20.02.2015

Lookbook- Antidote

Dodaję jeszcze zaległy mini-lookbook z Antidote- miał się on tutaj nie pojawić, ale sytuacja uległa zmianie i jednak go publikuję. Niestety, stylizacje tylko dwie, ponieważ tyle tylko rzeczy udało mi się kupić. Wróciłam do domu o 15 i zawiodłam się, że rzeczy tak szybko się wyprzedały. Z drugiej strony nie ma co się dziwić, kolekcja była wyjątkowo udana i przede wszystkim tania! A Wy, co upolowaliście?


Co do stylek, w pierwszej użyłam spódniczki. Ten outfit przypomina mi trochę gladiatorkę z dodatkiem różu (ok, to brzmi beznadziejnie, mam nadzieję, że stylka wygląda trochę lepiej?), z efektu ja sama jestem zadowolona. W drugiej stylizacji użyłam torebki, która już na pierwszy rzut oka wygląda jak Moschino i to pewnie tą marką inspirowali się admini. Całość jest dosyć prosta, użyłam najbardziej lubianych przeze mnie części mojej garderoby, dałam też czerwoną szminkę pod kolor torebki.


1) spódniczka Antidote | body D&G | sandałki Special Offer | bransoletka Riviera 
2) torebka Antidote | sukienka Stardesign + Basics | ramoneska LE | kapelusz Bratz | sandałki LE

PS: Dzisiaj lub jutro możecie spodziewać się też jakiegoś artykułu odnośnie Limited Edition, które zbliża się do Starplazy wielkimi krokami!

7 komentarzy:

  1. Super stylizacje, kolorystyka rewelacyjna ;)

    mandaryna7

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne i udane stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie mi się podobają, a z użytych rzeczy z Antidote mam tylko spódniczkę :p

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie stylizacje :) z tej kolekcji mam jedna spodniczke :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylki rewelacyjne, sama kolekcja jednak mnie specjalnie nie zachwyciła. Torebka jest bardzo fajna i świetnie ją wykorzystałaś.

    OdpowiedzUsuń