13.10.2014

Kłopotliwe ubrania

Witajcie! Przychodzę do Was po raz kolejny z moimi zmaganiami. Tym razem głównymi rzeczami są spódniczka we wzory oraz sukienka w groszki.

Pierwszą rzeczą, z którą wykonałam stylizację, jest letnia spódniczka we wzory z Bonjour Bizou. Na początku sądziłam, że jest to bluzka, dlatego w taki sposób postanowiłam ją wykorzystać. Z czym ją łączyć? Jeżeli wykorzystacie ją w taki sposób jak ja, na pewno niezbędnym elementem będzie płaszcz/kurtka/kamizelka, który/a zasłoni wystające fragmenty spódniczki. Reszta przyszła mi bardzo łatwo. Prosta, niebieska spódniczka nie przytłacza stylizacji, a czarne dodatki ją dopełniają. A co, jeśli wykorzystacie ją jako spódniczkę? Mam jedną radę. Nie stawiajcie na samą czerń, bo spódnica jest lekka i połączenie ją z ciężkimi rzeczami nie będzie dobrym rozwiązaniem.



Drugą rzeczą jest zielona sukienka pochodząca z Wild Candy. Sukienka sama w sobie jest ładna, ale jej trudnym elementem są rękawy, które ciężko zakryć. Ja postawiłam na wykorzystanie jej jako bluzki. Z czym ją łączyć? Oczywiście bezpiecznym krokiem będzie połączenie jej z czernią, jednak ja postanowiłam pokombinować i wybrałam brązowo-złotą spódnicę w kratę oraz postawiłam na złote dodatki. Przy większej ilości wzorów trzeba uważać, aby tych dodatków nie było za dużo. Mnie efekt końcowy się podoba, a Wam? :)

Podobają się Wam dane rzeczy oraz stylizacje?

Pod tym postem możecie wstawiać screeny ubrań do następnego posta. Przypominam, że dana rzecz ma znajdować się w starplazie, abym miała do niej łatwy dostęp. Będzie miło jeśli podacie także nazwę sklepu :) Aby post się pojawił, muszę mieć przynajmniej dwie propozycje!

10 komentarzy:

  1. Pierwsza stylizacja mi się bardziej podoba, nie spodziewałam się tego, w jaki sposób wykorzystasz tą spódniczkę. :) Druga do rewelacyjnych raczej nie należy, ale nie powiem, że jest brzydka. Pewnie znowu Ci coś podeślę, ale później. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza świetna, ale spódniczka sama w sobie mi się też podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza do mnie przemawia lecz druga nie koniecznie.
    gabi87623

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy set mi się podoba, drugi niekoniecznie, no ale co zrobić z takimi rękawami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza jest perfekcyjna ( *.* ), ale druga ma w sobie taki jakiś urok i też przypadła mi do gustu, może nawet bardziej niż pierwsza ;) Nieźle sobie poradziłaś, tak w ogóle ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza stylizacja cudna ^-^ . Chciałam zaproponować te buty -> http://bankfotek.pl/image/1801022.jpeg . Nie wiem jak je wykorzystać a chciałabym je kupić, gdyż mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety ale stylizacje mi się nie podobają. Są nieco kiczowate.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tym razem mi się średnio podobają stylizacje, ale połączenie kraty i kropek w dwójce jest pierwszorzędne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Druga lepsza. Podoba mi się połączenie sukienki i spódniczki, co prawda wymieniłabym kilka elementów, ale jest spoko.;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy pomysł bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń