28.10.2014

Must Have #35

Znowu dłuuuga przerwa, ale naszą sytuację znacie. Must Have to dosyć obszerny artykuł, na który trzeba poświęcić sporo czasu, a tego mi wiecznie brakuje. W dzisiejszym zestawieniu moje ulubione kolory- biel, czerń, szarość oraz burgund. Troszkę sportowych ubrań (w szykownej odsłonie i nie tylko!), spodziewajcie się też eleganckich dodatków. Pojawią się rzeczy z Nelly, ponieważ w nowych dostawach pojawiło się sporo perełek, a reszta rzeczy dostępna za sm. Ciekawi?


1) Twist It Down Tee | Nelly.com | 16 sd - Szary top z efektem a'la "wsadzony w spodnie" musicie mieć w swoich szafach! Ma idealnie cieniowanie, a ładnych szarych koszulek wbrew pozorom nie ma w Starplazie tak wiele. Możecie użyć go w wersji sportowej lub eleganckiej, możliwości jest wiele. Gdyby tylko cena była niższa...
2) Platform Ankle Strap Pump | Nelly.com | 10 sd -  Kolejna rzecz z Nelly, tym razem białe sandałki. Czarnych butów o takim kroju jest sporo, białych brakowało...aż do teraz! Te buciki to basic, który nadaje się do wielu stylizacji, szczególnie tych letnich. Dobrze prezentują się w towarzystwie minimalistycznych krojów.
3) Original Future Leggings | Original Future | 160 sm -  Mój faworyt numer 3 to białe leginsy z logo sklepu. Koszt ich zakupu nie przyprawia o zawrót głowy, a są ciekawym dopełnieniem sportowych stylek. Warto wspomnieć o kolorach, dzięki którym te leginsy nie są aż tak krzykliwe. Czy tylko mnie kojarzą się one z Aleksandrem Wangiem? Może to przez logo, nie wiem już sama. 
4) Color Block Fedora | Nelly.com | 10 sd - Trzecia i ostatnia już propozycja za stardollary. Fedory w Nelly to już klasyk, a ten model posiada wyjątkowo trafnie dobrane kolory. Burgund i czerń będą idealnie pasować do jesiennych stylek. Wszelkie nakrycia głowy dodają charakteru, a nic tak nie podkreśla stylizacji jak fedora!
5) Checked Clutch Purse | Bonjour Bizou | 40 sm - Ostatnimi czasy stałam się fanką motywu takiej kratki jak na kopertówce, którą chcę Wam dzisiaj polecić. Ta tutaj jest bardzo tania (założę się, że większość z Was posiada te 40sm na koncie), a przyda się w wielu stylkach. Podobnie jak sandałki, idealnie współgra z minimalistycznym tłem.


1) Z użyciem szarego topu. Uwielbiam połączenie eleganckich ubrań ze sneakersami! 
2) Trzymałam się letniej kolorystyki błękit+biel. Sandałki pasują idealnie
3) Na sportowo, moje ulubione połączenie b&w, dzięki czemu największą uwagę zwracamy na printy.
4) Nie szalałam z kolorystyką, wszystko dobrałam pod kolor fedory. Dodałam złote akcenty.
5) Znowu czerń i biel. Użyłam niewielu ubrań, na tle białych spodni i koszuli torebka dobrze się prezentuje.

Co myślicie o moich propozycjach? 
Która stylizacja najbardziej przypadła Wam do gustu?

11 komentarzy:

  1. Pierwsza i przedostatnia stylka są mistrzowskie! Muszę też przyznać, że świetnie wykorzystałaś leginsy z OF (:

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza i trzecia super! Ale dziwna fryzura :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupię koszulkę, reszta mi się nie podoba. Stylizacje ładne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tylko torebkę :D Stylizacje fajne szczególnie ostatnia.
    gabi87623

    OdpowiedzUsuń
  5. 1, 3 i 5 najbardziej mi się podobają ;)
    Muszę dodać sobie top do wishlisty, bo jest naprawdę świetny. Szkoda, że ostatnio nie ma wyprzedaży ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dokupię rzeczy za sm i może zainwestuję w kapelusz albo koszulkę, stardolary się zbierają. :D Stylizacje świetne, najbardziej spodobała mi się pierwsza, trzecie i czwarta.
    Btw, w realu mam chrapkę na białą koszulę w czarną kratkę, właśnie taką jak na przedstawionej torebce. Chyba sobie ją sprawię. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niedawno taka koszula była w Sinsay, chciałam kupić haha

      Usuń
    2. Właśnie o niej myślałam. :D Już miałam zamawiać, bo na stronie jeszcze była, ale okazało się, że "produkt jest niedostępny". :'(

      Usuń
  7. Mam tylko 5, zamierzam kupić 1 bo mi się bardzo spodobało.
    Trzecia stylizacja genialna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzecia stylizacja jeeest ideeeeeeeeeealna *-*


    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń