17.10.2014

Stylizacje: torebki Chanel

Po ciężkim boju z nauką do dwóch konkursów (fizyczny i chemiczny, wczoraj i dziś) znalazłam czas na napisanie posta i muszę się pochwalić, że miałam wenę na jego stworzenie jak nigdy! 

Dzisiejszym artykułem rządzić będą torebki Chanel. Znane i kochane na świecie, na stardoll również znajdziemy ich całkiem sporo. I nie mowa jedynie o tych markowych, z Tribute. Torebek inspirowanych Chanel w Starplazie pojawiło się kilka, również w (nazywanych tak przeze mnie) "sieciówkach" jak Decades. Ostatnio chanelki zawitały do nas przy dostawie do Museum Mile , z której niestety nic nie posiadam. Mimo tego, moja kolekcja tych torebek nie jest aż taka znowu mała. 
Pierwsza grupa to modele boy chanel- nie wiem, czy pojawiło się ich kiedyś więcej, w każdym razie, jedna była darmówką za zakup pakietu SS, druga pochodzi z najnowszej kolekcji Nelly.com
Druga grupa to najbardziej popularny model, mianowicie 2.55. Dwie pierwsze, musztardowa i czarna, pochodzą z Decades i do niedawna były jeszcze dostępne w Starplazie. Trzecią nabyłam w BB, natomiast dwie ostatnie torebki pochodzą z Tribute (aktualnie macie możliwość zakupu tej większej w CP, po strasznej cenie, niestety)
Trzecia grupa to pomieszanie z poplątaniem. Torebki z Chanel Tribute, jedna inspirowana flakonem Chanel No 5. Żadnych konkretów, ale wszystkie zdecydowanie związane z tą marką!



Jak to zwykle w moich artykułach, pokazuję Wam kilka podglądowych stylizacji, zgodnych oczywiście z tematem postu. Ciekawi moich stylek z użyciem chanelek?
+Mam do Was jeszcze jedno pytanie: chcielibyście, żebym pod każdym outifitem podawała marki rzeczy? To trochę męczące zajęcie, a nie wiem ile osób to interesuje. Jeżeli ktoś będzie ciekaw jakiejś marki, w komentarzu podam wszystkie potrzebne informacje. 

Co myślicie o artykule? 
Lubicie chanelki/ posiadacie jakieś?

11 komentarzy:

  1. Kocham! ♥ Mam dwie ostatnie, te białe. Marzy mi się ta czarna, do ręki, jest cudna, szkoda, że jej nie kupiłam. Stylizacje bardzo ładne, pierwsza podoba mi się ze względu na świetną kolorystykę, ale trzecia jak dla mnie wymiata. :)
    Co do marek to myślę, że ktoś zainteresowany daną rzeczą zapyta się skąd pochodzi. *tok myślenia leniwca* :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam kilka torebek Chanel, bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Osobiście większość chanelek mi się podoba jednak z wymienionych w powyższym artykule posiadam chanelkę przypominającą flakonik i powiem, że nie żałowałam inwestowania w nią (a nabyłam ją w SB).

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba wreszcie zainwestuję w torebki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chanelki to moje ulubione torebki na Stardoll :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Smaczny post, bardzo mi się podoba. Moją faworytką na stardoll jest jednak ta z Museum Mile, ale reszta też okej. Stylizacje są bardzo ładne, dwie pierwsze cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam tylko jedną z trzeciej kategorii :) Stylizacje świetne :D
    gabi87623

    OdpowiedzUsuń
  8. mam prawie wszystkie torebki z ukazanych :)
    śliczne stylizacje 1 inajbardziej mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  9. Posiadam 6 torebek spośród tych wymienionych w poście i przyznam, że uwielbiam te torebki ;3 Są wyjątkowo uniwersalne, stanowią klasę samą w sobie i po prostu nie wyobrażam sobie nieposiadania choćby jednej torebki tego typu w wirtualnej szafie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Posiadam 5 torebek, trzecią grupę uwielbiam najbardziej. Najlepsza pierwsza stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsza grupa jest świetna, a co do torebek to żadnej nie mam :/

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń