17.02.2015

Must Have #43 +wyniki rozdania

Dzisiaj na szczęście wszystko za starmonety- za niektóre rzeczy zapłacimy ich mniej, za niektóre trochę więcej. Zapraszam!

1) Everyday Vest | It Girls | 40 sm - Tę kamizelkę pamiętam od moich początków na stardoll, ale jeszcze nigdy nie udało mi się jej wykorzystać- teraz zrobiłam to pierwszy raz i jestem bardzo zadowolona! Za tę cenę warto ją kupić nawet jeżeli chwilowo nie macie na nią pomysłu. 

2) Dusty Pink Silk Shorts | Pretty n' Love | 108 sm - Zastanawiałam się, czy w tym artykule pokazać Wam szorty, czy bluzkę z tego samego kompletu. Zdecydowałam się jednak na to pierwsze, bo nie widziałam z nimi zbyt wiele stylizacji. Polecam jednak zakup obydwu rzeczy, warto!

3) Blue Ballet Flats | Voile | 31 sm - Przyznaję się- nie znoszę balerinek na stardoll (w realu też nie nie przepadam), ale kiedy zobaczyłam ten kolor...nie mogłam się oprzeć i postanowiłam coś z nimi stworzyć. Nie żałuję i mimo, że z pozoru buty te wyglądają dość infantylnie, to da się wyciągnąć z nich coś więcej.

4) Lumiere Clutch | Royalty | 86 sm - To puzderko niestety nie jest dostępne dla każdego przez  ograniczenie, jakim jest posiadanie statusu Royalty. W każdym razie, zakup polecam każdemu, kto ma tę możliwość. Tanie, ładnie wykonane i urocze. Idealny dodatek, żeby nie przytłoczyć stylizacji wielgaśną kopertówką. 

5) Black Stud Socks | Bonjour Bizou | 42 sm - Pamiętam, jak miałam fazę na te skarpety (haha), ostatnio mój entuzjazm nieco przygasł, teraz znowu je polubiłam. Ich różowe bliźniaczki są dostępne w sd, te natomiast w sm. Są ciekawe przez zastosowanie ozdobnych kamieni, przez to nie są kolejną nudną parą skarpet. :)



1) kamizelka It Girls | sukienka Stardesign | body Chanel x2 | torebka Chanel | kapelusz Bratz | sandałki Fever

2) szorty Pretty n'Love | koszula Archive + Riviera | narzutka Pretty n'Love + No Name | sandałki Nelly.com 

3) balerinki Voile | spodnie Antidote | top Nelly.com | blazer It Girls | torebka Pix | bransoletki Rio | okulary Mr.

4) puzderko Royalty | sukienka Rio | sandałki Bonjour Bizou | tatuaż INK'D

5) skarpetki Bonjour Bizou | buty D&G | spódniczka Zuhair Murad | narzutka Chanel | top No Name

Co myślicie o stylizacjach?

Torebkę z poprzedniego posta wygrywa mandaryna7, gratuluję! Dodaj artykuł do swojej listy życzeń, prezent wyślę jeszcze dzisiaj. :)


8 komentarzy:

  1. Ojeju dziękuje bardzo! :)
    Co do stylizacji bardzo podoba mi się 1, 2 i ostatnia :) Zdecydowanie moje kolory i ciekawe dopasowanie :) A poza tym to śliczna doll :)

    mandaryna7

    OdpowiedzUsuń
  2. Skarpetki są cudne, uwielbiam je.

    OdpowiedzUsuń
  3. Druga stylizacja jest moją faworytką, wahałam się nad tym różowym kompletem, przekonałaś mnie. :) Resztę chyba mam (na pewno prócz portmonetki, a szkoda), jeszcze sprawdzę, a jak nie, to dokupię.

    OdpowiedzUsuń
  4. super stylizacje, fajnie zredagowany post. najbardziej podoba mi się pierwszy zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie ładne buciki- nawet nie wiedziałam, ze takie są. Druga stylizacja jest prześliczna

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba kupię ten różowy komplet. :') Druga stylizacja to cudo. <3 Nie moge się napatrzeć. *-*

    OdpowiedzUsuń
  7. Druga i ostatnia to moje faworytki. Posiadam wszystko poza kamizelką (zapomniałam o jej istnieniu) i szortami (niedawno weszły do Plazy i na razie kupiłam jedynie bluzkę).

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli chodzi o stylki to wszystkie świetne, tylko czwórka taka wybrakowana... A co do must have to - spoko ciuszki, ale jako niezbędnik to wybrałbym chyba tylko tę kopertówkę xd

    OdpowiedzUsuń