7.02.2015

3 sposoby na...bluzeczkę StarDesign

Od dzisiaj w każdą sobotę regularnie będą pojawiały się posty z serii "Sposób na...Hot Buys/Projekt Stardesign", a już za tydzień spotkacie się z Dominiką, która zajmie się działem "Wyglądaj świetnie za grosze". :)
~
Szczerze? Nie mam bladego pojęcia, kiedy na Stardoll zawitała ta bluzeczka. Ma ładny krój, koronkowe rękawy. Co do cieniowania- bluzka najlepiej prezentuje się we w miarę jasnych kolorach, nie polecam projektowania jej w czerni- cienie są wyjątkowo białe i nie wygląda to naturalnie. Ja moją własną sztukę tego ciuszka zaprojektowałam, a jakże, w kolorze bieli. Wygląda elegancko i szykownie!


Tym razem przygotowałam dla Was trzy stylizacje. W pierwszej bluzkę połączyłam z białymi spodniami i czarno-srebrnymi dodatkami, ożywiłam set kolorową szminką. W drugim outficie zdecydowałam się na połączenie bluzki z kombinezonem o podobnej fakturze, moją uwagę zwrócił jednak jego dół w kolorze baby blue. Dodatki dosyć standardowe. Trzecia stylizacja jest moją ulubioną- do bluzki dobrałam jeansy i długi, cekinowy cardigan. Postawiłam na kopertówkę o teksturze koronki, oxfordki i duży kapelusz.


1) spodnie Basics | kopertówka Chanel | oxfordki  Nelly.com | kolia Nelly.com
2) romper Pretty n'Love | chanelka Special Offer | okulary Mr. | sandałki LE
3) jeansy Chanel | cardigan B.Bizou + Fallen Angel | kopertówka Pretty n'Love | oxfordki Basics | kapelusz Bratz

Spodobał Wam się dzisiejszy post?
 Co myślicie o tej bluzeczce?

10 komentarzy:

  1. Nie jest taka zła. Może się skuszę na ten projekt. Trzecia stylizacja mi się najbardziej podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś średnio mi się podoba ona, a stylizacje super. Najlepsza pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzka mi się nie podoba, ale stylizacje bardzo ładne :)
    Aliceexx

    OdpowiedzUsuń
  4. a mi sie podoba bluzeczka, nawet nie wiedziałam, ze tak ową można zaprojektować. Stylizacja nr 1 i 2 najbardziej mi sie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiedziałam o istnieniu tej bluzki w Stardesign, jak dla mnie jest średnia. Najbardziej przypadła mi do gustu pierwsza stylizacja, choć trzecia również jest genialna, bluzka wsadzona w spodnie bardzo fajnie tam się prezentuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Post świetny. Ja osobiście nie korzystam z projektów , więc raczej nie skorzystam z porad . Najbardziej przypadło mi do gustu pierwsza stylizacja czarno- biała .
    Natusia_182

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluzka całkiem ok, ale nie używam tych rzeczy ze stardesign. Jeśli chodzi o stylizacje, to wszystkie mi się podobają, ale 2 i 3 chyba najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluzeczka sama w sobie nie zachwyca, ale twój drugi set jest genialny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak mozna zrobic takie fajne stylki z projektem? Xd
    Wszystkie super, ale 2 i 3 bija na glowe!

    OdpowiedzUsuń