20.02.2015

DIY #1

Bohaterem dzisiejszego, pierwszego zresztą postu z tej serii, jest koronkowy element, który możemy zakupić za pośrednictwem suite shopu (ozdoby> design pokoju> zrób to sama). Kosztuje jedynie 27 starmonet, dlatego uważam, że warto jest zainwestować w więcej niż jedną sztukę. Wbrew pozorom, najlepiej sprawdza się on w stylizacjach, co pragnę wam zaprezentować, a przy tym- zachęcić do zakupu. Pierwsza propozycja na wykorzystanie ów przedmiotu, to krótki top (użyłam tu również koszulki z basic dostępnej w starplazie), druga polega na zdobieniu koronką dowolnego ubrania, w tym przypadku sukienki. Myślę, że takie diy, choć proste w wykonaniu, jest całkiem efektowne i co najważniejsze- przykuwa uwagę. Zdecydowanie polecam, warto jest pokombinować i wymyślić jakieś ciekawe zestawienie.

A może ktoś z was spróbuje? Czekam na wasze opinie!



10 komentarzy:

  1. Podoba mi się 1 stylizacja :) Obydwie stylizacje są bardzo oryginalne :)

    mandaryna7

    OdpowiedzUsuń
  2. Serio fajny post i porządne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajnie to wygląda, aż zainwestuje, zwłaszcza, że nie jest drogo

    OdpowiedzUsuń
  4. O, dobra propozycja. Źle to nie wygląda, a bardzo ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, świetny pomysł.
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post! Wcześniej nie natknęłam się na te koronki, ale na pewno kiedyś je wykorzystam. Piękne stylizacje, choć pierwsza bardziej do mnie przemawia. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie to wygląda ;3 Ogólnie lubię koronki, a czarne to już w ogóle (na 2 studniówkach miałam czarne sukienki z koronkowymi wstawkami).
    Ten post jest o tyle super, że w LE pojawiła się podobna koronka, więc mamy tu znacznie tańszą alternatywę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Też nie zwróciłam wcześniej uwagi na te koronki, teraz kupiłam sobie już 4 :D
    Bardzo fajny post, ładna forma graficzna i cudowne stylki, szczególnie podoba mi się połączenie koronek z topem w pierwszym outficie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post, świetne stylizacje, dobra robota Beatko! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne pomysły, a co najważniejsze - nie wyglądają sztucznie i nieestetycznie, brawo! Obie stylizacje bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń