19.05.2014

Wybór nagłówka blogowego! - ankieta

Chciałabym baaardzo podziękować wszystkim tym, którzy wzięli udział w konkursie! Jestem niesamowicie zadowolona z ilości, jak i poziomu prac. Do ankiety trafiło sześć nagłówków, wybór należy do Was! Wiem, że nie będzie łatwo :) Wyniki pojawią się jutro lub w środę. Dlaczego? Najbardziej zależy mi na opinii naszych wiernych obserwatorów (którzy są na bieżąco). Kolejność w ankiecie jest równa terminom oddawania prac.

____________________________________________________________

1. ...TENTURI...

(ewentualna zmiana tła)
____________________________________________________________

2. kawa007

____________________________________________________________

3. Izabelach

(ewentualna zmiana kolorystyki, TUTAJ zobaczysz drugą wersję)
____________________________________________________________

4. MissRihanna1902

(ewentualna zmiana tła, TUTAJ zobaczysz drugą wersję)
____________________________________________________________

5. K.A.T.I.E.

(TUTAJ zobaczysz pozostałe trzy wersje nagłówka)
____________________________________________________________

6. Ladygagastrawbe

(TUTAJ zobaczysz pozostałe siedem wersji)
____________________________________________________________

można oddać max. dwa głosy!
 

33 komentarze:

  1. 1 lub 2, bo drugi jest taki przyjemny, spokojny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie nagłówki są naprawdę świetne! Bardzo spodobała mi się praca Izabelach, w sumie najbardziej, więc zagłosowałam na nią.

    OdpowiedzUsuń
  3. 5. K.A.T.I.E. jak dla mnie najlepszy, bo się nie opatrzy się a o to tu chodzi :)
    6 i 3 mi się nie kojarzą z blogiem i są zbyt ciężkie (?) w jedynce twarz jest fu, a czwórka jest tez bardzo przyjemna, chyba drugi najładniejszy naglówek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo spodobały mi się prace kawa007 i K.A.T.I.E., dlatego też na nie zagłosowałam. Moim zdaniem najlepiej pasują do bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Izabelach, tylko fajnie by było gdyby zmieniła podłoże na błękit, ale jest super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kawa i K.A.T.I.E.
    Pierwszy nagłówek łudząco przypomina strój Tynki <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Praca Missrihanny bardzo skromna, a Tenturi okropnie wycieniował ręce, włosy i twarz ;c Katie i Izabelach i Ladygaga naj ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaglosowalam na 2 nagłówek.

    OdpowiedzUsuń
  9. 3 i 6 najbardziej przypadły mi do gustu. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. 2 i 6
    dwa za piękny tatuaż na pleckach
    sześć bo steampunk! Natychmiast skojarzyło mi się z Bioshock i jest to very dobre skojarzenie.

    Generalnie wszystkie prace w ankiecie na wysokim poziomie, ale z dwójką i szóstką mogę iść do łóżka.

    OdpowiedzUsuń
  11. 3 4 i 5 jak dla mnie najlepsze. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Iza i Landygagstrawbe najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  13. dobra, naprawdę nie wiem na kogo zagłosować, tak dużo świetnych prac! chyba pierwszy raz powstrzymam się od głosu :c

    OdpowiedzUsuń
  14. Wybrałam 4-bo są na nim 2 postaci, jedna wygląda tak na 13 lat, druga raczej ok. 19, co pokazuje, jak zróżnicowanych mamy czytelników oraz 6-bo jest oryginalny, dobrze wykonany, niebieski i steampunkowy ;)
    W pracy Tenturi nie podobają mi się dłonie i twarz.
    Kawa i Izabelach mają bardzo ładne prace, ale brak mi tam błękitu czy innego, charakterystycznego elementu.
    Katie ma cudny nagłówek, ale nie wiem czemu, wybrałam jednak 4 i 6.

    OdpowiedzUsuń
  15. KAWA KAWA KAWA I JESZCZE RAZ KAWA :**
    Przepiękna praca *.*
    Boże gdyby nagłówek zaistniał na blogu to by było cudnie :)

    Szu_szu

    OdpowiedzUsuń
  16. KAWA !!! :D 2 i 6 boskie :d Migo też świetnie, reszta jakoś nie przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  17. K.A.T.I.E. i Ladygagastrawbe. Gdyby Iza zrobiła to na czym siedzi lalka niebieskie, byłoby genialnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. W sumie nie wiem czemu, ale nagłówek nr 2 mnie oczarował, a jako że można było oddać głos na dwie pracę, to miejsce drugie u mnie dostaje 6 :) Ale gratuluje wszystkim, naprawdę wysoki poziom, jednakże nijak nie podoba mi się praca Tenturi. Wybacz, ale najgorsza praca w porównaniu do reszty...
    joy2189

    OdpowiedzUsuń
  19. Moje głosy oddałam na Kawę i Katie. Jak dla mnie praca Kawy jest niesamowita! Od razu jak zobaczyłam tą prace na bazie pomyślałam że ona na pewno wygra! A jak będzie zobaczymy ;)

    OdpowiedzUsuń