14.05.2014

Co warto kupić?: Riviera

Dzisiaj Admini zafundowali nam nowa dostawę do sklepu Riviera, w której znajdziemy sporo perełek. Rzeczy jak zawsze są utrzymane w letnim klimacie, możemy również zaopatrzyć się w kostiumy kąpielowe. Jak zwykle, bardzo spodobała mi się biżuteria, szkoda tylko, że możemy ją założyć w Salonie Piękności. Jako pierwsza do mojego koszyka wpadła czarna sukienka, chociaż ciężko ją tak nazywać, bo materiał,
z którego została wykonana przypomina mi bardziej sieć rybacką. Jest bardzo interesująca i mam mnóstwo pomysłów na jej wykorzystanie. Kolekcja obfituje w prześwitujące rzeczy, takie jak na przykład koronkowy sweterek, czy lekko transparentną bluzkę z napisem. Skusiłam się również na dwie części kostiumu, czarny dół i pastelową górę. Tą druga można równie dobrze użyć jako pasek, ponieważ ma kształt uroczej kokardy. Jeśli chodzi o dodatki, to tym razem nie zachwycają. Polecam jedynie zakup wianka, ewentualnie złotego paska.

1. sweterek - pet a porter, kamizelka - bonjour bizou, sukienka - riviera, spodenki - young hollywood, torebka - Pretty 'n love, bransoletka - voile, rękawiczka - fallen angel, buty - nelly.com;
2. wianek - riviera, kardigan - 2xppq, kolczyki - special offer, naszyjnik - decades, paskek - decades&voile, spodnie - young hollywood, torebka - callie's picks, bransoletka - no name, obcasy - callie's picks;
3. narzutka - riviera, okulary - hot buys summer retro, bikini - chanel, spódniczka - riviera, pasek - apres ski, sandalki - limited edition&yves saint laurent;
Co sądzicie o artykule? Kupiliście coś z tej kolekcji?

8 komentarzy:

  1. Jak dla mnie najlepsze sa wianki! Mam juz je w moim Salonie :)
    soniass999

    OdpowiedzUsuń
  2. Druga stylizacja mi się podoba.
    Kupię dodatki, wianki i może jakiś ciuszek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza i druga stylizacja świetne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej spodobały mi sie wianki i pierwsza stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  5. Druga i pierwsza stylizacja jest świetna. Z kolekcji kupię parę rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Aaa stylki jak zwykle boskie, jak Ty to robisz? :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupię wianek i może coś jeszcze. Później dokładniej przejrzę dostawę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne stylizacje!
    Muszę koniecznie kupić wianki.

    OdpowiedzUsuń