21.02.2015

2 sposoby na...naszyjnik Hot Buys

Dzisiaj pod lupę biorę naszyjnik Hot Buys, który już jakiś czas temu zawitał do Starplazy, dokładniej do sklepu Rio. Kosztuje 10 sd, czyli nie ma tragedii. Oprócz tego, że jest po prostu ładny, ma też kilka innych zalet. Po pierwsze, nie jest z Salonu Piękności, czyli normalnie założymy go w apartamencie. Po drugie- "chowa się" pod włosy i ubrania doll, co niebywale ułatwia tworzenie stylizacji. Zdecydowanie polecam, jeżeli jeszcze go nie macie!


Przygotowałam dwie stylizacje. Pierwsza, elegancka, składa się z połączenia cekinowych spodni i naszyjnika właśnie. Dodałam koszulę w bardzo neutralnym kolorze, by nie odwracała uwagi od biżuterii. Druga stylizacja to minimalistyczna baza, czyli sukienka, blazer i proste sandałki, do których dodałam ozdobną kolię. Pod blazerem ukryłam pasek naszyjnika, by pozbyć się czerni ze stylizacji.


1) spodnie Special Offer | koszula Archive | naszyjnik Rio | szpilki Young Hollywood | puzderko Royalty 
2) sukienka JPG | blazer Rio | sandałki Young Hollywood | naszyjnik Rio

Która wersja bardziej przypadła Wam do gustu?
 Co myślicie o tym naszyjniku?

11 komentarzy:

  1. Może i go kupię...Podoba mi się pierwsza stylizacja.
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  2. Naszyjnik ma bardzo ładną kolorystykę i jest wręcz idealny do eleganckich stylizacji.
    Bardziej podoba mi się pierwsza stylizacja, jednak wolę złoto z czernią ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. naszyjnik jest piękny, sprawdza się w wielu stylizacjach i eleganckich i luzniejszych nieco. Obie stylizacje są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie stylizacje mnie powaliły :o

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne pomysły na wykorzystanie tego naszyjnika, nawet nie wiem kiedy wszedł do Starplazy. :o Jest bardzo dobrze wykonany, muszę zastanowić się nad jego zakupem. Stylizacje cudowne, moją faworytką jest druga - bardzo podoba mi się w niej ta subtelność i delikatność, wszystko idealnie dobrane. Choć w pierwszej jest podobnie, jest równie śliczna jak druga. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wykonanie naszyjnika na poziomie, ale osobiście nie zakupię go. Stylizacje cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się, wyszło Ci genialnie! Naprawdę świetna robota, pierwsza stylizacja powala na kolana :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Naszyjnik podobał mi się od początku, ale cały czas odkładałam jego zakup na później. Jak widać nie ma na co dłużej czekać! ;)
    Obie stylizacje fajne, a druga to już w ogóle mistrzostwo. ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten naszyjnik jest super, a te dwie stylizacje to jedne z Twoich najlepszych, naprawdę c:

    OdpowiedzUsuń
  10. Druga stylizacja jest super i naszyjnik świetnie pasuje do koloru białego :)

    mandaryna7

    OdpowiedzUsuń