4.02.2015

Blogowy Gift-o-meter: 700, 725, 750

Musicie po raz kolejny mi wybaczyć. Jak zawsze zapomniałam o losowaniu, ale są i pozytywy - 
dzisiaj wszystko x3 czyli 12 nagród :) Bardzo dziękuję za coraz większą liczbę obserwujących!

Tutaj znajdują się szczegóły dotyczące tej atrakcji (KLIK).

Co należy zrobić, aby wziąć udział?
Wystarczy, że obserwujesz tego bloga i zgłosisz się pod tym postem. Nie zapomnij o nicku!

Nagrody
(rozlosowane po przekroczeniu 750 obserwatorów)


Chciałbyś zwiększyć swoją szansę na wygraną i przyspieszyć pojawienie się kolejnych nagród? 
To proste! Wystarczy, że dodasz się do obserwatorów tego bloga, zaprosisz tutaj swoich znajomych bądź umieścisz nasz adres (stardoll-wg-was.blogspot.com) w prezentacji. 
Jednak pamiętaj, do niczego Cię nie zmuszam, wszystko jest w Twoich rękach!

28 komentarzy:

  1. nikiwi2468 chciałabym 4 ^_^

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się.
    Heneda

    Mam 3, 4, 5, 6, 9, 10, 11 xd + namawianie do wklejenia adresu bloga w prezentacji to kiepski pomysł, od jakiegoś czasu wszelkie linki w prezentacjach są niezgodne z regulaminem i admini usuwają za to konta :'))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No popatrz, ja mam linki już od jakiegoś czasu (jakoś ok. 5 lat) i nigdy nie dostałam nawet powiadomienia. Z tego co wiem, najpierw Admini wysyłają ostrzeżenie i te wszelkie linki można bez problemu usunąć, albo ewentualnie oni to zrobią. Kiedyś była o to jakaś afera, ale chodziło o link do instagrama, tumblra... czy whatever. Cytując na koniec moje słowa: "Jednak pamiętaj, do niczego Cię nie zmuszam", chciałam zdementować to, że "namawiam" :D

      Usuń
  3. Mam 10, zgłaszam się.
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń