10.05.2014

Blogowy Gift-o-meter: 600 obserwatorów

PRZYPOMNIENIE

Tutaj znajdują się szczegóły dotyczące tej atrakcji (KLIK).

Co należy zrobić, aby wziąć udział?
Wystarczy, że obserwujesz tego bloga i zgłosisz się pod tym postem. Nie zapomnij o nicku!

Nagrody
(rozlosowane po przekroczeniu 625 obserwatorów)


Chciałbyś zwiększyć swoją szansę na wygraną i przyspieszyć pojawienie się kolejnych nagród?
To proste! Wystarczy, że dodasz się do obserwatorów tego bloga, zaprosisz tutaj swoich znajomych 
bądź umieścisz nasz adres (stardoll-wg-was.blogspot.com) w prezentacji. Jednak pamiętaj, do niczego 
Cię nie zmuszam, wszystko jest w Twoich rękach!

82 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. zgłaszam się :)
    -sweet-girl-22

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się
    pinia18
    Ps. A te nagrody są dla jednej osoby czy dla kilku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla każdego po jednej nagrodzie = dla 4 osób :)

      Usuń
  4. zgłaszam się
    umieściłam adres w prezentacji :)
    kotek717

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się, link mam w prezentacji.
    Lawliet.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się, link jest w prezentacji, a wszczyscy moi znajomi obserwują tego bloga :)
    Doda000

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się ;)
    Avril_EmoPunk

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się.
    AgnesMAgnes99

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się , link już w prezentacji .:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się, KlaudaRockin1.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się, cudowne nagrody, widać, że stawiasz bloga na pierwszym miejscu:)
    Badscere

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się. Link w prezentacji :)
    the_gusty

    OdpowiedzUsuń
  13. Weronikao99, jeśli nie zapomnę umieszczę adres bloga w prezentacji

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się :) Link w prezentacji
    miley1001s

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się :)
    Link w prezentacji :)

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  16. zgłaszam się, link w prezentacji :)

    shariSweet

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się

    mam kamizelkę i kopertówkę

    link jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. tiaraaiwlys/ zaraz dodam link do prezenatcji

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne nagrody! *.* Zgłaszam się :)

    zuzi1506

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się, link jest w prezentacji :)
    DzikaNaomi

    OdpowiedzUsuń
  21. almondcake

    kamizelkę mam

    +dodałam się ostatnio jeszcze raz do obserwatorów po uprzednim wykasowaniu, bo nie było widać, że obserwuję ;>

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się a link do bloga mam juz od dawna w prezentacji ! Kocham ten blog <3 Gabusia32107

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowne nagrody.
    Link mam od dawna w prezentacji.
    Powodzenia.
    Zgłaszam się.
    http://www.tinypic.pl/pvx73qwc4nty
    Agatka_IS

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się, świetne nagrody :)
    PS. Wie ktoś co z domniemanym stardoll'owym gift-o-metrem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba nic :c szkoda, miło mieć bodziec do radosnego i beztroskiego przepierniczania kasy na bzdurki

      Usuń
  25. zgłaszam się

    oceana8899

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam się :)
    Mam adres bloga w prezentacji :)

    singiel

    OdpowiedzUsuń
  27. Zglaszam się, mam adres w prezentacji :)
    Punkkokoo

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam się :)
    Umieściłam adres bloga w prezentacji.

    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  29. zgłaszam sie
    barbariba12

    OdpowiedzUsuń
  30. zg się, zaprosiłam kilku znajomych

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  31. zg się, zaprosiłam osoby!

    Vaaifa

    OdpowiedzUsuń
  32. zgłaszam się :)
    mam adres w prezentacji :)

    klaudia123angel

    OdpowiedzUsuń
  33. Adres bloga w prezentacji, wiele moich znajomych obserwuje.
    domsot

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgłaszam się
    link w prezentacji jest :)
    888kamila

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  36. zgłaszam się, link w prezentacji już od dawna. ;)
    MiamiBarbie21

    OdpowiedzUsuń
  37. zgłaszam się
    link jest w prezentacji :)
    ayienn

    OdpowiedzUsuń
  38. Zgłaszam się (link w prezentacji od miesiąca)
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  39. Zgłaszam się.
    Link od dawna w prezentacji.:)
    Juliette116

    OdpowiedzUsuń
  40. Link w prezentacji !
    gabi87623

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostałam zaproszona przez gabi87623

      Usuń
    2. Zostałam zaproszona przez gabi87623

      Usuń
    3. gabi87623 poprosiła mnie o link w prezentacji
      manikasa

      Usuń
  41. Zgłaszam się :)

    SolKlaudia70083

    OdpowiedzUsuń
  42. Zgłaszam się
    Mam torebkę z dolce & gabbana
    koralina2346

    OdpowiedzUsuń
  43. Zgłaszam się Drzuzana obserwuje też jako Drzuzana :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Zgłaszam się. Obserwuję. Znajomi również. ;3 Link w prezentacji. ♥
    Marysia...xD

    OdpowiedzUsuń
  45. zgłaszam się ;)

    karolcia0706

    OdpowiedzUsuń
  46. Zgłaszam się, _carolciaaa
    Mam torebkę i kamizelkę :)

    OdpowiedzUsuń