16.02.2015

Lookbook- Evil Panda

Dzisiaj szybciutko lookbook z użyciem rzeczy z najnowszej dostawy do Evil Panda. Dostawa jak dla mnie całkiem niezła, chociaż jak zwykle nie zabrakło kilku tandetnych paskud. Najbardziej polecam jeansową kamizelkę, białą sukienkę, wszystkie spodnie i rzeczy za sm, szczególnie torbę. W swoich stylizacjach wykorzystałam właśnie kamizelkę, sukienkę i torbę. A Wy, co kupiliście?


Jak Wam się podobają stylki?

Z komentarzy wylosuję jedną osobę, której wyślę tę torbę. Konieczne jest obserwowanie bloga, wyniki jutro. :)

9 komentarzy:

  1. 2 i 3 stylizacje są rewelacyjne :) Wszystko do siebie pasuje, jest ciekawie. A najważniejsze jest pazur! :) Bardzo dobrze dobrane kolorystycznie :)

    mandaryna7

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne stylizacje,zg się

    misswiolet123

    OdpowiedzUsuń
  3. Też zwróciłam uwagę na sukienkę. :) Na pewno znajdzie swoje miejsce u mnie w szafie, a torbę zakupię na dniach. Stylki świetne, szczególnie druga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka i kamizelka są chyba najlepszymi rzeczami :) podobają mi się również te długie, czarne skarpetki

    OdpowiedzUsuń
  5. super stylizacje :) mam pytanko- co to za spodnie z trzeciej stylizacji? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. SLP Tribute pierwsza kolekcja z tego co pamietam :D

      Usuń
  6. Bardzo podobają mi się 2 ostatnie stylizacje.
    Vanessa20160

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie aż tak nowa dostawa nie porwała, ale druga i trzecia stylka Twojego autorstwa wyszły super :p Pierwsza też mi się podoba, ale nie tak jak dwie pozostałe :)

    OdpowiedzUsuń