31.10.2014

Stylizacje: Halloween

Nie wiem, jak to wygląda w Waszym przypadku, ale jedno wiem na pewno- uwielbiam czas Halloween. Atmosfera, przebieranki, miliony świeczek w pokoju i straszna muzyka. Stety lub niestety, ten tydzień byłam zmuszona zostać w domu przez paskudztwo jakim jest zapalenie dna jamy ustnej (moje przerażenie samą nazwą mogę przyrównać co nocy oglądania horrorów w pojedynkę). Na szczęście są i plusy- mam sporo czasu na pisanie dla Was artykułów i robienia nowych stylizacji. Oto moje propozycje na tegoroczne Halloween!

1- Cała na czarno 
Nie ukrywam, tytuł można odnieść do każdej stylki, która znajdzie się w tym poście, ale cóż, wyjątkowo nie mam weny na wymysły z kreatywnym nazewnictwem. Wykorzystałam darmowe zakolanówki z zeszłego roku i dodałam do nich ciężkie buty z SLP. Wszędzie króluje czerń, łańcuchy i skóra. Pierwszy raz w życiu użyłam ten kaptur, ale myślę, że idealnie wpasował się w klimat stylizacji. Nie zmieniałam makijażu, postawiłam jedynie na ciemne, burgundowe usta. Taki kolor to fajna alternatywa dla czarnej szminki, za którą nie przepadam nawet jeśli chodzi o halloweenowe przebrania.

zakolanówki | Special Offer
buty | SLP
sukienka | SLP
koszula | LE
kaptur | Evil Panda
torebka Chanel

2- Jak kruk  
Uwielbiam wszelkie motywy piór w stylizacjach halloweenowych. W tym outifcie użyłam romperu z zeszłorocznej  kolekcji YH o tematyce halloween. Dobrałam do niego  transparentne rękawy z ciekawymi aplikacjami na ramionach oraz czarne rękawiczki, których nie mogło zabraknąć! By powtórzyć motyw transparentności dobrałam rajstopy, choć zastanawiałam się jeszcze nad  pończochami (równie fajny efekt).  Dodałam też czarne kozaki za kolano, również z kolekcji YH.  Pióra przewijają się nie tylko na kombinezonie, ale też w postaci tatuażu na udzie. Postawiłam na blade usta w kolorze skóry, tak by całą uwagę skupić na stylizacji. Jeżeli jesteście fanami ciemnych szminek, polecam czerń- sprawdzi się idealnie!

romper | Young Hollywood
rękawy | LE
rękawiczki | Voile
rajstopy | Basics
kozaki | Young Hollywood
tatuaż | INK'D

3- Wampirzyca 
Grzechem byłoby pominąć w zestawieniu stylizacji Halloweenowych taki klasyk jakim są wampiry! Moja wersja to stylowa i demoniczna wampirzyca. Wykorzystałam starą darmówkę- pelerynę, według nazwy dla czarownicy i tak też możecie ją wykorzystać, ale mnie ten kołnierz kojarzy się właśnie z wampami. Jako sukienkę wykorzystałam ozdobną spódnicę z cekinami i frędzlami oraz zwykłą czarną kieckę. Buty, jak to buty- czarne. Znowu wykorzystałam blade usta, które idealnie pasują do outfitu. Postanowiłam też dodać naklejki (?) na twarz ze Stardoll Academy. Taka niespodzianka, jednak da się je wykorzystać, ha. Cały "koszt" tego outfitu jest śmiesznie niski, bo sukienkę możecie wykonać z jakichkolwiek rzeczy jakie posiadacie w szafach, a cała reszta to darmówki.

 peleryna | Special Offer
sukienka | Cheap Monday + The JetSet
buty | Special Offer
naklejki | Stardoll Academy



 4- Pojedyncze elementy
Ostatnia propozycja należy do moich ulubionych. Ciężko dokładnie określić tematykę tego stroju, powiedziałabym, że nadaje się na imprezę halloweenową. Po raz kolejny wykorzystałam darmówki, którymi uraczyli nas admini- tym razem sukienka, z której zrobiłam spódniczkę. Dobrałam do niej bufiastą bluzkę, która idealnie zakryła niechciane elementy. Buty to też diy, uważam, że wyszły całkiem fajnie. Na spódniczce spodobał mi się motyw piór (tak, znowu pióra), które jakby nie patrzeć, przypominają troszkę krew. Co by to nie było, komponuje się z tatuażem (tak, znowu tatuaż) i maską o podobnym motywie. Halloween kojarzy mi się z maskami, dlatego musiałam umieścić ją w choć jednej stylizacji. Tutaj również pobawiłam się tylko kolorem ust. Nie jestem specem jeżeli chodzi o makijaż, dlatego odsyłam Was do postów Kamili, tam znajdziecie lepsze propozycje. :)

sukienka | Special Offer + Amy Claire
buty | Rio + Original Future
tatuaż | INK'D
maska | Tingeling

 Jak Wam się spodobał mój artykuł i stylki? 
Sami przygotowujecie jakieś outfity lub makijaże na to święto? 

11 komentarzy:

  1. Stylizacje świetne. Jednak 1 jest najlepsza ze wszystkich *----* Moja stylizacja składa się z ubrań ze sklepu Bad Mod xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny artykuł, zainspirowałaś mnie nim do stworzenia stroju na Halloween i w taki sposób szybko stworzyłam wampirzycę :D Stylizacje są super, szczególnie podobają mi się dwie ostatnie.
    DzikaNaomi

    OdpowiedzUsuń
  3. super propozycje :) ja przebralam sie za psycho- babcie :D zrobilam tez taka scenke w apartemencje, ale stwierdzilam ze jest zbyt drastyczna i jeszcze by mnie ktos zglosil, dlatego zrezygnowalam z tego :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Osobiście nie bawię się w przebieranie ani na Stardoll, ani w rzeczywistości. Jednak muzę przyznać, że Twoje halloweenowe propozycje wyszły świetnie. Najbardziej spodobała mi się ostatnia ze względu na cudną spódniczkę, ciekawie stworzone buty (wyglądają rewelacyjnie!) i tajemniczą maskę. Każdy set ma coś w sobie, wszystkie bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne stylizacje, ostatnia podoba mi się najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty z pierwszego są świeeeetne!

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza stylizacja jest cudownie oryginalna, piękna, wspaniała, kocham kocham kocham!
    Mam wyrzuty sumienia, że nie mam podkolanówek z pierwszej, niee

    OdpowiedzUsuń