6.10.2014

Kłopotliwe ubrania

Witajcie! Dziś w poście ponownie ukażą się tylko dwie stylizacje, ponieważ więcej propozycji od Was nie otrzymałam. Jednak dziś jest to nie lada wyzwanie. Zapraszam do czytania :)

Pierwszą propozycją jaką od Was otrzymałam są spodnie dzwony w kolorze fioletowym z brokatem. Pierwsze co mi do głosy przyszło "zrobię z tego sukienkę". Jednak w swojej szafie nie posiadam takich ubrań, które choć trochę są w podobnym kolorze. Z czym je łączyć? Najlepiej ich w ogóle nie kupować XD Jeśli jednak już ktoś to zrobi, to trzeba pójść w stonowaną kolorystykę (czerń, granat, ciemny fiolet), bo spodnie same w sobie są 'dekoracyjne'.


Drugą rzeczą jest czarna kurtka z frędzlami i wycięciami na ramionach. Wycięcia postanowiłam zakryć, ponieważ nie przypadły mi do gustu. Z czym ją łączyć? Kurtka tak naprawdę będzie pasować do większości rzeczy ze względu na uniwersalny kolor. Ja postawiłam na spodnie typu boyfriend oraz czarno-złote dodatki.

Co sądzicie o stylizacjach? 

Pod tym postem możecie wstawiać screeny ubrań do następnego posta. Przypominam, że dana rzecz ma znajdować się w starplazie, abym miała do niej łatwy dostęp. Będzie miło jeśli podacie także nazwę sklepu :)

10 komentarzy:

  1. Druga stylizacja mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza taka naciągana, ale przyznaję, że spodnie są ohydne i naprawdę ciężko zrobić z nimi coś normalnego, zaś druga stylizacja jest bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tymi spodniami naprawdę nie da się nic innego zrobić XD

      Usuń
    2. Hahahaha, to dowaliłam xD Ale wyszło nieźle, nic lepszego się nie dało.
      Druga też jest spoko, chociaż kurtka nie aż tak problematyczna.

      Usuń
    3. Pisząc "dziś jest to nie lada wyzwanie" miałam na myśli te spodnie, bo na wykorzystanie kurtki miałam mnóstwo pomysłów ;)

      Usuń
  3. Pierwsza średnia, ale z tymi spodniami trudno jest zrobić coś dobrego. Druga bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodnie są bardzo trudne, nie kupiłam ich, bo są po prostu kiczowate. Druga stylizacja wyszła bardzo fajnie :)
    Masz, chyba nie tak bardzo trudna: http://bankfotek.pl/image/1797751.jpeg :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Łał nieźle z tego wybrnęłaś :)))
    gabi87623

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodnie są ble, kurtka wcale nie taka trudna. Stylizacje ładne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobra robota, świetne stylizacje, fajnie napisane :)

    OdpowiedzUsuń