25.05.2014

Wybór dnia

Dzisiejszym wyborem dnia została torebeczka z najnowszej dostawy Velvet Orchid. Szczerze to nie podoba mi się. Nie do końca rozumiem jaki efekt chcieli uzyskać graficy; czyli co ta torebka przedstawia. Kosztuje 9 sd i wygląda jak jakiś rulon opakowany papierem prezentowym. Gdyby nie było łańcuszka uznałabym że to coś w stylu pudełka. Ja jej nie zakupię.

Podoba wam się? Kupicie ją?



_________________________________________________

Na przeprosiny mała loteria!
1
2
3
4


Niech każdy z was wybierze jeden numerek od 1-4.
Dwie losowe osoby dostaną prezent pod tym numerem.

+
Pięć losowych osób dostanie ode mnie prezent z suite shop (:

EDIT: Zgłoszenia przyjmuję do jutra.
Macie czas do godziny 17:00!



_________________________________________________________________

Przepraszam was że nie było mnie tak długo. Niestety wczoraj miałam wesele w rodzinie a dodatkowo  
byłam troszkę przeziębiona. Jestem chwilowo padnięta i aż do teraz jestem w piżamie ;p
Postaram się nadrobić wszystkie dni kiedy mnie nie było. 

16 komentarzy:

  1. Zgłaszam się. Chcę numer 2. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzydka, niepraktyczna. Nie mam zamiaru kupować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dość kiczowata, nie skuszę się.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zupełnie nie widzę jej zastosowania. Nie kupię.

    Wybieram nr 2
    olcia12328

    OdpowiedzUsuń
  5. Może kupię, bo jest nawet ładna. :)
    Chciałabym 1

    BritnejGirl

    OdpowiedzUsuń
  6. Torebka nie przekonała mnie do siebie. Ma ładny i oryginalny kształt, ale nic więcej. Kolory nie podobają mi sie i uważam, ze trudno będzie zrobić z nimi sensowna stylizacje. Cena nie jest wysoka, ale i tak torebka nie trafi do mojej szafy.
    Chciałabym 1
    kotek717

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna, ale wątpię aby kiedykolwiek mi się przydała. Nie kupie.
    Prosiłabym o 1

    Czekoladka333

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie kupię, okropna.
    Numer 2.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie podoba mi się, nie kupię jej :)
    Nr. 2 ;)

    DzikaNaomi

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie podoba mi się, nie kupię.
    Nr. 2

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie przyda mi się.
    Numer 4.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dla mnie nie przypomina torebki, jest okropna.
    Chciałabym 2

    OdpowiedzUsuń
  13. I znowu to robisz. Pisz ciągiem, proszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam ): Postaram się to zmienić :) Niestety mam taki nawyk ;/

      Usuń