20.10.2014

Kłopotliwe ubrania

Witajcie! Dzisiejszy post jest zaplanowany, nie będzie mnie kiedy będziecie to czytać, ale mam nadzieję, że stylizację przypadną Wam do gustu. Zapraszam do czytania!

Dziś jedną z rzeczy, z którą będę się zmagać, jest czarno-różowe bolerko z Pretty n' Love. Na początku nie wiedziałam jak w ogóle się do niego zabrać, ponieważ ma dziwny kształt. Pomimo to wraz w upływem czasu podczas tworzenia stylizacji, coraz bardziej się do niego przekonywałam. Z czym je łączyć? Osobiście uważam, że najlepiej dobrać do niego czerń i srebro, ponieważ samo w sobie dużo robi i dużo także nie potrzebuje. 

Drugą rzeczą jest różowo-fioletowa sukienka z Wild Candy. Była ona bardziej problematyczna od pierwsze rzeczy, ponieważ nie wiedziałam na czym mam się przy niej skupić (górze czy dole). Ostatecznie postawiłam na wykorzystanie jej po prostu jako sukienki. Z czym ją łączyć? Oversizowe płaszcze czy kurtki świetnie się z nią będą prezentować.

Co sądzicie o stylizacjach?

Pod tym postem możecie zostawiać screeny ubrań (z nazwą sklepu), z którymi macie problem. Przypominam, że dana rzecz ma znajdować się w starplazie, abym miała do niej łatwy dostęp.

8 komentarzy:

  1. Średnio mi się podobają stylizacje tym razem :(

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawie wykorzystałaś bolerko
    tutaj parę trudnych rzeczy
    http://img31.otofotki.pl/obrazki/ws879_1.png
    http://img31.otofotki.pl/obrazki/be123_2.png
    http://img31.otofotki.pl/obrazki/ug455_3.png

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza stylizacja jest genialna druga też nawet wiem że ciężko jest coś wymyślić z tą sukienką.
    gabi87623

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne stylizacje, obie mi się podobają.

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  5. Ekstremalnie. Jednak podoba mi się tylko pierwsza stylizacja, w drugiej efekt psuje mi ta obrzydliwa według mnie kurtka, której z całego serca nienawidzę.

    OdpowiedzUsuń