2.02.2015

Kłopotliwe ubrania

Witajcie kochani! Dziś nie będzie się rozpisywała, zostawiam Wam same stylizacje. W dzisiejszym poście możecie zobaczyć stylizacje z użyciem dwóch rzeczy z Velvet Orchid - fioletowej bluzki (142sm) oraz plastikowego płaszcza Hot Buys (24sd). Jeśli ktoś się jeszcze waha co do zakupu płaszcza, zdecydowanie odradzam. 


Czekam na Wasze opinie!

Pod tym postem możecie zostawić screeny ubrań wraz z nazwą sklepu lub dokładny opis danej rzeczy (nazwa sklepu, cena, dokładny wygląd) z którymi macie problem. Dana rzecz musi znajdować się w starplazie, abym miała do niej łatwy dostęp. Aby post się pojawił muszę mieć min. 2 propozycje! Tym razem poprosiłabym o rzeczy jedynie za sm, ponieważ mój portfel ostatnio baaaardzo ucierpiał.

10 komentarzy:

  1. Dopasowanie tych spodni do tej bluzki nie było dobrym pomysłem, bo jeansy same w sobie niesamowicie poszerzają, to jeszcze ta bluzeczka też nie ma zbyt korzystnego kroju. Druga stylizacja bardzo fajna. :)
    8 strona OF, drugi rząd, fioletowo-żółta futrzana spódniczka za 77 sm :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, wcześniej tego nie zauważyłam :p

      Usuń
  2. Pierwsza stylizacja nie przypadła mi do gustu, ale druga jest nawet ładna :)
    Aliceexx

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza nie bardzo, druga już lepiej. Zmieniłabym jednak w niej podszewkę, wygląda bardzo dziwnie...
    Pretty in Love, przedostatnia strona, kalosze we wzory (Rubber Boots za 40 sm).

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście, w pierwszej stylizacji doll wygląda trochę niekorzystnie. W drugiej podoba mi się zastosowanie wielu warstw, całość ogólnie prezentuje się bardzo fajnie. Bonjour Bizou, 4 strona, rybaczki w biało-czarne paski, 110sm. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. niestety spodnie strasznie poszerzają doll, mimo to stylizacja mi sie podoba, do drugiej troche podszewka nie pasuje, ale czasem jest strasznie trudno coś dobrać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza stylizacja nie przypadła mi do gustu, ale to dla tego, że nie lubie tych spodni z SAP . Według mnie niekorzystnie wyglądają na doll. 2 stylka idealna ;3
    Natusia_182

    OdpowiedzUsuń
  7. Druga świetna - podoba mi się dobranie czarnych ubrań do tego płaszcza c: W pierwszej te spodnie strasznie zniekształcają figurę doll i to chyba sprawia, że outfit prezentuje się mniej ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  8. druga stylizacja prezentuje się znacznie lepiej od pierwszej, pierwszy outfit sprawia wrażenie tyłka kardashianki.

    OdpowiedzUsuń