24.10.2014

co warto kupić: Limited Edition

Wczoraj dość niespodziewanie do starplazy dodano nową kolekcję Limited Edition. Została ona dość pozytywnie przyjęta przez stardollową społeczność, nic dziwnego, bo ubrania są w miarę porządne. Gorzej niestety jest z dodatkami, które zostały wykonane fatalnie. Najmocniejszym ogniwem są zdecydowanie płaszcze i żakiety, najsłabszym obuwie. Pod względem sprzedaży najlepiej rozeszły się siostrzane sukienki i czarna torba przez ramię, natomiast moimi osobistymi faworytami są skórzany sweter i granatowa marynarka.

 Przygotowałam tylko dwie stylizacje, spowodowane jest to moim wiecznym brakiem czasu i pośpiechem. W pierwszej użyłam mojego kochanego swetra, dobrałam w miarę spokojne dodatki. W dwójce połączyłam srebro z ciemną szarością, włączyłam trochę transparentności. Spójrzcie na to sami.


Jak Wam spodobał się artykuł i stylizacje?
Co sądzicie o nowej kolekcji?

10 komentarzy:

  1. Nie, dodatki są według mnie całkiem w porządku. Chciałabym mieć numerek 1, 7 oraz 14, NIESTETY sd otrzymałam poniewczasie.
    Stylizacje wybitne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, zapomniałam wspomnieć, że z całej kolekcji mam jedynie białe skarpetki. Jestem z nich taka dumna.

      Usuń
  2. Zazdroszczę zakupów, niestety ja nie mam takiej możliwości. Pierwsza stylizacja bardzo mi się podoba, spodnie są idealnie dobrane pod kolor pasków na swetrze, cudnie to wszystko wygląda! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi podobają się głównie torebki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Akurat hajsów brak, dostaję gorsze wypłaty, a tu LE dali no xd
    Mało która rzecz nie przypadła mi do gustu, to chyba jedna z najbardziej udanych kolekcji.
    Pierwsza stylizacja bardziej przyciąga wzrok ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprzedałam szmatki na bazarku i udało mi się kupić jedną torebkę xd

      Usuń
  5. Kupiłam ten sweterek i mam teraz z nim niemały problem. Jedną sukienkę - czarną udało mi się zdobyć, do tego ejszcze drugi płaszcz i teraz żałuję, że nie wystarczyło mi na torebki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety nie jestem SS i żałuję bo są to genialne ubrania .
    gabi87623

    OdpowiedzUsuń
  7. aa po co numerki przy rzeczach?

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupiłam dwie bluzki i się cieszę ;#

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń