19.10.2014

Za moich czasów...był lans na włosy!

*Oczywiście chodzi mi o drugi artykuł ukazany w takiej formie, bo właściwie jest to już trzeci artykuł z całej serii.*



Fryzury dla superstar dodane w styczniu 2010r.
Fryzury dla superstar dodane w czerwcu 2010r.
Fryzury dla ss dodane w listopadzie 2010r.
Jedyny screen takie fryzury, jaki udało mi się znaleźć. Pochodzi z samego początku 2011 roku.
(No dobra, "i kto to mówi", ale moje afro chociaż nie jest kolorowe! XD)
Dzięki Stardesign Jewellery "podrabiano" fryzury za starpunkty (na tym obrazku fryzura z kokiem).

11 komentarzy:

  1. Jeju, jaki fajny artykuł ♥ Mnóstwo pracy, widać to, naprawdę podziwiam i gratuluję wytrwałości. :) Co do szaty graficznej zrezygnowałabym jednak z tych dymków - to trochę niewygodne. A jeśli chodzi o fryzury, to zgadzam się, nie ma to jak 'lans na fryzurę za starpunkty'. Każdy stary użytkownik dobrze to pamięta. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny post, widać wkład pracy :) Ja wolę nie wspominać, jak moja doll wyglądała ładne parę lat temu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się układ posta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama nosiłam takie włosy ze Sd Jewerly! A ja się nimi szczyciłam. :3 A i te proste włosy za sp też u mnie dłuuugo górowały. Świetny post!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post. Pamiętam te czasy bardzo dobrze. Dołączyłam do stardolla w 2009 jednak zostało mi niewiele pamiątek z tego okresu. Naprawdę przyjemnie czytało mi się twój artykuł.
    LuluTelulu

    OdpowiedzUsuń
  6. O nie, pamiętam te fryzury z gwiazdek, sama kiedyś chciałam taką (tak, dobrze czytasz), ale szkoda mi było sd na gwiazdki. O zaginionych fryzurach nie wiedziałam, widzę je pierwszy raz. :o Whip My Hair i fryzury z Stardesign Jewerly okropne. :p Dalej nie umiem projektować w Stardesign Hair, ale mam swoje ulubione z Tress Up :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko pamiętam z posta, nawet moją ekscytację kępami afro z Whip my Hair! Mam jedną, czerwoną :D Przyjemny artykuł jak zwykle :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny artykuł ;) Ja jeszcze pamiętam jak wszyscy robili fryzury z końskich ogonów ;D
    PS nie mogę się czasami rozczytać z tych jasnych liter. Można by jest trochę ściemnić? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaciekawiłaś mnie :D
    Moją pierwszą fryzurą była fryzura syrenki z tress up :)
    gabi87623

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie no jest lans ;'')
    Ej, uwielbiałam te fryzury z biżuterii i do tej pory je mam xd

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  11. Uau, przypominają mi się konta koleżanek z przedszkola. ach wspomnienia
    Jak się tak patrzy z perspektywy czasu, to można powiedzieć że w tamtych czasach użytkownicy byli totalnymi debilami. Świetny artykuł.

    OdpowiedzUsuń