29.10.2014

Lookbook- Monster High Freaky Fusion

Tak, znowu post ode mnie. Tak, znów lookbook. Kolekcje nie są aż tak dobre by robić dla nich post "Co warto kupić", bo ilość ciuchów rzeczywiście wartych kupna waha się w przedziale 0-1, w porywach do 2, szaleństwo. 

Szczerze mówiąc, nie mam pojęcia kiedy w Starplazie pojawiła się ukryta kolekcja Monster High Freaky Fusion. Dostępna jest przez wyszukiwarkę, są rzeczy za sm i sd. Ubrania nie nadają się do użytku codziennego, chyba, że zależy nam na efekcie "spójrz, jakie paskudy za sm mam na sobie!". Obraziłam kogoś? Oby nie, bo zakładam, że nikt z Was nie propaguje idei noszenia tych kolorowych szmatek. Wracając- w miarę znośne są buty, wybrałam dwie pary za starmonety. Pomyślałam sobie, że te zielone świetnie nadają się do outfitów haute couture ze względu na swój kształt. Byłabym do nich w stu procentach przekonana, gdyby nie kolor, ale cóż. Przeżyję. Jako drugie wybrałam czarne sznurowane obcasy z różową ozdobą. Nie ma co się za bardzo rozpisywać; troszkę zajeżdżają kiczem, ale wierzę, że da się wydobyć z nich coś więcej. 


 W pierwszej stylce postawiłam na skrajny minimalizm. Pełna zapału zajrzałam do szafy w poszukiwaniu ubrań pasujących do tych bucików, ale oczywiście i w garderobie, i w mojej głowie-pustka. Coś tam jednak udało mi się dopasować. W drugiej stylizacji użyłam moich ulubionych skórzanych spodni, dobrałam biały top, dodatki to przede wszystkim różowy łańcuch. 
Wiem, że stać mnie na więcej i stylki nie są idealne, ale naprawdę ciężko było mi się zmierzyć z tymi butami. Mam nadzieję, że podołałam chociaż w połowie. 


Co myślicie o tych rzeczach?
 Podobał Wam się artykuł?

9 komentarzy:

  1. Mhm, dwójka jest całkiem niezła, pomimo faktu, że same buty są dość przesadzone. Tutaj udało się je stonować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czarne buty w 2 stylizacji byłyby o niebo lepsze bez tej różowej "obwódki"
    Przyznam, że stylizacje wyszły całkiem fajnie a wiem, że nie łatwo tworzyć stylizacje z ubraniami inspirowanymi Monster High'ami :d

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod wrażeniem wykorzystania tych butów w drugiej stylizacji, jest świetnie, poza tym - nie rzucają się zbytnio wo oczy. W drugiej tak jakby nogi się trochę skróciły, mam takie wrażenie. Zielone buty próbowałabym połączyć np. z takim neonowym żółtozielonym topem z OF, jakoś mi tak wpadł do głowy. :D Stylizacje ogólnie fajnie, poradziłaś sobie. Nie sądziłam w ogóle, że napiszesz post o tej kolekcji, z której według mnie kicz i tandeta się nie mieszczą się w garderobie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam czarną parę i stylizacja z nimi bardziej mi się podoba :) Jeszcze z łańcuchami z MH można coś stworzyć, ale to do ciężkich looków.
    gaga0707

    OdpowiedzUsuń
  5. Z ciekawości kupiłam te buty, za sm to nie zaszkodzi. Druga stylizacja mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza pozycja jest trochę naciągana, stylizacja z nią, nie ukrywam - brzydka, za to dwójka jest bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  7. W sumie stylizacje nie są złe, sądząc po kolekcji MH spodziewałam się czegoś gorszego :)


    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza nie podoba mi sie natomiast druga jest cudna ^^
    gabi87623

    OdpowiedzUsuń