30.10.2014

Halloweenowe inspiracje na umalowanie doll

Hej! Ponieważ jutro jest Halloween przygotowałam dla was parę inspiracji na umalowanie waszych doll. To jest taki gratisowy post na dziś, bo za kilka godzin zostanie opublikowany normalny post z poradnikiem. Napiszę tylko że też będzie halloweenowy. Mam nadzieję, że inspiracje się wam spodobają. Jeśli tak, to możliwe, że jeszcze takie posty zrobię, oczywiście jak znowu będę miała wenę. ;)

Chciałam również zaznaczyć, że przy każdym makijażu starałam się użyć jak najmniej dodatków ze Stardesign Hair i biżuterii. Tak aby nie komplikować wam później odwzorowania.






Do uzyskania takiego efektu należy pamiętać, aby usta naszej doll były zamknięte i najlepiej, żeby się nie błyszczały. Można też powiększyć odstęp między nosem a ustami, jeśli są za blisko te części twarzy. W razie niechcianych prześwitów oryginalnego koloru ust, tak jak w moim przypadku można zamaskować to jakimś czarnym kosmykiem włosów ze Stardesign.












Tutaj z góry przepraszam że kreski się rozmazały, w sumie nie wiem dlaczego tak się stało. Chyba za szybko screen zrobiłam. :P Do wykonania takiego makijażu potrzebujemy głównie czarnej, cienkiej kredki z Transform. Rysujemy nią gdzieniegdzie kreski przypominające szycia.














W tej propozycji ogólnie możemy umalować naszą doll jak chcemy. Ważne jest aby dopasować odpowiednio kolory. Czarne usta to najlepsza decyzja, wtedy oczy możemy pomalować w jaśniejszych odcieniach i tak jak ja nałożyć na to niby pajęczynę.















Tutaj słynny ekspres z ubrania doczepiony do twarzy. Kosmetykami bardzo łatwo go wykonać, jednak usta i nos nadal będą widoczne, nawet z odpowiednim kolorem szminki. Myślę jednak, że jeśli ktoś nie wie jak wykonać takowy dodatek w Stardesign Hair tym sposobem też zyska fajny efekt.










Ten makijaż, może ktoś już skojarzył, inspirowany był filmem "Piła". Myślę, że tutaj największą trudność może wam sprawić wykonanie kółek. Aby zapobiec trudnością w ich wykonaniu polecam zakupić cieńszą kredkę w odcieniu czerwonym. Pod czerwoną kredką, zwłaszcza przy ciemniejszej karnacji polecam nałożyć białą farbę. Na koniec czarne kreski do uzyskania charakterystycznej szczęki.








A tutaj kosmitka. Ponieważ na oczy potrzebne jest dużo kredki warto zacząć od nosa. Policzki i czubatą bródkę trzeba sobie jednak darować i wykonać najlepiej kosmykami włosów. Żeby zaoszczędzić kredki polecam użyć czarnego cienia do powiek, okrążyć nim całe oczy i najlepiej cały wykończyć. Po tym możemy naszkicować wzór oczu i je w miarę równo pokolorować. Oczu kosmetykami nie zamalujemy, dlatego należy użyć czegoś innego. Ja na oczy nałożyłam jeden kosmyk lekko prześwitującego tego 'puchatego włosa'. :P Do zakończenia tworzenia naszych kosmicznych oczu potrzebujemy 4 małych kółeczek i 2 czarnych. To od was zależy z czego je zrobicie. Usta troszkę mi nie wyszły, w każdym bądź razie miała wyjść cienka, czarna kreska na górnej wardze.






Na koniec twarz kościotrupa. Najważniejsze tym razem jest ustawienie karnacji na najjaśniejszą. Oczy należy pomalować do brwi. Nosek i policzki tak jak na obrazku obok. Tutaj ogólnie użyłam dużo kolczyków, ale da się to wszystko wykonać kosmetykami. Dlatego też w poradniku zobaczycie makijaż na kościotrupa z samych kosmetyków. Wyczekujcie. :)







Co sądzicie o moich inspiracjach? 
Która halloweenowa propozycja spodobała się wam najbardziej?

12 komentarzy:

  1. Dwie ostatnie propozycje spodobały mi się najbardziej. Sama poszłam w klimaty The Ring ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie podobają mi się,
    a co to jest to pierwsze ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę znaleźć zdjęcia na którym się wzorowałam, ale wyglądało mniej więcej tak: KLIK
      Szkoda że się nie podoba. Następnym razem napisz chociaż krótkie uzasadnienie, to postaram się w następnych postach to poprawić.

      Usuń
  3. Mnie się najbardziej podobają 2, 3, 6 oraz 7. Ostatni miazga, widziałam poradnik i gdybym miała takie kosmetyki, z pewnością bym skorzystała. Zamiast tego pogapię się na Twoją doll. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze dwie mi się bardzo podobają.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie są cudowne o.O

    OdpowiedzUsuń
  6. Makijaż kościotrupa jest cudowny! Ogólnie podobają mi się kolorowe wersje, np. takie jak w teledysku do Prayer in C. :) Każda z charakteryzacji ma coś w sobie, świetne inspiracje. Może pobawię się w wolnej chwili.

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej podoba mi sie drugi makijaz

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatni jest nie ziemski :D
    gabi87623

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie świetne.

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnia najlepsza. Mnie jako mnie stać tylko na zrobienie czegoś w stylu trójki, he.

    OdpowiedzUsuń