się jednak ku wnętrzu, jest świetne!
~
Jak widzicie, szczegółowy opis powrócił. Na jak długo, tego nie wiem, bo wszystko zależy od mojej weny na pisanie, a dzisiaj akurat taka do mnie zawitała. Ciekawi mnie też, co Wy kupiliście w tym tygodniu?


8 komentarzy:

  1. Z wymienionych rzeczy kupiłam tylko torbę. Na LE niestety mnie nie stać (ups), ale gdybym miała możliwość, to kupiłabym tę czarno-białą sukienkę. Poza tym, wracając jeszcze do Evil Pandy - przymierzam się do zakupu białej sukienki z agrafkami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Żałuję że nie kupiłam tych 3 rzeczy z LE, ale mam inne i jestem w miarę zadowolona :) Dokupię na pewno!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic nie mam z LE, ale torbę kupiłam - za sm warto.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobre wybory, ten płaszcz i sweter z LE są mega c:

    OdpowiedzUsuń
  5. Płaczę za płaszczem, albowiem był cudny, lecz wykupiony w momencie, gdy wbiłam w biegu do Starplazy.

    OdpowiedzUsuń
  6. mam torbe i sweter :)

    mandaryna7

    OdpowiedzUsuń
  7. mam torbe, sweter jakoś zbytnio mi do gustu nie przypadł, za to w sukience jestem zakochana- no ale nie stać mnie na nia było... :C

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety mam tylko torbe , na przepiękne LE W większości się nie załapałam ;(
    Natusia_182

    OdpowiedzUsuń