20.10.2014

Last Chance- Nelly.com

Nie ma to jak wyprzedaż w porządnym sklepie! W piątek admini ogłosili przecenę w sklepie Nelly, który uchodzi za jeden z najlepszych w starplazie. Dlaczego? Ubrania są inspirowane realnym sklepem internetowym funkcjonującym między innymi również na terenie Polski. Co ciekawe, w owym sklepie internetowym również jest przecena, nawet korzystniejsza, bo do -70%. Wracając do stardolla, naszym zdaniem przeceniona o połowę kolekcja Cheap Monday jest najlepszą jak do tej pory. Różnorodne, uniwersalne i dobrze wykonane ubrania w niewysokich cenach. Zapraszamy do zapoznania się z wersją obrazkową.

Na obrazku pokazałyśmy tylko niewielką część rzeczy godnych zakupienia, po jednej z każdej kategorii. Naszym faworytem wśród sukienek jest asymetryczna sukienka wieczorowa, której krój urozmaici niejedną stylizację. Wszystkie swetry są świetne, aczkolwiek najlepszym jest lekko prześwitujący, różowy z ściągaczami na rękawach i w talii. Polecamy także niedrogi czarno-biały z tego samego piętra. Następnie wybrałyśmy niebieskie jeansy w łaty. Ich cena jest śmiesznie niska, a wszystkie detale idealnie dopracowane. Ciężko było nam wybrać w obuwiu. Jest mnóstwo świetnych butów, jednak wybór padł na półbuty z metalicznymi czubkami. Ich cena to zaledwie 5 sd! Niezbędna jest również biała koszula bez rękawków, takich nigdy nie za wiele. W akcesoriach faworytem okazał się srebrny naszyjnik, ale warto pomyśleć nad okularami w stylu lat 70 lub czapką beanie.

 W pierwszej użyta została spódnica, w drugiej i trzeciej sweter.
Prosto i bez większych wymysłów, wszystko tonuje czerń.



W pierwszej zostały użyte jeansy, w drugiej sweter a w trzeciej kurtka.
Ulicznie, dużo skóry i srebra.

Jak Wam się podobał artykuł? 
Która stylizacja najbardziej przypadła Wam do gustu?

11 komentarzy:

  1. Śliczne stylizacje! Wszystkie mi się bardzo podobają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z góry przepraszamy, że 2 i 5 stylizacja wyszły nam takie podobne, ale to przypadek. Ten sam sweter, torebka i buty, do tego czarne spodnie. Przynajmniej możecie podziwiać dwie wersje podobnych outfitów. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak to zobaczyłam w roboczych to parsknęłam hahaha

      Usuń
    2. ja dodałam stylki pierwsza hahaha

      Usuń
  3. Ja zrobiłam duże zakupy - 2 pary spodni ( te i te bordowe,świetnie leżą na doll, uwielbiam je), 2 pary butów te z postu i czarne ,,layer boot hide', dużo sweterków i bluzek (chyba z 8 :D ),czapkę, czarną sukienkę z koronką ,dokupię naszyjnik. Stylki ładne,najbardziej spodobała mi się ostatnia.
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej przypadła mi do gustu 3 stylizacja ;)
    Kupiłam sweterek i koszulę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post, na pewno bym skorzystała, gdybym tylko miała jakieś fundusze na zakupy. xD Wszystkie Wasze stylizacja mają w sobie to coś, jednak najbardziej podoba mi się pierwsza od Ani i trzecia od Patrycji. ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Czwarta stylizacja podoba mi się. Kilka rzeczy już dokupiłam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne stylizacje *.*
    gabi87623

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobra przekonałaś mnie, kupuję różowy sweterek :D

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam prawie wszystko z całej tej kolekcji, oprócz 4-5 rzeczy, w tym spodni, które postaram się kupić.
    Podobają mi się tylko stylizacje Patrycji tak jakoś.

    OdpowiedzUsuń